Kaj se dogaja s Slovenci?

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Situacija: se ukvarjaš z nečim in občasno te pokličejo ljudje, ki jih zanima nekaj, kar je delno v povezavi s tem, s čimer se ukvarjaš. Seveda ob normalnih urah ne gre, običajno vedno taki kličejo tam po 19.00 uri. Se je pa našel že tudi en junak, ki je klical ob 3.00 zjutraj
shocked-1.gif
(dobro, da ugašam GSM ponoči).
Ok, jim pomagaš po telefonu kolikor se da, ampak za kaj bolj svetovat rabiš sliko, za katero se dogovoriš, da ti jo pošljejo na mail. Pomagal bi jim brezplačno (to tudi poveš). In potem? Mrk. Nič. A to imajo ljudje radi razpravljanje o problemih in jih reševanje problema sploh ne zanima? Namreč sedaj resno razmišljam, da bom na take klice odgovoril z ne vem, se zahvalil za klic in poklopil, ker je enostavno škoda tudi sekunde mojega časa za take zadeve.

Druga situacija: te kličejo ljudje zaradi stvari s katero se ukvarjaš (torej za hec predvidevajmo, da imaš več pojma o tej stvari kot oni
grims-1.gif
?

V glavnem, meni ni več nič jasno. Še dobro, da se občasno pojavijo ljudje, ki znajo cenit določene zadeve in se normalno obnašajo, ker drugače res ne vem, kam bo šlo vse skupaj.
 
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.130
938
113
Emona / Carnium
Odgovor na prvo vprašanje: Ljudje bi radi, da jim vse in še več, naredijo drugi in da je tvoj poslovni čas usklajen z njihovim prostim časom.

Odgovor na drugo vprašanje: Ljudje rabijo, da jim TI poveš oz. jih prepričaš, da je pri tebi bolje. Ker, če se ti ne potrudiš in jih ne prosiš ter prepričuješ, bodo rekli: ta še sam misli, da ima slabšo robo. Preveč ponudbe, preveč marketinga, premalo vedenja. No, pa še vrednost je pomemben faktor. Če imaš nekaj 1% dražje od konkurence, stranka pričakuje, da v tem 1% dobi še tebe v obliki sužnja zraven.

Obema odgovoroma je skupno to, da gre za pričakovanja na osnovi precejšnje skreganosti z realnostjo
grin1.gif

Ok, morda sem zapisal nekoliko dramatično, ni pa daleč od resnice (izkušenj).
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.625
14.322
113
Sekundarno mnenje, ki ga potrebuje za potrditev svojega. Vsaj kaj takšnega pričakujejo, problem pa pri njih nastane, ko se strokovno mnenje morda razlikuje od njihovega, takrat pa nima veze ali si ti strokovnjak za to speifično področje ali pač ne, ti jim že ne boš solil pameti
tongue-1.gif

Žal klasika na marsikaterem področju...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Odgovor na prvo vprašanje: Ljudje bi radi, da jim vse in še več, naredijo drugi in da je tvoj poslovni čas usklajen z njihovim prostim časom.
Pri mojem prvem vprašanju ni problem poslovni čas. Ko me bo dovolj motil, bom pač GSM ugašal. Point je drugje
grims-1.gif
.
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Odgovor na drugo vprašanje: Ljudje rabijo, da jim TI poveš oz. jih prepričaš, da je pri tebi bolje. Ker, če se ti ne potrudiš in jih ne prosiš ter prepričuješ, bodo rekli: ta še sam misli, da ima slabšo robo. Preveč ponudbe, preveč marketinga, premalo vedenja. No, pa še vrednost je pomemben faktor. Če imaš nekaj 1% dražje od konkurence, stranka pričakuje, da v tem 1% dobi še tebe v obliki sužnja zraven.
Hec je v tem, da jim jaz nič ne prodajam in jim zgolj povem, da je tisto, kar so oni zaznali kot super duper priložnost (pri nekem prodajalcu) in to ekstra poceni, nateg. Ampak ne, oni še kar naprej jadajajadaja. In to potem, ko jim razložim vsa objektivna dejstva, ki normalno pametnemu človeku dokazujejo (ne zgolj predvidevajo, da gre za nateg.

Citat:
Če imaš nekaj 1% dražje od konkurence, stranka pričakuje, da v tem 1% dobi še tebe v obliki sužnja zraven.
To se pa strinjam s tabo. Hvala bogu, jih pri meni ni dosti takih, čeprav nekaj se jih pač najde. Nič, jih poservisiraš korektno in upaš, da se bo nehalo s tem, da te kličejo za vsako malenkost, ker so ti pač enkrat plačali za neko (izvedeno) storitev.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.130
938
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Odgovor na prvo vprašanje: Ljudje bi radi, da jim vse in še več, naredijo drugi in da je tvoj poslovni čas usklajen z njihovim prostim časom.
Pri mojem prvem vprašanju ni problem poslovni čas. Ko me bo dovolj motil, bom pač GSM ugašal. Point je drugje
grims-1.gif
.

Hotel sem povedati, da, ko interesenta soočiš z dejstvom, da bi moral nekaj narediti, se nekam pripeljati, ga napotiš nekam, kjer bo lahko pridobil VSE informacije, nastane problem. Torej, takšni pričakujejo, da jim ti vse spedenaš (prideš do njih, odneseš, zrihtaš, pripelješ, zmontiraš, pelješ psa na sprehod, ne pričakuješ ekstra plačila za čas/pot/trud/dobro voljo (kaj je to?)), saj je njihova odločitev, da te kontaktirajo več vredna kot ves tvoj čas in delo z materialom skupaj. Verjetno razmišljajo, da so takšni časi, da bodo ljudje stvari delali na pol zastonj, samo da nekaj delajo...
Primer: storitev zahteva znanje, izkušnje in predvsem ogled stanja. Klicatelj na koncu mukotrpnega pogovora (kjer mu, podobno kot tudi ti, vse razložimo in utemeljimo) reče, če bi mu lahko samo povedal, kako bi lahko on to sam naredil oz. delal.
smile-1.gif

Zadnjič sem prebral takšno argumentacijo povpraševanja za POPUST, da sem dal še nekomu drugemu za prebrat. Nekdo je nekaj kupil in sedaj njegova prijateljica sprašuje, če lahko pričakuje kakšen popust, glede na to, da so to stvar kupili njeni prijatelji...
hysterical-1.gif
Mislim, povej: a date popust lepo prosim?
Zdi se mi, kot bi ljudje stremeli za stvarmi, za katere jim (finančno) ne znese in potem probajo na izjemno nenavaden način doseči nekaj več ali pa si kmalu po tem, ko malo premislijo, tudi premislijo
grin1.gif
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.270
1.944
113
Mene tudi določeni kličejo za službene stvari ob najbolj neverjetnih urah.
Ko ga vprašam zakaj ne pokliče med delovnim časom, pa pravi da me noče motiti ko delam?????
Kdo je tle fuknjen?

Edina rešitev ki sem jo našel je, da se ne javim na klic in pokličem nazaj ob še bolj neumnem času. Recimo v nedeljo takoj zjutraj ob 7:00 ali pa okrog 12:30, ali pa med tednom ob desetih zvečer. Enega sem uspel prevzgojiti, večina je pa brezupnih primerov.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Tak pač je folk, nothing can be done...
grin1.gif


Glede tistega prvega, da se potem več ne javijo, je možno, da so vmes že nekako rešili problem. Ali se odločili, da v resnici ni tak nujna stvar. (težko rečt, ker nisi navedel narave teh problemov).
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Sekundarno mnenje, ki ga potrebuje za potrditev svojega. Vsaj kaj takšnega pričakujejo, problem pa pri njih nastane, ko se strokovno mnenje morda razlikuje od njihovega, takrat pa nima veze ali si ti strokovnjak za to speifično področje ali pač ne, ti jim že ne boš solil pameti
tongue-1.gif

Žal klasika na marsikaterem področju...

Večji problem se zgodi, ko dva storkovnjaka (oz. kvalificirana za nekaj) trdita vsak svoje. Ko ti en električar napelje nekaj, drugi pravi, da je prvi budalo kako je zvezal, potem pride čez par let tretji in prva dva pošlje nekam v južne kraje
bonk.gif


Potem pa po možnosti malo poguglaš in ugotoviš, da so vsi trije brcnili mimo
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.456
113
To je v slo stalnica da vsak kurca tistga pred sabo
bonk.gif


Jst sem se zmeram spraseval kdo je potem Mr. Ultimate!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Odgovor na prvo vprašanje: Ljudje bi radi, da jim vse in še več, naredijo drugi in da je tvoj poslovni čas usklajen z njihovim prostim časom.
Pri mojem prvem vprašanju ni problem poslovni čas. Ko me bo dovolj motil, bom pač GSM ugašal. Point je drugje
grims-1.gif
.

Hotel sem povedati, da, ko interesenta soočiš z dejstvom, da bi moral nekaj narediti, se nekam pripeljati, ga napotiš nekam, kjer bo lahko pridobil VSE informacije, nastane problem. Torej, takšni pričakujejo, da jim ti vse spedenaš (prideš do njih, odneseš, zrihtaš, pripelješ, zmontiraš, pelješ psa na sprehod, ne pričakuješ ekstra plačila za čas/pot/trud/dobro voljo (kaj je to?)), saj je njihova odločitev, da te kontaktirajo več vredna kot ves tvoj čas in delo z materialom skupaj. Verjetno razmišljajo, da so takšni časi, da bodo ljudje stvari delali na pol zastonj, samo da nekaj delajo...
Primer: storitev zahteva znanje, izkušnje in predvsem ogled stanja. Klicatelj na koncu mukotrpnega pogovora (kjer mu, podobno kot tudi ti, vse razložimo in utemeljimo) reče, če bi mu lahko samo povedal, kako bi lahko on to sam naredil oz. delal.
smile-1.gif

Zadnjič sem prebral takšno argumentacijo povpraševanja za POPUST, da sem dal še nekomu drugemu za prebrat. Nekdo je nekaj kupil in sedaj njegova prijateljica sprašuje, če lahko pričakuje kakšen popust, glede na to, da so to stvar kupili njeni prijatelji...
hysterical-1.gif
Mislim, povej: a date popust lepo prosim?
Zdi se mi, kot bi ljudje stremeli za stvarmi, za katere jim (finančno) ne znese in potem probajo na izjemno nenavaden način doseči nekaj več ali pa si kmalu po tem, ko malo premislijo, tudi premislijo
grin1.gif
Aha, sedaj razumem.
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
Citat:
Uporabnik jolko pravi:
Tak pač je folk, nothing can be done...
grin1.gif
... tam do 35 max. Starejši niso take budale.
cool-1.gif
Hm, par tistih o katerih pišem zgoraj se mi ni zdelo ravno 30 let starih, so bili krepko več (po moji oceni, ki je lahko tudi zmotna
grin1.gif
Če vmes naredi za 5x vrednost sranja nima veze, važno da se ''popravi''.
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
So v ozadju kakšna nategunska zavarovanja?
Ne, ena relativno specifična stvar, ampak to niti nima veze.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
To je v slo stalnica da vsak kurca tistga pred sabo
bonk.gif

Jst sem se zmeram spraseval kdo je potem Mr. Ultimate!
Temu se enostavno izogneš. Vprašaš samo enega.
hysterical-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.905
5.456
113
Ne gre za to da se sam ne bi znal odlocit...sem bil zgolj v vlogi poslusalca...sam sm ze vedu da so bli vsi skupaj en ološ...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Ksz
Poglejte si samo temo v forumu Pomoč in nasveti z naslovom "Utripanje luči". Klasični primerek vsega tega, kar se zgoraj omenja in opaža ...
 

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.303
32
48
Saj se tudi interdisciplinarno radi šinfajo. Keramičar šinfa zidarja, ker je slabo naredil ročne omete, pa fabriko, ki je proizvedla neenake ploščice. Parketar estriharja, da ni naredil kot zrcalo ravnega estriha, itd.