Kateri avto za vleko prikolice?

Kateri avto za vleko prikolice?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Pozabil si napisat, kakšne prikolice (ok, počitniške, ampak 1 ali 2 osna?). Če je navadna (1 os), potem bo Berlingo čist OK (smo jo vlekli s passatom 99l in 90hp bp). Če je pa 7m ali več (2 osi), bo pa tudi mondeo prešvoh . Za take krave rabš terenca, da potegne dodatno tono teže...

Tak da, nič bat. Pač, neboš prehiteval in vozil do 120kmh..
zmaga.gif






Dvoosnih in 7 meterskih prikolic ne bo vlekel niti z Berlingotom niti z Mondeom, vsaj legalno ne.
tongue-1.gif

Jaz bi najprej prevelil kako veliko prikolico sploh lahko priklopis na Mondeota in kaksno na Berlingota. Verjetno vec kot 1500 kg ne.
Pa se voznisko kat. E rabis.
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Vozniško E kategorijo (oziroma posebej za vleko takih in podobnih prikolic obstaja E k B kategorija) rabiš samo če skupna dovoljena masa obeh vozil skupaj presega 3500 kg. Tako da obstaja možnost da ne bo rabil. Ali pa tudi ne kolikor jaz poznam zadeve je večina 5,5 m (+priklop) prikolic registriranih na 1500 kg, tako da ti preostane za avto se "samo" 2000 kg (teža praznega avt + koliko je ga dovoljeno obremeniti).
Pazi pa tako kot so že nekateri omenili malo višje na to kakšno težo lahko vlečeš s katerim avtom in pa ko boš izbiral kluko pazi tudi na to koliko lahko obremeniš vertikalno samo kljuko (ponavadi 70 do 100kg), seveda spet v navzi z tem kaj zahteva prikolica.
Iz lastnih izkušenj pa še to. Naša prikolica je registrirana na 1350 kg, v praksi pa je ko smo na poti verjetno bljiže 2T / prtljaga press.

Lp;
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Nisem ziher, ampak pod dolocenimi pogoji zadosca E k B (v nasih koncih to na veliko uporabljajo lastniki konjev, ki le te prevazajo naokrog v prikolicah).
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.332
301
83
39
Ljubljana
jz smer to pozabm...

če je moja vektra težka 1503kg (po papirjih tko res piše) se pravi da lahko furam zadi tovor+prikolca 1997kg z B kategorijo?

mac77 vem da mi je že enkrat to razložu pa sm pozabu
smile-1.gif


kaj te res v nemčiji dajo na vago na cesti?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Da bova vedla, o čem govoriva.

(prva najdena na netu: link )

Dolžina 8m, teža 1.6t. Legalno jo lahko pelješ z osebnim avtom, ampak dvomim, da bi 130hp modeo tole prebavljal... Samo vožnjo ja, bremzanje, speljevanje (v klanc) bi ga pa pogubilo
grin1.gif

Sosed (na morju) ima starejšo vrjanto te prkolce, in jo je s terencom mogu prpelat, ker je bil passat prešvoh (pa ne konjsko, ampak glede na to, da avto vleče 1.6t.. Če bi bil zadnji pogon, pol še nekak, tko je pa 4x4 naredu svoje)..

Je pa hecno (čeprav že izven teme), da so te prkolce ratale strašn pocen... Za 8m in luksuzno je 32k€ res ugodno.. Mi smo, za primer, dal za navadno (cca.5m?) okol 3mio SIT (novo)...
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Jaz sem svoj zgoraj omenjeni primer (5 m prikolica natovorjena bolj ali manj do konca - 2 kolesa, hladilnik, prenosna klima, vrta garnitura s 6 stoli, predsotor/baldahin, vrtni pavilion 3 * 3 m/ kovinski, vso pohistvo in posodo, ki jo mamo v predsotoru, dodatna zlozljiva postelja in en mali milijon drobne krame
smile-1.gif
. O porabi se nebomo pogovarjali, potovalna hitrost na AC pa je bila max 100 km/h.
Lp;
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Samo se to. O zaviranju, v kolikor je se pogovarjamo o neki pametni prikolici, ki ima naletno zavoro, ki funkcionira vsaj tako dobro kot moja pa si jaz nebi delal nekih posebnih skrbi.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Kar se zaviranja tiče, se strinjam, da ima vsaka malo boljša prikolica avtomatsko zaviranje urejeno. Tko da tle res ni neke krize... Vseeno pa-če je pa glih kak dež...

Za hec mi še povej (če nismo preveč s poti avtorjevega vprašanja)- si kej sklopko vohal (se pri avtomatikih sploh kej pozna oz. ko spustiš bremzo, lepo spelje, al morš dat vseeno gas?).
Pa, kolk je bla poraba.. Čist tko, informativno
zmaga.gif
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Kolikokrat moraš pa peljati prikolico ali ni boljše ramišljati v takem primeru ,da ti kdo od znancev ali prijateljev z boljšim avtomobilom zadevo zapelje in imaš problem rešen.
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Gas je ze potrebno dati ampag toliko glih da. Poraba pa 12L ko je drugace 6L
nahrung002.gif

Kaj se vohanja tice pa ne duha in ne sluha
cheer.gif
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Ja je za razmislit, samo ce pa pol najdes tako dobro duso je pa druga stvar. JAz sem razmisljal o najetju kombija, pa je tip hotel 70€ in sem si premislil.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
jz smer to pozabm...

če je moja vektra težka 1503kg (po papirjih tko res piše) se pravi da lahko furam zadi tovor+prikolca 1997kg z B kategorijo?

mac77 vem da mi je že enkrat to razložu pa sm pozabu
smile-1.gif


kaj te res v nemčiji dajo na vago na cesti?







Ne smes kot prvo zato ker je NDM prikolica vecja kot masa vozila (rabis kat E), kot drugo pa dvomim da ima vektra dovoljeno vleko 2t prikolice.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Da bova vedla, o čem govoriva.

(prva najdena na netu: link )

Dolžina 8m, teža 1.6t. Legalno jo lahko pelješ z osebnim avtom, ampak dvomim, da bi 130hp modeo tole prebavljal... Samo vožnjo ja, bremzanje, speljevanje (v klanc) bi ga pa pogubilo
grin1.gif

Sosed (na morju) ima starejšo vrjanto te prkolce, in jo je s terencom mogu prpelat, ker je bil passat prešvoh (pa ne konjsko, ampak glede na to, da avto vleče 1.6t.. Če bi bil zadnji pogon, pol še nekak, tko je pa 4x4 naredu svoje)..

Je pa hecno (čeprav že izven teme), da so te prkolce ratale strašn pocen... Za 8m in luksuzno je 32k€ res ugodno.. Mi smo, za primer, dal za navadno (cca.5m?) okol 3mio SIT (novo)...








Huh kolikokrat sem ze z mojim 110 konskim vlekel iz Nemcije 1.7t prikolico. Letelo je kot sto hudicev, poraba se precej dvigne.
Ni pa to za vsak dan, ker je precej obremenjen pogonski sklop.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Nekje je bilo nekaj o tehtanju: problem v sloveniji je, da če hoče policija (prometniki to delajo) tehtati kamione, mora najeti podjetje ki to dela za njih ker svoje opreme nimajo. Tko da so te kontrole bolj redke (ni vsak dan glih, pa vsak teden tud ne)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.162
3.880
113
@narodnjak:

No ne čisto tako. Ali je prikolica polna ali prazna nima nobene veze. Če je teža avtomobila 1503 kg potem z B kategorijo lahko pelješ prikolico, ki ima skupne dovoljene teže (prikolica + tovor) 1503 kg in niti kile več (v praksi je to 1500 kg). Drugega pravila v tem primeru nebi kršil, ker vektra najbrž nima več kot 1997 največje dovoljene skupne mase.

Koliko po homologaciji lahko vleče vektra pa je druga stvar, vendar tega nihče ne kontrolira. Vertikalna obremenitev vlečne kljuke (na avtu) in vlečne sklopke (na prikolici) pa je ponavadi 100 kg (pri manjših "samokolnicah" včasih tudi 75).