Kam na morje s čolnom

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.891
6.053
113
Gumenjaka je tudi priporočljivo da je med zimovanjem delno napihnjen, da guma ni zmučkana.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Vse lepo in prav samo tako kot so že napisali, je to kar kupuješ zgornja boleča meja transporta, sam zložen čoln je že težek, pa tak motor z 20-30 KM je tudi že teža, tak da če nimaš kombija ne vem kako boš to transportiral v avtu. Sploh motor ki bo skozi kje kaj malo puščal in ti to potem smrdi po avtu, ne vem no poglej rajši tako kot predlagajo 4 m+ plastično dno vse skupaj na prikolici do 750 kg in bo tudi plovba boljša, lažji spust in dvig iz vode. Sam sem z gumenjakom 4,5 m trdo dno na prikolici in Yamaho 50 lahko vse sam naredil ob spustu in dvigu iz vode. pri 4 m gumenjaku in 20 KM motorju pa mislim da rabiš kar ene tri dede da to v vodo zaneseš, bože nedaj da motor ročno neseš nad vodo do čolna pa pol montiraš, se ti na klančini zdrsne, ker so itak vse algaste in imaš hitro še kak mesec bolniške zraven.

Aja pa pa še to, za tako zadevo rabiš registracijo, in izpit, če bo slovenska registracija še plovno dovoljenje za Hrvaško
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
Transport ni problem, je kombi pri hiši. Na čoln bi montiral 2 pomožna koleščka, po potrebi naredim še tretje kolo za pod nos. Čoln tehta cca 100 kil, pa motor 50, tko da to spravt po klančini v vodo nebi smel bit problem, če še žena pomaga. Če sem z avtom pri klančini, ga pa lahko na štrik in čez bunko za prikolico počasi spuščam.

Izpit imam, za registracijo vem da je potrebna, kje se pa dobi plovno dovoljenje za HR?
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.645
1.259
113
10 letni fant bo kmalu (upam :)) močnejši od žene. Z očetom je bil tak štart. 3 x 60kg. 60 poliestersko dno, 30+30 guma in rezervoar, 60 motor. Ne vem, če ga je imel 4 leta pred omenjenim Gumarjem. Preklel, prodal, kupil Gumarja.

Kaj pa rabljeni takšni manjši, da boš čimmanj izgubil v testu? Obstaja kaj? Oglasi, forum, nič ne poznam.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
In to plovno dovoljenje moraš it iskat za vsako ko greš na morje, ali to enkrat dvigneš, pa maš za celo leto?

Manjše čolne najraje nebi, ker to že v štartu pomeni, da bom čez čas moral menjat za večjega. Pa tud glede prostora smo malo razvajeni, ker je kombi pri hiši in ima karavana žena samo za na šiht pa v trgovino. Nebi pa šel na prikolico in fiksnega, ker to je pol čisto druga dimenzija, sploh pa za naših 14 dni morja čisti overkill.

Ja, pubec je pa vsak dan jači. Zadnje dni ko omenim nabavo čolna, se mu kar oči svetijo. Po moje če bi luč ugasnil, bi videl žarjenje :)
 

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.739
53
48
Če imaš omejen budget, ti ne priporočam 4m, ker je težak za "nosit" okoli + težak za vozit z 20KM motorjev. Močnejši motorji pa so 75kg +....
Rajši vzemi 3,4m z 20KM, pa bo lažji in hitrejši.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Mojih 5 minut:
- če ga misliš zlagat in prenašat do 3,5m in 20KM itak več ne smeš gor obesit ker boš "po luftu letel".
- jaz bi po mojih (bogatih) izkušnjah z gumenjaki in plastičari za prvi čoln vsekakor priporočal nekaj rabljenega na prikolici med 4 in 5m z odgovarjajočim 4T!!! motorjem - če dobiš Hondo si vseh 20 prstov poliži! Po sezoni pa prodaš za enak denar ali obdržiš. ;)
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Mojih 5 minut:
- če ga misliš zlagat in prenašat do 3,5m in 20KM itak več ne smeš gor obesit ker boš "po luftu letel".
- jaz bi po mojih (bogatih) izkušnjah z gumenjaki in plastičari za prvi čoln vsekakor priporočal nekaj rabljenega na prikolici med 4 in 5m z odgovarjajočim 4T!!! motorjem - če dobiš Hondo si vseh 20 prstov poliži! Po sezoni pa prodaš za enak denar ali obdržiš. ;)

točno tako. Kaj za boga boš 20PS na 3,4m čoln obešal?? Da bo prišel en malo večji val pa te na hrbet obrne?
 
  • Haha
Reactions: Bucko

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
Ja, nekak v planu je 4m, sem sel gledat enega Zodiaca futuro (4.5m, vecje tube 57cm, spodaj ma se dve stranske napihljive "pomozne tube", napihljiv poden) v kombinaciji z Yamaho 25 2 takt, motor ima 50kg.

Se mi zdi kar v redu izbira, rad bi stabilen in dobro ploven čoln, da nas tud kaki valovi ne prestrasijo in vzamejo voljo do navtike. Budzet niti ni tak problem, nebi se pa rad veliko zaganjal, ker je to nas prvi coln. Prikolica definitivno odpade, ker so se ostali člani družine začeli že glasno pogovarjat o nakupu kamp prikolice, jaz pa nevarno prijemam za idejo.

Pada je odlocitev, da gremo probat kako je morje v prikolici. Ker ne vemo kako bo (ce se ne bomo v 10dneh "pobili" med sabo na tako majhni kvadraturi), z zeno razmisljama da bi letos prikolo najeli od kakega pavsalista in ce nam bo ta stil letovanja vsec, gremo v nabavo svoje, ce nepa pac ne.

Torej, po novem iscem najem prikolice v kampu vprvi polovici avgusta. Kamp mora imeti senco in moznost priveza colna.
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Dvotaktne motorje boš čez nekaj let lahko še samo šenkal - in prav je tako!
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Mi smo se vozili 25KM 3.8 metra 4 odrasli in 3 otroci gor gre cist lepo. Na otoku pag imas milijon plaz in zalivckov in zelo malo vetra in valov. Se 15 letni mulci smucajo in vlecejo na tubi tako da moci dovolj za nas amaterje.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
Dvotaktne motorje boš čez nekaj let lahko še samo šenkal - in prav je tako!


No o tem sem tudi jaz razmislal. Ampak glede na to, da ji je jadran poln... se mi zdi bolj malo verjetno da bi jih prepovedali. Nove registracije da, ampak to kar pluje.. Nasi bojo itak takoj klonili, hrvati pa se verjetno ne bojo dali kar tako. To mi daje tudi mislit, ali bi bilo bolje imeti reg. coln na hrvaskem?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.891
6.053
113
Če hočeš imeti registriran čoln na Hrvavaškem, rabiš OIB (hrvaška davčna številka) in pooblaščenca, ki bo doli prejemal pisma v tvojem imenu.
 

colos

Pripravnik
12. jan 2008
494
6
18
Po moje je najboljš varianta za tistih parkrat ko se boš šel peljat da si ga sposodiš. Dvakrat na leto si sposodim čoln pa imata moja dva ki sta podobnih let dovolj. Čoln je pa običajno plastičen in 90KM.

Se mi zdi preveč dela da bi si ga lastil. Zavarovanje, plovno dovoljenje, privezi, zimovanje (pa četudi doma)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jap, tudi ta varianta ni slaba...

sploh take majhne gumice dobiš pomoje za čist normalen denar, sploh če jih vzameš za več dni... Dej ta fond za čoln nekam na stran, pa plačuj iz njega najem... boš videl, da boš dolgo užival...

in ko greš domov se ne rabiš sikirat kam boš vse pospravil, kdaj boš motor opral... itn...

in za povrh tega še počitniško prikolo spakirat... Damo, upam ste s prijatelji na morju!
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
No o tem sem tudi jaz razmislal. Ampak glede na to, da ji je jadran poln... se mi zdi bolj malo verjetno da bi jih prepovedali. Nove registracije da, ampak to kar pluje.. Nasi bojo itak takoj klonili, hrvati pa se verjetno ne bojo dali kar tako. To mi daje tudi mislit, ali bi bilo bolje imeti reg. coln na hrvaskem?

kak imaš budget in kam misliš it?
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.024
153
63
Ker sem po naravi bolj škrt, mi je škoda dajat 150 eur na dan za najem (toliko so pač bili čolni v Lošinju lansko poletje). Bi ga vzel pol samo 2x v 10 dneh. Pa še vsa logistika itd...
Raje ga kupim, pa ga drajsamo vsak dan.


Aja, budget - ene 3 jurje, ni pa to fiksno. Bolj je važno, da je nakup optimalen, kot pa koliko stane.

Kam? Še ne vemo točno. Iščemo prikolico v kampu, da okusimo čar kampiranja, pa je "ugodno" za čolne - imajo privez oz. bojo, pa zadosti zalivčkov in otokov v okolici za raziskat. Pa nebi se glih iz posavja 10 ur vozil do tam.
 
Nazadnje urejeno: