Citat:
Uporabnik dax pravi:
Tega sem tudi sam gledal. Cenovno mi je malo neugoden, glede na to, da ga v bistvu rabim parkrat na leto. Mogoče bi kakšnega rabljenega. Sem pa lani imel sposojenega nekega no name od sodelavca in je tudi dobro služil svojemu namenu. Ampak sem imel zvezanega z gurtno, ker se je plastika kar precej podajala. Zgleda res češko ampak sem si predstavljal kako bi bilo, ko bi vse tiste cunje letele po avtocesti ;-)
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik jjernej pravi:
...
Popolnoma normalno je, da se stresni kovcek na daljso pot pripne dodatno z gurtnami. To je dejstvo, ki ga samo balkanci ne upostevajo. Tudi ce je pozlaceni Thule, ki je mimogrede pri nas PREcenjen. Halfords, Atera, Kamei... Ce gledas premium serije, se cene sele zacnejo tam kjer se pri Thule vse neha. In ja, povsod priporocajo uporabo gurten in Vmax 130kph.
Če bi bilo to popolnoma normalno, bi kaj takega pisalo v navodilih.
Po skoraj 15-letnih izkušnjah s kovčki in preko 20.000 prevoženih km res ne vidim potrebe po dodatnem privezovanju. Tudi pri ostalih uporabnikih zelo redko opazim kovček povezan z "gutrno". Res pa je, da gledam same balkanske registracije...
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
J**eš plastiko
tole nabavi
http://www.vidali-sp.si/default-30200.html