Bo treba najprej imet take železnice, do bo to v kakršnemkoli uporabnem obsegu možno ...
Saj je roba v kontejnerjih- ni potrebe po prikolici.
kontejnerji že šibajo iz kopra. tudi tako se vozijo po tirih. mene bolj zanimajo turki s sadjem, ki niso kontejnerji. naklad in razklad je hitrejši kot kontejnerski terminal. pač tipičen lo ra.
srbija hrvaška se čaka vedno ura ali več. tudi 12 in več v sezoni.
potem hr slovenija
pred tem še vstop v srbijo.
na carinah se prihrani par ur na eni furi. potem nekaj na postankih cestnin, predvsem pa na počivanju voznika na teh dolgih relacijah. da ne omenjamo gorivo, gume, amortizacija. bi vlak lahko imel kar dobro ceno in še vedno opravičil uporabo.
Kapaciteta, gabariti, zanesljivost, hitrost ... Boljše vprašanje je, kaj jim ne manjka.kaj manjka žezeznicam?
recimo pred tednom, dvema odprta adria linija, lj bg. prej 20 let ne. sicer neuporabno, amoak vlak gre lahko. če gre do lj, gre tudi do salzburga, in če gre do bg, gre tudi no niša, da ne rečem soluna, istanbula. in to pa so že prihranki na času, da ne govorim striških. tovornjak potuje brez voznika? mogoče celo samo šlep brez traktorja.
Off: zadnjič gledal na Discoveryju avstralske železnice - kompozicije 2,5 km.