Kaj v praksi pomeni osebni avto kot tovorno vozilo ??

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Kdo ve ,kaj v praksi pomeni osebni avto ,vendar je homologiran kot N1 ??

Oznaka kategorije vozilaN1
Opis kategorije vozilatovorno vozilo


Ima pa normalno pet vrat (karavan) ,sedeže zadaj ,in pregrado prtjažnika ?

To lahko normalno voziš ? Registracija ?

Hvala.lp
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.952
-396
113
pregrada mora bit. in tud med voznjo mora bit notr. to ti lahko ze policaj poslje avto na izredni tehnicni...

drugega pa mislim da ni... to je tok, da lahko firme vzamejo avto kot strosek...
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
Škoda Superb je v primeru predelave registrirana samo za 4 osebe.
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.235
1.014
113
kot prvo je pri takem pregrada med potniškim in tovornim delom, obvezen je tudi veljaven gasilni aparat, registracija je dražja in samo za 4 osebe, če je 6 sedežen. Tehnični je vsako leto.
Ne vem če je to vse enako med fizično in pravno osebo, ne vidim pa zakaj bi ne bilo.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Vse je enako s stališča registracije in vožnje. Klavni kleč je obračun DDV pri pravni osebi.
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Jaz vozim službeno Octavio predelano na N1. Drugače kot standardno je pregrada tovornega prostora, gasilni aparat, registriran za 4 osebe, pobran ven sredinski vzglavnik in skrit sredinski pas, piskač za vzvratno vožnjo.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Tehnični vidik N1 vozila mi je znan..(pregrada...)

Zanima me najbolj finančni vidik (registracija,zavarovanje..) in pa sama uporaba vozila kot fizična oseba.Prehod preko meje...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
N1 vozilo je recimo vsak pickup, ki ga vidiš na cesti. Kot fizična oseba nimaš nobenih omejitev kar se vožnje tiče.

Zakaj bi hotel predelati osebni avto v tovorno vozilo?
- ne plačaš DMV
- pravne osebe lahko povrnejo DDV
- letna dajatev se plača glede na skupno maso, do 4t je cena 102 €
- trajekte po hrvaški plačuješ kot "teretno" vozilo, kar je ali pa ni ceneje, odvisno od velikosti (skupne mase) tovornega vozila
- obvezno zavarovanje se plačuje glede na nosilnost, mislim da je meja 1 tona, kjer se podraži. Za starega Hiluxa z osnovnim kaskom plačam 500€, če bi imel nosilnost večjo od 1t bi bilo okrog 100€ dražje.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.244
4.802
113
Pri zavarovanju ni neke posebne razlike, nekatere zavarovalnice za tovorna vozila ne omogočajo kombinacije parkirišče, cena je pa tam -tam...
Cestnina je praviloma nekaj nižja, saj se računa glede na nosilnost vozila in ne na prostornino, kar je zelo ugodno za vozila ki imajo veliko
prostornino motorja, pick-upi ipd...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Če imaš mladega voznika, ni.doplačila pri zavarovanju.
Ne sme pa ga vozit voznik začetnik s spremstvom.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
N1 vozilo je recimo vsak pickup, ki ga vidiš na cesti. Kot fizična oseba nimaš nobenih omejitev kar se vožnje tiče.

Zakaj bi hotel predelati osebni avto v tovorno vozilo?
- ne plačaš DMV - ni čisto tako-DMV se npr. pri pick up vozilih ne plačuje le v kolikor je keson (oz. dolžina tal tovornega prostora) daljši kot polovica medosne razdalje. pri ostalih vozilih-tu je predvsem govora o npr. raznih predelavah karavanov/verjetno vozil Berlingo itd. Tu so zadeve med carino in Fursom skregane med seboj in če dobiš na vrat FURS, potem lahko rečem samo to, da po njihovo je DMV potrebno plačevati tudi za taka vozila.
- pravne osebe lahko povrnejo DDV - tudi pri M1 si lahko če imajo registrirano pravo primarno dejavnost (npr. prevoz oseb)
- letna dajatev se plača glede na skupno maso, do 4t je cena 102 €
- trajekte po hrvaški plačuješ kot "teretno" vozilo, kar je ali pa ni ceneje, odvisno od velikosti (skupne mase) tovornega vozila
- obvezno zavarovanje se plačuje glede na nosilnost, mislim da je meja 1 tona, kjer se podraži. Za starega Hiluxa z osnovnim kaskom plačam 500€, če bi imel nosilnost večjo od 1t bi bilo okrog 100€ dražje.

kar pišejo uporabniki zgoraj, da je vozilo lahko registirano do 4 osebe-omenjeno je napisano zelo pavšalno. Nosilnost pri vozilih N1 mora biti v korist tovora. Če to serijsko ni možno, potem se pri registraciji "odvzame" 1 mesto za prevoz ljudi in se omenjena vrednost prenese na "tovor".
Ker pa smo v Sloveniji bolj papeški od papeža, pa so se začeli na tehničnih pojavljati razni pametnjakoviči, ki niso usklajeni med seboj. Sedaj slišim da zahtevajo da je v vozilu toliko varnostnih pasov kot je homologiranih mest za osebe (znajo težiti če imaš 5 varnostnih pasov in homologirane 4 osebe). Ni mi pa jasno kako je vozilo v tem primeru sploh lahko pridobilo homologacijo?

hkrati je pri tovornih vozilih obvezen tehnični pregled na 12 mesecev, ne glede na starost vozila (tudi pri vozilih starih do 4 leta).
 
Nazadnje urejeno:

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.085
445
83
45
dolenska
V moji okolici ima dedi vse avte pod tovorno vozilo. Je mahjen na američane in na V8. Avte kar jih je imel so vsi na plin in bojda dost cenejša registracija. Kako je s zavarovanjem pa ne vem.