Hvala Luka51 in Guru
Zakaj nov bicikel, če mi star ustreza....
- ker grdo šaltam, me je preveč skupaj, in mi 105 prevečkrat že škrta in bi zato rad še malo boljšo kvaliteto
Zakaj teža
- ker ne bi rad šel na slabše
- ker bicikel prevažam na prtljažniku in hočem minimalno dvigovati,
- ker imam bicikle v kleti kamor jih nosim po stopnicah
- ker si lahko privoščim...
(če dobim 10 kg za 1,500 in 9,5 kg za 2,000 bom plačal, če pa me 9 kg bicikel stane 5000, pa ne bom)
ALU ali poln karbon?
- bojim se da bo pri moji teži karbon počil in imam občutek, da je ALU bolj elastičen..... ali to sploh drži
Zakaj ravna balanca?
- nikoli se nisem mogel navaditi na zavito balanco.
- šaltam takrat, ko mi je težko, torej ko sem pokonci, in zato mi ne ustraza pozicija ročk prenizko
- strah me je spuščanja v prenizkem položaju in tudi takrat vozim bolj pokonci, tudi tu mi ne ustrezajo zavorne ročke nizko na zaviti balanci
- rad vozim tudi z rokami na stranskih rogljih na balanci poševno navzgor
Tule si naklofal par bedarij. Oziroma maš napačne predstave.
Med 105 in ultegro razlike v delovanju neboš občutil. Razen v denarnici in par gramov na tehtnici. Če neznaš šaltat je vseeno keri rang maš. Ni zaj tak, da bo na 105 jedva šatalo pol boš pa dal ultegro gor in bo nevem kaj. Drugo je med osnovnim rangom in ultegro.
To, da ti škrta je krivo nenastavljen/zvit menjalnik. Tu je pa vseeno keri rang je.
Alu ali karbon? Alu pecikl na 9kg bo težka. Ker maš praviloma na alu okvirjih bolj osnovno opremo in je vse skupaj težje. Višji rangi opreme (lažje) so pa rezervirani za karbonske okvirje.
Pa tudi strah, da bi karbon počil je samo v tvoji glavi. Karbon ni papir. Karbonski okvirji od priznanih proizvajalcev so dosti močnejši kot alu, tudi dosti več ciklov določene obremenitve bo karbonski del zdržal kot alu. In če se boš tak sesu, da boš karbonski okvir zlamal verjemi, da bi tudi alu zvil.
Spet ne primerjaj karbona izpred 15 let, ko so se še iskali in še niso najbol vedli kaj bi. Zaj, ko se pa uporabljajo uni in biax vlakna pa ni šanse, da bi zlamal okvir pri normalni uporabi (razen če je defekt proizvajalca, zato maš pa garancijo)
Pri bilanci si pa naštel same stvari, ki ne obstajajo drugje kot v tvoji glavi.
Ko držiš bilanco takole kot ta ded lahko bremzaš in šaltaš brez težav. Roke so v položaju kot na rogovih. V bistvu za neke daljše časovno obdobje najbolj udobn položaj za roke. Če ti ta položaj ni udobn pomeni, da sediš (si sedel) na peciklu, ki ti ni bil prav. Ker si popolnoma enako "visoko" kot bi bil na ravni bilanci.
Tak, da idi pribat nek modern udobno naravnan okvir in boš videl, pa prav naj ti bo...
V glavnem določene stvari najprej pri sebi razpucaj in se ti bo izbor ustreznih koles povečal za 10x.