avto zagurtnajo čez gumo, ker ima v primeru nesreče samo eno opcijo odklona, na gor do maksimalne raztezne višine amortizerja, vzmeti. če bi ga gurtnal čez streho, bi še to pot izničili. verjetno so ujeli, da je bolj smotrno to pot pustiti, saj škode ni, gurtna čez streho pa bi naredila škodo.
vitel in cepilec bi lahko gurtnal na sredinjski kavelj spodaj, če bi bil stroj površinsko 'velik', višinsko pa nizek. ker pač ni, ga gurnatš nekje po višini na vse 4 konce. samo na dva je pol dela, ali nič.
pa da ne bo kdo mislil, da sem pameten, ampak ene 10 krat sem se pa usral med vožnjo, ko sem gurtnal kakor pač sem. in potem popravljaš in opravljaš. in časih rabiš za 200kil 4 gurtne, včasih nobene. ko voziš in se tiso nagiba, da ne rečem rit premika v avtu..je pa svojevrsten občutek. vedno sem se vprašal kaj mi je bilo tega treba.