Kako vpliva tek na mestu na motor?

B81

22. jul 2007
37.593
10.882
113
Torej par minut pred odhodom iz sluzbe prizgem avto, da se ogreje. Jbg, zato je gretje v avtu.

V petek je imel pa nek cuden zvok od zunaj, obrati so bili pa na 1050 (tudi pri ugasnjenih porabnikih), namesto okoli 800.
Voznja je umirjena, letna poraba pri 15 km voznji je nekih 5.33 (1.6 tdi 2010, dsg7, 100k km).
Zapacan egr, dpf? Jutri se zmenim na servisu za pregled.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.354
5.653
113
Redči ti olje z gorivom...to je lastnost vseh DI motorjev...sploh kadar je mrzel motor in je pod "zaugom" al pa kadar ga voziš na kratke razdalje...

Prizgeš in se po max minuti odpelješ...oljna pumpa naolji vse ksr rabi v prvih 20s...
 

B81

22. jul 2007
37.593
10.882
113
Ok tnx, torej to odpade, sicer pa pise tudi v navodilih. Pri mondeu benc ni blo problema, ampak bomo preziveli :)
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
moja je preden smo imeli garažo, vsako jutro dve sezoni od jeseni do spomladi zjutraj vžgala avto (2.0tdi VW, ne CR), potem je šla noter si skuhala kafe, ga spila, oblekla otroka in so se odpeljali. 250kkm je mel avto, ko sem ga prodal, danes sem ga videl in govoril z lastnikom, je prezadovoljen, mašina dela kot urca.
nikoli ni bilo težav.

ja vem, ekološko nismo (bili) osveščeni, je blo pa toplo v avtu ženi in otrokom, ko so se odpelali, predvsem pa ni rabla praskat šajb.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Tole, da avto trpi na mestu naj nekdo razloži. Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki so različna vozila, od bencinarjev do dizlov kurblali na mestu. Več ur, cele noči. Ko se gostilna zapre in do bujenja :D. Avti so normalno delali. Vse prej je šlo v maloro preden je motor umrl.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Tole, da avto trpi na mestu naj nekdo razloži. Jaz poznam kar nekaj ljudi, ki so različna vozila, od bencinarjev do dizlov kurblali na mestu. Več ur, cele noči. Ko se gostilna zapre in do bujenja :D. Avti so normalno delali. Vse prej je šlo v maloro preden je motor umrl.
Ti je že nekaj kamele0n napisal..je pa tako, da motor pod obremenitvijo (ne zdaj gas do daske) prej doseže delovno temperaturo, kar je bolj blagodejno, kot, da laufa na mestu mrzel, se ti ne zdi? da ne omenjam ekologijo ipd..
Gostilniške govorice pa ne jemlji preveč resno..;)
 

B81

22. jul 2007
37.593
10.882
113
Ti je že nekaj kamele0n napisal..je pa tako, da motor pod obremenitvijo (ne zdaj gas do daske) prej doseže delovno temperaturo, kar je bolj blagodejno, kot, da laufa na mestu mrzel, se ti ne zdi? da ne omenjam ekologijo ipd..
Gostilniške govorice pa ne jemlji preveč resno..;)
To gostilnisko govorico lahko sam potrdim, tako da lih ni govorica. Res pa je, da rabis fordov stroj za to :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glavni problem delovanja na mestu je hlajenje oz. pretok zraka skozi motor - tako so meni razložili.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Glavni problem delovanja na mestu je hlajenje oz. pretok zraka skozi motor - tako so meni razložili.
Ja je, ampak pri dolgotrajnem obratovanju na mestu pride do tega, da se motor začne pregrevati. Zato je pa razlika med stacionarnimi in "gibljivimi" motorji v izvedbi hlajenja.
Mi se pa pogovarjamo o rangu 10, 15 min, kaj je bolje.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Gostilniške govorice oziroma dejstva hehe. Iz moje strani Ford orion 1.4 bencinar, Škoda felicia 1.3 bencinar, mondeo 1.9 tdi. To je bilo vžgano v zimskem času recimo od polnoči do 7-8 zjutraj. Potem Hjunday H1, tudi celo noč laufal. To je bilo iz moje strani. Na toplem sem pa le spal hehe. Potem pa vem za Audi 1.9 tdi, Nissan bencinar, par golfou cvajarji... Še največ jih je iz VAG grupe.
Je pa tko no, pri meni vsak po enkrat. Golfi večkrat, skor vsi. Večina jih pa res ne živi več. Oseb mislim. Je gostilništvo naredilo svoje. Pa en golf bencinar je šel v pepel zaradi tega.
Potem pa imamo tle še policaje. Ti avte puščajo dolgo prižgane.
Verjetno, če bi takole dnevno laufali avti res ni dobro.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Je pa tudi res, da recimo v deželah, ki so blizu polarnega kroga sploh ne ugašajo motorjev v vozilu, ker ga potem ne bo, oz. težko zalaufal nazaj..ampak njim ni problem ne gorivo ne nadomestni motorji.

Pa še ena iz stroke-dizel agregati za rezevno napajanje- če jih periodično laufaš brez bremena (na prazno), je precej slabše za motor, kot pa, da je sistem narejen tako, da se agregat paralelno poveže na mrežo in oddaja energijo, torej, da je motor obremenjen na določen procent nazivne moči.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
No ja to je vsaj za Skandinavijo precej urbana legenda - iz prve roke: velika večina vozi bencince, še večja večina ima vgrajene električne "webasto" grelce motorja in vsak resen parking ima električne priklope za te grelce.

V Rusiji pa res večina kamionov v Sibiriji laufa 24/7 ker se sicer olje preveč zgosti in ga zelo težko vžgejo - poleg klasičnih tečav z gorivom.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.765
2.594
113
Zvok:
Lahko je prišlo do kombinacije zunanja temperature in vlaga, ki je dala zvočni rezulatat in povečano število vrtljajev.
Tudi sam pri običnem avtu, kdaj pa kdaj, kaj slišim.

Motor ima delovno temparaturo, kjer je delovanje najoptimalnejše, neglede na 0km/h ali 200km/h.
Ja kje hudiča pa na štand gasu pregrejeo motor? Saj je ja ventilator.
Pod gasom prej doseže delovno temp. Seveda, amapk do takrat dela pod gasom na nedelovni temp. To pa JE škodljivo!
Če dela pod gasom, dela tudi vodna črpalka, ki hitreje poganja vodo skozi hladilnik, ki ni grelnik.
Mazanje. Dela takoj, ko se zavrti motor. In ja cca 20 sec, da pride olje na začetek, vendar so vse površine namazane.
Glede webasta. Ta je tako za ljudi kot za motor. Na diesel, pa čeprav bencin motor?
bencinar, dizel 8:15, zbirka z Ruskimi temperaaturami - pri katerih ni toliko vlage!

Motor ima delovno temparaturo, kjer je delovanje najoptimalnejše, neglede na 0km/h ali 200km/h.
Torej čimprej doseči delovno temperaturo še posebaj danes, ko je toliko turbo.
Brez gretja, dokler ni temp preko polovice do delovne temp (samo za ženske)
 
22. jul 2007
13.556
1.743
113
124
Nič slabo ne vpliva predgretje.
bqhnuNj.png
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
ker pri nas mamo vsak dan pod -23.....
Tam itak slišiš kako dela z motorjem prvo minuto.