Kateri večji enoprostorec s 7 sedeži?

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Svak počasi menjuje Mazdo 6 karavan 2.0 dizel, 2007, s 300.000 km za nekaj novega.
Do nedavna bolj gledal passat, mondeo, mazda 6 karavane.
Sedaj nekako bolj enoprostorce s 7 sedeži, če bi še kaj večal družino,....

Nekako gleda na S (C)maxom, peugeot 5008, touranom, zafiro.
Zelo zaželjeno, da ima aktivni tempomat, ohranjevalnik voznega pasu, park senzorje oz kamero, itd.
Dnevno ga vozi 70 km po avtocesti.

Kaj kaj priporočate glede zanesljivosti in ugodne cene? Lahko tudi kaj salonskega, testno načeloma ne. Lokacija nakupa ni toliko važna, zaželjeno širša okolica LJ, CE; NM
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To kar naštevaš (razen S-MAX) so vsi manjši enoprostorci (predvsem touran in zafira)...
A to kupuje nov ali 'nov' avto? Rabljenih s-max in touranov s sedmimi sedeži je izredno malo (v bistvu dobiš s 7 sedeži lažje take, kjer sta bila 6 in 7 sedež že v osnovi; recimo grand scenic, zafira...)

Večji enoprostorec je avto tipa Espace, Sharan/Alhambra, Galaxy...
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Načeloma bi te manjše enoprostorce.
Sicer S-max, Sharan, Espace so res kr orenk veliki, teh načeloma ne, čeprav je malo po S-myxu gledal.

Kupil bi novega, eventuelno salonskega iz salona. Ker ga namerava imeti kar dolgo, pa da ni preveč nepreverjene zgodovine.
Cenovno so cca podobno kot passat, mondeo. Recimo nekje 25 da bi dal zanj.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Sicer ne vem, kako je situacija z novimi, lahko pa podam moje mnenje pri malo starejših letnikih ( ker sem ga sam predkratkim kupil ).

Za začetek si bo moral sam odgovorit kaj so mu prioritete ( mehkoba vožnje, veliko odlagalnih površin, dobra preglednost, dober občutek ceste, "drivers car" )....

Sam sem se odločal med Scenic, GrandScenic in Smax. Vsak ima svoje prednosti ( in slabosti ).

NA koncu sem se odločil za Smaxa, ker mi je všeč, da imaš kontrolo nad avtom ( ko volan obrneš se ta urno odzove ) in nasploh imaš občutek, da voziš Fiesto na stereoidih. ZELO dober tudi, kot "drivers car".
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni je pa ravno občutek "fiesta na stereoidih" beden... Avto, ki stane za 2 do 3 fieste se nima kaj primerjat z njo...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ne razumeš poante. Smax, velika težka krava z neto 1600kg ( dizel 1800kg )težo se pelje oziroma ga upravljaš tako lahkotno, da se lahko primerja z upravljanjem malega jajčka. Neverjetno
Za primerjavo, ko sem peljal scenica na 16col gumah, sem se vrnil takoj nazaj na dvorišče, ker sem bil prepričan, da imam gume prazne. Pač, popolnoma pasivna vožnja.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
S-max je že fajn avto, samo Ford ga ohranja pri življenju tako kot reno Espace... Generacija 4 z nekaj lepotnimi popravki od 2002 pa do 2015 (govorim za espace), s-max pa tudi ni veliko mlajši...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
To sta popolnoma različna avta. Smax za vozit, scenic za prevoz od a do b točke.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Espace NI konkurent smaxu. Je popolnoma drug svet.
Fordov odgovor espacu je galaxy. V primerjavi z smaxom je mehkejši, bolj pasiven, bolj potovalnik.
S to razliko da se v njem sedi, kot de mora sedeti v avtu in ne na štrbunku
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kje se sedi kot na štrbunku? Galaxy je kočija v vseh pogledih (sem se kar nekaj prevozil v njem potem ko je postal samostojno vozilo).
No, prevozil sem se tudi v s-maxu. Pri obeh me moti, da si spredaj utesnjen, da nimaš občutka prostornosti, zračnosti. Zadaj je bolje, veliko k temu pripomore ravno dno.
Sam Gscenica ne smatram kot neposredno konkurenco s-maxu. Ta je le večji za vsaj pol številke.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Upam da se zavedate, da je tretja vrsta bolj za silo, kot za vsakdanjo uporabo. Ce misli siriti druzino, naj se zaveda, da je proizvajalcem malo mar za varnost tretje vrste. Sploh ce pride do naleta od zadaj, sam otroka zadaj ze nebi vozil. Pri galaxy ki je ze kombi, pa je ze boljse, ampak vseeno je poslabsana varnost.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.865
1.783
113
Tocno tako. Tisto so zasilni sedezi na katerih se jaz nebi upal vozit. Komfort je neobstojec niti za liliputance, zadaj ni pasov in od prtljaznika ostane 0.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Seveda so zadaj pasovi....:) Od kje ti to ? Pri avtu tipa Galaxy, Espace, lahko zadaj za šalo sedi otrok ali odrasla oseba malo manjše rasti( in s tem pogojno tudi bolj šlang ).

Treba je vedeti sledeče oz. v vednost; tretja vrsta sedežev je ZA zadnjo premo( obeso) in je potrebna pozornost pri osebah, ki jim je hitro slabo. Sploh pri mehkih, zelo mehkih francozih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.865
1.783
113
Galaxy verjamem da ima, ampak pogovarjamo se o manjsih enoprostorcih. Megane scenic jih nima
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.361
4.902
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:Galaxy verjamem da ima, ampak pogovarjamo se o manjsih enoprostorcih. Megane scenic jih nima
Katero vozilo, ki je bilo narejeno v zadnjih 10-ih letih, se prodaja v EU, ima tretjo vrsto sedežev in nima varnostnih pasov? Verjamem pa, da vozila brez vgrajene tretje vrste sedežev nimajo varnostnih pasov, čeprav bi mogoče kdaj koristilo, da privežeš vrečo cementa v prtljažniku.
Ne vem, kakšne so sedaj rešitve, jaz bi gledal za vozila, ki imajo 3 vrsto sedežev zmeraj zraven (zlaganje v pod in ne odstranjevanje sedežev), potem pa se je žal potrebno v vsako vozilo tudi usesti, da veš, koliko je tisto uporabno. Tudi, če jih je v družini več kot 5, meni praksa kaže, da se vsi le redko kam skupaj peljemo. Nerodno pa je, da si nekje in sedeža ne bi imel zraven, da bi še enega ali dva peljal.
Ti sedeži so daleč od udobja v prvi vrsti. Sicer pa me je zadnjič peljal kolega v Audi 6 v drugi vrsti na sredini in sem skoraj crknil od slabega sedenja. Res pa je, da je ded 2 metra velik, sedež nazaj in dol do konca, jaz pa stlačeno levo nogo spodaj, nas je bilo 5, jaz sem sedel v sredini, velik sredinski greben... V Zafiri B se v tretji vrsti v takem primeru bolje sedi, ker sem se na podobni razdalji že peljal v tretji vrsti. V nobenem primeru pa to ni višek udobja in varnosti.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Pa, načeloma se gre za normalno, udobno vožnjo, ki na vsakodnevni avtocestni vožnji ne "kuri" preveč, hkrati pa je za popoldan ali čez vikend udoben za družino. Ni preveč zahteven voznik.
Glede tretje vrste je tako, da bo (če bo) večanje družine, ko najstarejši ne bo več potreboval otroškega sedeža in bodo lahko trije otroci v drugi vrsti.
Tretja vrsta je zaželjena za to, če bi kdaj bila nuja, da se še kdo pelje zraven (ala stric
smile-1.gif
) Ni pa namena, da bo vedno v uporabi.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.450
735
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Galaxy verjamem da ima, ampak pogovarjamo se o manjsih enoprostorcih. Megane scenic jih nima

Pomoje jih mora imeti... Recimo Mazda5 vem, da jih ima tudi na sedezih v tretji vrsti ...



Se ena slika Grand Scenica, kjer se vidi pas v tretji vrsti

skitched-20160506-105402.jpg
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Sem v enaki dilemi, šest se nas vozi v avtu vsaj štiri dni tedensko.

Zame so trenutno aktualni veliko prostorci (Espace, S-Max/Galaxy, Sharan/Alhambra) po prostornosti manjši kot prejšnja generacija - recimo Eurovan2 (C8, Phedra, Ulysee, P807).

Slednji so imeli enake sedeže v tretji in drugi vrsti, prost prehod med prvo in drugo vrsto, drsna vrata.
Če želim zdaj kaj podobnega, moram pogledat v potniške izpeljanke dostavnih vozil, Multivan ali MB V razred. Obstajajo primerljivi in še večjih enoprostorci od ameriških in japonski proizvajalcev, pa jih sploh ni za dobit na evropskem trgu (od japonskih recimo Honday Odyseey, Toyota Sienna/Alphard, Nissan ElGrand)
 

sandichamp

Pripravnik
10. avg 2007
471
19
18
Pri Fiat Doblo-ju lahko v 3 vrsti sedijo tudi odrasli. Ima normalne sedeže in varnostne pasove.

LP Sandi