Če si bral poste nazaj, si lahko videl, da primerjave z vodo nisem načel. Je pa soliden približek.
In res nisem ekspert za akumulatorje, vendar zopet izjave da "bo alternator (prej) crknil zaradi premočnega akumulatorja" nekako ne pijejo vode.
Sicer na pamet kaj bolj konkretnega rečt je težko (tudi ti pišeš kako je v teoriji), bi bil pa zanimiv kakšen test, sočasno z meritvami (polnilnega toka, napetosti, časa - na koncu tudi kakšen graf ne bi škodil).
Edit: Zanimivo bi bilo tudi preverit, kako je z akumulatorji s "pojačanim" zagonskim tokom in kako je z notranjo upornostjo. Verjetno je pri teh manjša (kar pomoje tudi pomeni da se hitreje in z večjim tokom polnijo - in manj grejejo).
Edit #2: kot sem že napisal: alternator mora poskrbet za vse potrebe po el. energiji v avtu, vključno z vsemi porabniki in polnjenjem akumulatorja. In če "tvoja" teorija drži, da je za "močnejši" akumulator potreben večji polnilni tok, to pomeni, da je notranja upornost manjša. Kar pomeni hitrejše polnjenje in manj izgub tako pri polnjenju kot pri praznenju akumulatorja. Pa še te razlike so najverjetneje reda 1-2A, kar ni niti toliko, kot požre ena žarnica.
Se upam stavit da star, zgonjen akumulator (z visoko oz. povišano notr. upornostjo) bolj matra alternator, kot pa nov, četudi premočan" (in spet ne toliko, ker si omejen s prostorom za akumulator).
Zaključujem. Naj se oglasi nekdo, ki do potankosti pozna akumulatorje.