Citat:
Sistem lahko zataji, vendar potem mora vlak pred defektnim prehodom ustaviti. Nisem še slišal za nesrečo pri nam v zadnjem času, ki bi se zgodila zaradi pokvarjenih zapornic.
Pri starejšem sistemu zavarovanja ima strojevodja na zavorni razdalji kontrolni signal, ki mu pokaže ali so zapornice zaprte (utripajoča bela luč) ali ne (rumena mirna luč). V tem primeru mora vlak ustaviti pred prehodom, večkrat oddati signalni znak "PAZI" ter 5km/h prevoziti prehod.
Pri novem Siemensovem sistemu na daljinsko kontrolo, pa se delovanje tovrstnega sistema signalizira na prometnikovi oz dispečerjevi postavljalni mizi. Pri takih zapornicah celo niti ni mogoče ugotoviti, ali so zapornice odprte ali zaprte temveč sistem javlja samo napako!
Na kaki stranski progi z SV napravami iz časov Marije Terezije, pa zapornice še vedno gonijo na roke ;-)
Napake se pojavljajo zelo redko in ne dnevno kot trdi en uporabnik, predvsem pri vzdrževalnih delih, zaradi višje sile (strela), vandalizma (če bi mularija vedela kako enostavno je sprožiti zapiranje zapornic...
).
Sicer pa 100% varnosti nikoli ni in je ne bo, zato je dobro včasih pogledati malo levo desno.