Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Pri Boschu pazi na: "Primeren za avtomobile s sistemom "Smart Charging System"
Pomer napetost med delovanjem avta. Če je 14,8-14,9V potem rabiš ta akumulator in ne kakšnega drugega.
Če imaš 13,8-14,4V, potem rabiš navaden akumulator.
lp
Ni panike, nisem človek, ki bi se žrl za nazaj. 70 EUR je bila super cena v tistem trenutku, tole je pa že skoraj dumpinškaCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Da se ne boš požrlCitat:
Uporabnik mtl pravi:
Evo, Fulmen 77 Ah v Leclercu za 70 EUR. Da vidimo, koliko časa bo zadeva zdržala. Zanimivo, da je 72Ah ista cena.
Khm, bistvena razlika pa zagonu motorja. Prej si čutil, kako je malo počakal in potem poskočil, sedaj pa takoj skoči.
Za odpirat pa kolikor sem na hitro gledal (se nisem ravno osredotočal na to) pa nima več ali manj noben.
Fulmen endurance od srede dalje za 56 evrov. 72 ali 77ah.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Pri Boschu pazi na: "Primeren za avtomobile s sistemom "Smart Charging System"
Pomer napetost med delovanjem avta. Če je 14,8-14,9V potem rabiš ta akumulator in ne kakšnega drugega.
Če imaš 13,8-14,4V, potem rabiš navaden akumulator.
lp
... in kateri avtomobili polnijo s 14.8-14.9V?
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Mondeo MK3
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Mondeo MK3
Ja, tak s pokvarjenim regulatorjem na alternatorju.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ok, pardon me, ampak dejansko se uvaja neke nove tehnologije akumulatorjev (Pb free) kateri zahtevajo višje napetosti polnjenja (podobno kot AGM in GEL). Ne vem koliko je to danes in pri nas serijsko, ampak vem da sem bral par let nazaja zadeve na to temo ...
Edit: gooogle mode on ... tole kaže da nekaj na to temo je
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Serijska napaka