Kako te lahko zbije vlak?

leni

gps navigator
17. avg 2007
1.549
0
36
S46.2296732 V14.5190865
www.sajko.com
Na Duplici pri Kamniku, so se enkrat pokvarile zapornice, ostale so v zaprtem položaju, kot da bo prišel vlak, folk ki je to pogruntal je šel seveda mimo zapornic, nabrala pa se je kar percejšna gužva šey pol ure pa so tam že bili policisti in potem kar dolgo v noč usmerjali promet, vsaj tako sem potem slišal da so jih še full pozno ponoči videli tam stati in mahati avtom.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Enako, tudi samo enkrat na Dolenjskem, ponoči, vlak je ustavil pred prehodom in močno trobil, čeprav ni bilo nikjer nobenega.
Isto je bilo 1x v Lescah mi n bilo čisto jasn pa še tovorni je bil in to doooolg in je trajalo, da je prišel sploh mimo.
 

B81

22. jul 2007
37.021
10.543
113
KSZ

Pri trku vlak stisne avto skupaj, kot bi stisnil balon, zato vse pomeče ven tam, kjer je zrak, oz. katero okno se prej zlomi.
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Sistem lahko zataji, vendar potem mora vlak pred defektnim prehodom ustaviti. Nisem še slišal za nesrečo pri nam v zadnjem času, ki bi se zgodila zaradi pokvarjenih zapornic.


Pri starejšem sistemu zavarovanja ima strojevodja na zavorni razdalji kontrolni signal, ki mu pokaže ali so zapornice zaprte (utripajoča bela luč) ali ne (rumena mirna luč). V tem primeru mora vlak ustaviti pred prehodom, večkrat oddati signalni znak "PAZI" ter 5km/h prevoziti prehod.
Pri novem Siemensovem sistemu na daljinsko kontrolo, pa se delovanje tovrstnega sistema signalizira na prometnikovi oz dispečerjevi postavljalni mizi. Pri takih zapornicah celo niti ni mogoče ugotoviti, ali so zapornice odprte ali zaprte temveč sistem javlja samo napako!

Na kaki stranski progi z SV napravami iz časov Marije Terezije, pa zapornice še vedno gonijo na roke ;-)

Napake se pojavljajo zelo redko in ne dnevno kot trdi en uporabnik, predvsem pri vzdrževalnih delih, zaradi višje sile (strela), vandalizma (če bi mularija vedela kako enostavno je sprožiti zapiranje zapornic...
tongue-1.gif
).
Sicer pa 100% varnosti nikoli ni in je ne bo, zato je dobro včasih pogledati malo levo desno.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Grikos pravi:
Na kaki stranski progi z SV napravami iz časov Marije Terezije, pa zapornice še vedno gonijo na roke ;-)

Ma kake stranske proge, ročno gonijo v Ormožu in Ljutomeru (med drugimi), kjer potega glavna proga proti Madžarski... Je pa res, da pri ročnem začnejo takoj dvigovat ko odpelje vlak (nazadnje je v Ljutomeru začel gonit že ko je zadnji vagon gori bil), ne pa avtomatske, ki se zaprejo pol ure prej, odprejo pa tudi
tongue-1.gif
Me je precej spomnilo na prehod v Pragerskem, ki je katastrofa od katastrofe. Zdaj je sicer obvoznica, ampak se čudim, da prej ni že kdo vrgel bombo v ono gajbo, ko je not delavec za dvigat in spuščat zapornice.

Aja, sej zaj bodo celo elektrificirali progo od Pragerskega do Mađarske! Si lahko predstavljate kaj takega - vlak na elektriko! Pa to bo svetovno čudo! Če bomo pridni, bodo gomuljke gor vozile
cheer.gif
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:

Ma kake stranske proge, ročno gonijo v Ormožu in Ljutomeru
Ja, kjer je Npr na postajnem območju je še veliko zapornic na ročnem mehanizmu, ampak le-te so v povezavi z signali, torej vlak ne more uvažati/izvažati s postaje dokler rampe niso zaprte (s tem je izločen človeški faktor, ki je hkrati glavni riziko).
Glede ovir v prometu, pa so edina rešitev izvennivojska križanja (prav v Ormožu in Ljutomeru bojo izvedena v sklopu projekta elektrifikacije proge).

Citat:

Aja, sej zaj bodo celo elektrificirali progo od Pragerskega do Mađarske! Si lahko predstavljate kaj takega - vlak na elektriko! Pa to bo svetovno čudo! Če bomo pridni, bodo gomuljke gor vozile Obljubljajo pa že 20 let - letos začnemo delat, letos pa res, evo naslednji teden začnemo

Če bi malo bolj pozorno pogledal po progi od Pragerskega do Ormoža bi videl kar nekaj gradbišč, v jeseni se začne remont Ptuj - Mekotnjak.(kar pomeni 72 vikendov zaprte proge
rolleyes-1.gif
) Elektrifikacija se bo glede na to, da se šele sedaj sprejema državni prostorski načrt začela predvidoma leta 2010.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Torej elektrifikacije še zdaj ne izvajajo, kar je moj point. Obljubljajo pa čisto vsako leto, vsako leto se sestane ekipa iz SŽ in ministrstva ki reče: naslednje leto pa začnemo!
tongue-1.gif
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.854
684
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Torej elektrifikacije še zdaj ne izvajajo, kar je moj point. Obljubljajo pa čisto vsako leto, vsako leto se sestane ekipa iz SŽ in ministrstva ki reče: naslednje leto pa začnemo!
tongue-1.gif

Mimo naše hiše so že veselo potegnili štrom kabel (pa še telekom je vlekel neke kable), postavljeni so že temelji za nosilce kablov, ostalo pa še ni narejeno. Tako da se stvar že izvaja, sicer samo pri nas na Ptuju, se pa
grin1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Me je precej spomnilo na prehod v Pragerskem, ki je katastrofa od katastrofe. Zdaj je sicer obvoznica, ampak se čudim, da prej ni že kdo vrgel bombo v ono gajbo, ko je not delavec za dvigat in spuščat zapornice.

Mene je stalno interesiralo keri expert je naredil cesto čez križišče tirov.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tisto nima veze z elektrifikacijo. Elektrifikacija železnice je bistveno bolj komplicirana in obsežnejša zadeva. Itak je treba najprej sprejeti državni prostorski načrt, preden bo kdo sploh kaj delal.
 

Anzee

Pripravnik
24. sep 2007
679
0
16
41
Ljubljana - Siska
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Grikos pravi:
Pri starejšem sistemu zavarovanja ima strojevodja na zavorni razdalji kontrolni signal, ki mu pokaže ali so zapornice zaprte

Pri novem Siemensovem sistemu na daljinsko kontrolo,

Kje pri nas pa so se zapornice na stari nacin? Moram narediti to seminarsko pa bi malo pofotkal. Siemensov sistem je verjetno SIMIS LC?

lp Anze
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Takšen prehod ti je najbliže v Notranjih Goricah, na postajališču.

mmg, med Brezovico in Preserjem.

lp
 

Dolfe

Pripravnik
22. jul 2007
836
1
18
Morda se bo kdo zamislil in bil bolj pozoren pri prečkanju tirov.

Nesreča 07.02.2005, na z zapornicami zavarovanem cestnem prehodu. Šofer je k sreči še pravočasno ******.
10.gif


Nagradno prašanje: za katero znamko avtomobila je šlo?
17758-icon_confused.gif



1.

Kot morski pes, ki je snedel cel avto .................................Največji kos avtomobila. Vse ostalo je v refuzi.

5.



lp
Dolfe
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam vlak pa tudi pripeezdi s tako brzino mimo postaje...
bonk.gif


pa še ena za zamisliti se - kaj naredi trčenje z avtom. film je sicer zrežiran, samo vseeno pokaže zakaj ne počnite tega sami doma...
tongue-1.gif
aja, pa v Angliji je očitno kr kazen... 1000 funtov!!

 
Nazadnje urejeno:

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Sistem lahko zataji, vendar potem mora vlak pred defektnim prehodom ustaviti. Nisem še slišal za nesrečo pri nam v zadnjem času, ki bi se zgodila zaradi pokvarjenih zapornic.

Pred parimi leti se je na prehodu v Lazah (Ljubljana-Litija) zgodila takšna nezgoda. Železničarji so opravljali neka popravila ali vzdrževanje, rampe so bile ročno odprte, v hiški ob rampah je bel en Mujo (ne vem če mu je bilo res tako ime, lahko je bil tudi Fikret), ki naj bi ročno (s pritiskom na gumb ali ročico) odpiral in zapiral rampe. Proti prehodu se je približeval tista rdeča dizelska reč, ki jo vozijo serviserji na železnici, Mujo/Fikret/... je "pozabil" na svojo dolžnost, čez progo je pripeljal stardec s starbabo in dizelca ga je nabasala direktno v bok. Ker ni bilo neke hude brzine (železničarji so pripeljali s prilagojeno hitrostjo), sta ata in mama preživela, enega od njih so morali iz avta izrezati. Je pa bila cela akcija, po vrsti so mimo hiše peljali reševalec na motorju, reševalec v kombiju, policaji na koncu pa še gasilci. Je pa problem predstavljalo še to, da je bil ata hud bolnik in je to še dodatno zakompliciralo zadevo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, to je človeški faktor, na naših železnicah pogosto leva roka ne ve, kaj počne desna. Zadnje čase se to le nekoliko izboljšuje, vsaj pri varnosti.

@Anzee: star sistem zapiranja ramp imaš tudi v Ivančni Gorici (naredli so nov peron z vsemi ureditvami, za avtomatske rampe pa je očitno zmanjkalo denarja)

@DizzyRed: vlak na videu gre približno 100 km/h (kar gre na dosti postajah tudi pri nam in še več), v Franciji mimo postaj šibajo tudi 300 km/h (je pa res na svojem tiru stran od peronov). Ljudje pač nimajo kaj skakljati po tirih. Mogoče bi pri nam tudi uvedli kako kazen za sprehajalce po progah, folk ima proge kar za sprehajalne steze.