A ima kdo kake izkušnje s Piaggio MP3 500ccm? Sam imam sicer motor, ampak zaradi določenih okoliščin (vozniki samo z b kategorijo v familiji) bi rad "poštukal" z mp3 lt, se pravi da je trikolesnik, vozen z b kategorijo, pa da se da prit na morje in nazaj in vozit po obali (prijaznejše temperature). Vzel bi 500ccm. Računam na 5-6kkm na leto prevoženih, cene teh živalc so pa zelo različne. Tam 2013-14 letnik je cca 4k, novejši 2018-19 je pa že okoli 8k (tam 75-100% razlike v ceni). Če je kdo imel te letnike, a se ciklistika med temi letniki zelo razlikuje (so kakšne nore tehnične izboljšave v modelu 2018 plus - kakor sem razumel imajo tudi stari že abs, tsc, zaviranje na obe zavori hkrati z ročko ipd.), ali je bolj stvar motorja s par konji več ter elektronskih dodatkov (BT...), oz. ker to ne bo "čustven" nakup me bolj zanima ali je vredno razlike v ceni glede na tehnologijo (moč motorja mi ne igra vloge, če starejša mašina ni bistveno bolj nagnjena k okvaram), proti starejšemu modelu ki ima 35-40k prevoženih sicer nimam zadržkov. Ker vem koliko se vozim s svojim (premalo), mi je neumnost vreči toliko več za novejši model za pričakovano kilometrino, razen če so ti starejši modeli taki da se jih je bolje izogibati. Hvala za informacije, če je kdo imel stari in novi letnik, ali vsaj kakšnega od teh, če lahko pokomentira (trikolesnika še nisem vozil, ampak primarno itak ne bo zame - če bi bil zame in bi moral trikolesnika gledat bi sicer Yamaho Niken gledal, ampak ta ima preozko med kolesi in ni z b kategorijo, tako da odpade, trikolesni Peugeoti se mi pa tudi zdijo dragi).
Aja, pa še info: baje so tega avgusta tudi Hrvati končno sprejeli kategorizacijo po kateri so trikolesniki tudi pri njih vozni z b kategorijo - do sedaj si moral imeti a.