Ni sporen princip in postopek. OK.
Kaj pa je posebnega ?
Da so po celem svetu patentirali ( patentira pa se, kot je v navadi po svetu, kaj NOVEGA in BOLJŠEGA od obstoječega ) zadnjo stopnjo "float/pulse". Ker nisem "veliki stručko" na tem področju, domnevam, da so s tem "pretentali" splošno znano dejstvo, da moraš baterijo polniti z močjo pribl. 10 % njene kapacitete. Tu se mi poraja vprašanja zakaj ravno 10 % ? Zakaj pa ni nekdo ( v preteklosti ) določil, da je lahko 7 % ali pa npr. 15 % ? Verjetno so naredili preizkuse in so z večjo močjo začeli "kuhati" baterije. Ne vem. Vendar ima tu CTEK še en "catch", ki ga še ne poznam : "feedback" od nekega kupca "mojega" CTEKA je naslednji : " Perfektno ! Do sedaj sem s sabo na avtoakustična tekmovanja vozil 35 A Telwin "omaro" ( te polnilce prodaja Trgoavto ). Pa mi je vaš 25 A ( 10 A manj ! ) CTEK MXS 25000 PREJE in BOLJE napolnil baterijo ! Dosegel pa sem več decibelov kot s Telwinom ! "
Kako to, tudi jaz ne vem. Kako to, tudi drugi ne vedo. Pa po logiki ne bi smelo...
Dejstvo je, da so na vseh tekmovanjih v Evropi z avtoakustiko, kjer so tekmovalci dobili PRVE nagrade, polnili s CTEK-i !
Tisti, ki "čarate" polnilce doma : ko sem odprl "moj" polnilec, je bilo notri na stotine elek. delov. Pa je polnilec zelo majhen proti ostalim. Nekomu od vas ga dam, da ga boste "prekopirali". Če ga boste znali...
LP
Edy