Kateri skuter 125 ccm (A1) kupit?

Vespa

Zelenc'
3. apr 2017
25
0
1
Kateri skuter 125 ccm kupit za začetek? Vozil bi ga poleti do centra Ljubljane (10 km) in občasno za kakšen izlet. Trenutni favoriti so mi Vespa GTS, Honda Forza 125 in Peugeot Pulsion 125. Pomebno mi je, da ima ABS in je kvalitetno narejen.
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
660
80
28
Kateri skuter 125 ccm kupit za začetek? Vozil bi ga poleti do centra Ljubljane (10 km) in občasno za kakšen izlet. Trenutni favoriti so mi Vespa GTS, Honda Forza 125 in Peugeot Pulsion 125. Pomebno mi je, da ima ABS in je kvalitetno narejen.
med temi tremi najprej Honda potem Vespa.... - spet pa odvisno ce ti en ali drug ( ali tretji ) ustreza ko se vozis...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
V današnjih cajtih je res problem dobavljivost. Zraven te tvoje izbire bi se osredotočil še na Honda pcx, SH 125. Pa Yamaha ima en kup 125 modelov. Sam osebno raje japonca kot Italjana ali kitajca. Je pa nekaj res, vespa je legenda in ima svoj "šmek". In ni tako slaba izbira. Če si fan nekih Heritage zadev, potem je vespa pred vsemi.
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
Dobil sem neko informacijo, da naj bi na hondah, yamahah in se cemu bili neki genericni spanski agregati. ima kdo kaj vec info o tem?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Yamaha je pred leti kupila italjanski Minarelli. Proizvajali so enocilindraše za vse Yamahine modele. Tudi recimo za enduro XT 660. Kak je danes ne vem, je pa trenutna yamaha xmax 300 narejena v španiji, enako leta 2007 Xcity. Za druga pa nebi vedel
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Zadnji Yamahin model vseh motorjevza EU, kompletno proizveden in sestavljen na Japonskem je bil YP 400 Majesty. sem ga imel. Kompletne plastike, motor, šasija, sestavljan in še OEM Dunlop gume so bile Made in Japan. To se danes več ne izplača in za določene trge proizvajao širom po svetu, glede na dajatve, stroške dela in ostalo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Zdej Minarelli je imel vedno dobre enocilidraše, z nakupom s strani yamahe je le ta prodobila neke dobre rešitve in patente, ter en del proizvodnjih zmogljivosti. Po moje te zmogljivosti niti pod razno ne dosegajo potreb Yamahe, zato je možno da so zgradili še kako tovarno kjer delajo motorje, po teh Minarelijevih konstruktih. In je možno, da ne dobiš italjana noter ampak španca ali kej drugega. To ni nič novega. BMW je za svoje skuterje finančno podprl Tajvanski Kymco. Praktično celi BMW skuterji so plod Kymca. Mislim da jih tudi proizvajajo. BMW enocilindraši F650 in 2 cilidndraši F 700, F800, F 750, F850, F900. ter Aprilia pegaso ( kopija BMW F 650 samo z 5 ventilsko glavo). So na začetku bili plod sodelovanja z avstrijskim Rotaxom. Ko je patent potekel, proizvodnja pa predraga, so vse skupaj z patetom in proizvodnjo podturili kitajskem Loncin-u. Tak da danes namesto BMW voziš motor kitajskega Loncin- a. Z BMW nalepko.