Znalci imam en problm ki bi ga rad rešil z accessom če je to možno. Rad bi naredil "program"- bazo kartotek načrtov- seznam načrtov. Igral sem se nekaj s tabelami, jih kreiral, ampak zdaj tole nekak povezat in prilagoditi za vnosne obrazce in za prikazovalne obrazce, ter tudi za iskanje. Zadeva je načelno preprosta v teoriji.
1. tabela seznam kartotek, torej vpisi kartotek številka in ime
2. tabela seznam ljudi ki rišejo načrte
3. tabela seznam načrtov-vnese se številka kartoteke iz tab1, kreatorja iz tab2, številka načrta, ime načrta, format, datum,ključne besede itd.
ko imamo recimo nek kup podatkov, ki jih vnesemo preko vnosnega obrazca "vnos načrta", pa potem iščemo po štvilkah, imenih itd torej "iskalni obrazec"..Kako to naredit oba takšna obrazca?.
1. tabela seznam kartotek, torej vpisi kartotek številka in ime
2. tabela seznam ljudi ki rišejo načrte
3. tabela seznam načrtov-vnese se številka kartoteke iz tab1, kreatorja iz tab2, številka načrta, ime načrta, format, datum,ključne besede itd.
ko imamo recimo nek kup podatkov, ki jih vnesemo preko vnosnega obrazca "vnos načrta", pa potem iščemo po štvilkah, imenih itd torej "iskalni obrazec"..Kako to naredit oba takšna obrazca?.