Cene avtov v nemčiji niso tako nižje da bi se splačalo hodit gor, plačat vse dajatve, se ukvarjat z uvozom in še nekaj zaslužit (500-1000eur), sploh pri dobrih/preverjenih avtih. Preprodajalci zato vedno (no, lahko je kakšna izjema) ciljajo na avte, s katerimi je kaj narobe: malo udarjene, od rent-carja, z veliko km, slabše ohranjene itd... Te "pomankljivosti" se nato pri nas poceni odpravijo (pokleplje, na hitro poštriha, prevrti km, malo očisti notranjost itd...) in zaslužek je tu. Še bolj se zasluži če se dobi avte "na šleper", kjer gre ponavadi za lizing hišo ali kaj podobnega, avti pa so v prihodu ponavadi v dokaj slabem stanju...
Mojstri za zgoraj našteto pa so v omrežni skupini 03 in kljub temu da bo kdo rekel da gre za "alter resnico", se je že večkrat izkazalo za resnično.