Katerega hibrida?

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
No, mislil sem zaradi tega, ker niso nič kaj cenejši od PHEV, oz se PHEV bolj splača.

To je odvisno od preferenc. Konkretno primerjava hibridnega in PHEV priusa pokaže naskedje, PHEV je registriran samo za 4 osebe, PHEV ima kar nekaj manjši prtljažnik. Ne vem pa kako je z zavarovanjem, kasko je verjetno konkretno dražji, ker gre na nesubvencionirano novonabavno ceno, ne vem pa kako je z obveznim zavarovanjem. Pa kalsični hibrid je 20 let preizkušena zadeva, PHEV pa nima kake zgodovine.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri Priusu PHEV je za marsikoga največji minus prtljažnik. Zato si mora človek to od bliže pogledat v kakem avtosalonu, da se ne filozofira v prazno.
Sigurno je tudi res, da bo padec vrednosti pri PHEV verjetno večji, ker je folk v Slovenistanu še skeptičen baterijske zadeve.
Če pa misli avto držat 10 let, pa slednje ni faktor.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Zanimivo, da ni ta debata okoli prtljažnika podobno kot debata okoli EV dometa. Ko vidimo na koncu, da je vsak EV na trgu čisto dovolj za veliko večino dnevnih voznikov, da se to uporablja le kot kontra argument, ker pač drugega ni. Zakaj bi namreč dnevni uporabnik avtomobila potreboval velik prtljažnik? Za trgovino so zadnji sedeži OK, za šolski nahrbtnik? Za delovno aktovko?
Mlada familija zaradi vozička, to je res, ampak pri amperi problema ni bilo, dvomim da ima prius manj prostora?
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.517
843
113
Avto stane 37,5k. Za v trgovino ... je ceneje, če mi Mercator/Spar vozita žemljico po žemljico vsak dan.
Oziroma drugače, če si dnevni uporabnik avtomobila lahko privošči ta denar samo za golo dostavo, mu verjetno niti ni treba voziti se vsak dan.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Govorim o kuča-poso dnevnimi vozniki, kateri povprečno naredijo cca 30km.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, moje dnevne vožnje so s tem, ko je hčerka odrasla (ni več toliko bolezni z bronhiolitisom, ki so zahtevale 10x po en teden v bolnici), tast zbolel in nas skoraj ni več na Štajersko, ker niso gor, postale take, da sem pred tednom dni spet imel Engine Maintanance Mode, to je 6 tednov izključne vožnje na elektriko, tako da mi bo Ampera še naprej odlično služila za daily driver in tisto 1x ali 2x na leto za na Pag.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Nikoli ne moreš soditi po povprečju, uporabnost avto za marsikoga pomenijo ravno tisti izjemni primeri, ko je recimo treba na dopust, tudi če greš z letalom bo hitro zmanjkalo prtljažnika v Priusu PHV. Ravno včeraj sem imel primer kjer smo ravno komaj zbasali v navadnega Priusa, dva velika letalska kovčka, dva manjša letalska kovčka, tri nahrbtnike, zložljiv otroški voziček in 5 oseb.

Poleg tega za nas entuziaste ni problem, da v avto tankaš dve vrsti goriv, oz. si nekako zrihtaš priklop elektrike na svojem stalnem parkirišču, za zelo veliko navadnih smrtnikov bo pa to problem in se ne bodo hoteli ukvarjati s tem. Že dejstvo, da se LPG ali CNG nikoli nista zares prijela, lepo govori o tem da ljudje nekako nočejo komplikacij dveh goriv, pa naj stane kolikor hoče.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
A ne pomeni povprečje ravno to, kaj povprečen voznik, oz kaj večina voznikov "počne"?

pusti zdaj entuziaste in alter voznike.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kaj ti bo povprečna zasedenost avta z 1,2 osebo in eno poslovno torbo, če s takim avtom 1x na leto ne moreš na dopust.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kufer na streho pa rešen problem. Letalo, pa rešen problem?

a se ti ne zdi neumnost, kupovat avto s takimi specifikacijami, ki ti bodo koristile 1x na leto in ne s takimi, ki ti bodo koristile 95% časa?
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.517
843
113
Razum tu ne igra vloge.
Avensis stane "od 22,4K" in porabi "od 4,2 l/100 km" (toyota.si). Prius PHEV stane "od 37,5k". Domnevam, da je poraba avensisa za diesel. Pri ceni 1,3€/l je to za 275.000 km, preden PHEV sploh prvič premakneš. Za 30 km v smer oz 60 km/dan je to 4.000 dni oziroma več kot 10 let.
Tako da kaj je neumnost, tu ni pomembno.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Kufer na streho pa rešen problem. Letalo, pa rešen problem?

a se ti ne zdi neumnost, kupovat avto s takimi specifikacijami, ki ti bodo koristile 1x na leto in ne s takimi, ki ti bodo koristile 95% časa?
Tudi 4x4 pogon folk jemlje zato, ker mu mogoče 1x na leto pride prav, ni pa nujno da brez tega tistega dne ne bi zvozil.
Jaz sem si priklop za prikolico dal delat zato, da 1x na leto peljem kolesa v hribe na dopust, namesto da bi takrat najel kombi, da mi jih zapelje gor za drobiž.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Evo jaz plugin priusa nisem vzel glih zaradi prtlažnika. Totalno neuporabn avto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Razum tu ne igra vloge.
Avensis stane "od 22,4K" in porabi "od 4,2 l/100 km" (toyota.si). Prius PHEV stane "od 37,5k". Domnevam, da je poraba avensisa za diesel. Pri ceni 1,3€/l je to za 275.000 km, preden PHEV sploh prvič premakneš. Za 30 km v smer oz 60 km/dan je to 4.000 dni oziroma več kot 10 let.
Tako da kaj je neumnost, tu ni pomembno.

Nepismeni pač ne znate niti pravih cifer vzet za svoje izračune, ne vem a je to žalostno ali že prav malo smešno, veliko sreče pri nakupu Avensisa za 22,4k (bencinar), ki ti bo pil 4,2 l (dizel po nerealnem NEDC testu).

Prius PHV založen z dodatno opremo te po subvenciji stane okrog 30k €, kar je bilo tudi že omenjeno v tej temi, ampak ti si padalec, ki si šel na toyota.si in vse veš kar moraš vedeti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Greš pogledat v avtosalon se zmeniš za testno vožnjo in če ti ustreza, kupiš, če ne ustreza, ne kupiš.
Je pač dejstvo, da cena ni vse in da se bodo mnogi raje odločili za navadnega Priusa, kot za PHV varijanto. Razlogi so pa lahko različni.

Meni je tudi LJ taksist razlagal, ja Prius je super, je za milijon km, ampak on je vzel Passata karavan, ker lahko noter zbaše debele amere z veliko prtljage.
Po drugi strani greš v Berlin in je ravno obratno. Pol taxijev so Priusi in ne Passati, četrtina pa že pade na električarje, ponavadi Tesla, ostalo kaka nemška navlaka. Pa tudi tam pridejo debeli ameri z veliko prtljage. Vse je v glavah press.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
jebeštrga je vse v glavah, ce si mal aktiven (kajtarija in smucanje, tako vikend kot med tednom in vikend kampiranja), trenutno razn PHEV Pacifice, Outlanderja in EV Tesle X, ni na trgu nic pamtnga. Ce mas pa za v stacuno in na siht, je pa izbire vec kot dovolj. Upam da VW pohiti in koncno da bulija vn, k ga oblublajo ze ohoho cajta.
 

MooNman

Pripravnik
5. avg 2007
148
0
16
malo tu malo tam
Ali si kdo lasti oz je že peljal Hyundai Ioniq hibrida ali plug in? Kako se obnese? kako je kaj z zanesljivostjo DCT menjalnikov? Predvsem me zanima kao je ko je avto bolj polno naložen.