Zdej Minarelli je imel vedno dobre enocilidraše, z nakupom s strani yamahe je le ta prodobila neke dobre rešitve in patente, ter en del proizvodnjih zmogljivosti. Po moje te zmogljivosti niti pod razno ne dosegajo potreb Yamahe, zato je možno da so zgradili še kako tovarno kjer delajo motorje, po teh Minarelijevih konstruktih. In je možno, da ne dobiš italjana noter ampak španca ali kej drugega. To ni nič novega. BMW je za svoje skuterje finančno podprl Tajvanski Kymco. Praktično celi BMW skuterji so plod Kymca. Mislim da jih tudi proizvajajo. BMW enocilindraši F650 in 2 cilidndraši F 700, F800, F 750, F850, F900. ter Aprilia pegaso ( kopija BMW F 650 samo z 5 ventilsko glavo). So na začetku bili plod sodelovanja z avstrijskim Rotaxom. Ko je patent potekel, proizvodnja pa predraga, so vse skupaj z patetom in proizvodnjo podturili kitajskem Loncin-u. Tak da danes namesto BMW voziš motor kitajskega Loncin- a. Z BMW nalepko.