Kateri WAP?

B81

22. jul 2007
36.921
10.496
113
2.100 W
480 l/min
cca 140 bar

Tole mora imet za neko normalno pranje avta.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
največ bo pomenilo če napišeš koliko si pripravlen dati zanj - temu pirmena bo tudi kakovost.

a želiš imetii tudi gretje vode?...ti so precej dragi, seveda pa tudi dobri..samo za domačo uporabo so za moje pojme skoraj malo prehudi (ker ga dobesednone izkoristiš).

jaz sem ga kupil od Boscha...stal je 150 EUR, torej ni bil najcenejši, nikaor pa nič posebnega...vzel sem ga pa zato ker ima kovinsko črpalko....za kar si upam trditi da bo dlje zdržala od plastike....in za moje pojme mislim da za pranje avta več kot ustreza.

načeloma pa tako..splača se kupit kakega znanegaproizvajalca..sicer daš kak eur več, samo zadeva zna zdržat ar konkretno dlje.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Večina wapov lavor ima isto kovinsko črpalko vsa ta noname roba in kaercher do 150€ ima vse plastično, tega moraš pozimi spraviti pod posteljo če želiš da preživi tako pravi kolega, ki wape popravlja. Sam imam italijanskega Lavor za 55kbivših dela 2 leti b.p. je pa za avto to dovolj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Hm,
s takimi profi stvarmi na precej avtomobilih enostavno posnameš barvo dol do pločevine, če zelo ne paziš
rolleyes-1.gif
.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Z WAP-om je skoraj nemogoče popolnoma očistiti avto. Finega prahu namreč ne odstrani, tako da je treba iz z gobo čez ...
Drži. Seveda je pa potem tukaj vprašanje kaj nekdo smatra pod čist avto.
Sem namreč doživel že vse možne definicije tega.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
da se samo mora res imet pravi pretok vode.
Recimo v tujini so zelo popularne avtopralnice kjer si sam operes avto z takim cistilcom in tam so razna vedra in gobe prepovedana.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Jest mam tak wap pac zaradi gum,podblatnikov,rez in ostalega,na vodi prisparas in to je to.
Moj za 40eur ni nic zmrznil cez zimo pa je v bajti ki je cist brez izolacije,samo vode glih ne puscas v motorju ko konzerviras,je treba malo odgovornosti in tudi stem za 40eur gre barva dol kjer je ze naceta.

Razlika med drazjimi je pa to da imajo profesionalni se mocnejsi pritisk takrat ko dela skoraj metersko zaveso,te svohnejsi pa ko imajo zaveso 10cm.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ma pritisk sploh nima neke veze, najpomembnejsi je pretok vode.Avto lahko pere tam od 130 do 150 barov.Ti cenejsi imajo preslabo crpalko da bi potisnili cez sobo vecjo kolicino vode, ker ce bi povecali premer sobe bi dovolili vecji pretok vode ampak bi pritisk padel prakticno na nulo.Te cenene varijante imajo izredno majhne sobe in zaradi tega kar precej velik pritisk pred izstopno sobo,ampak perejo prakticno nic ker ti ven leti samo megla ki ne more odstraniti umazanije pa ceprav je visok pritisk.Biti mora precej vecja masa vode da odnese umazanijo sabo pa ceprav pri manjsem pritisku.Bari so v bistvu samo marketinska finta, da se zadeva lazje proda.