Kaj pomeni CDTI

fritz

Fizikalc
26. jul 2007
358
27
28
Gledam pri oplu ena mašina ima oznako CDTI ena TURBO v specifikacijah in cenah pa ni neke velike razlike, mi lahko prosim razloži razliko med njima.


lp
 

vanmarkus

Fizikalc
15. mar 2010
1.280
1
36
tam spodaj
jah turbo diesel pa turbo bencinar
vrjetno je krajšnica common rail diesel turbo injection
smile-1.gif
nevem no mogoče
 

fritz

Fizikalc
26. jul 2007
358
27
28
aha tnx za prvo razlago. Sedaj pa bi rad še izvedel po domače kaj pa pomeni "common rail diesel turbo injection"
Ker to sem videl pri oplu, druge znamke imajo malce drugačne oznake
 
Nazadnje urejeno:
22. jul 2007
1.400
57
48
Na hitro najdeno na netu:
Instead of having a distributor pump with a separate pipe to each injector, the common rail is just that. A single pipe (or rail) connected to all four injectors. The fuel is allowed through only when the ECU triggers the injector. These common rail systems run at extremely high pressures (in excess of 25,000psi) so please do not attempt to dismantle one unless you have the relevant experience. You might very well seriously injure or kill yourself!
Druače pa wiki pozna odgovore.....
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.926
6.001
113
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
PD oz. UI je pa kaj? Atmosferc?
Je TD (turbinski polnilnik + intercooler).
pumpe & duse z umlauti (po nemško) oz črpalka šoba po naše.Posledično zaradi zasnove zmanjka prostora, tako da so imeli ti motorjii samo po 2 ventila na valj (1.9 TDI , moči so bile 90, 110, 115, 105, 130 km) ).Za 2.5 TDI ne vem.
P6D je sistem vbrizgavanja, ki ga je najdlje uporabljal koncern VW, sedaj uporabljajo tudi common rail, motorji 1.6 in 2.0 TDI.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Moj post je bil mišljen @poldo, ki trdi, da je turbo motor lahko samo CR
smile-1.gif


Vseeno pa hvala za več informacij. Imam 1.9 TDI 110KM, neuničljivi motorji
zmaga.gif
:
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Common rail motor je vsak turbo, drugace ni mogoce.

Drugače je mogoče, ampak ti tega ne veš.
Daj otrocicek razsvetli me po 30 letih dela na dizlih in mi nastej samo2 ali 3 motorje coomon rail ki niso turbo !
Cakam razsvetlenje tvoje !
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Moj post je bil mišljen @poldo, ki trdi, da je turbo motor lahko samo CR
smile-1.gif

:
Poldo je in se vedno trdi da je coomon rail motor lahko samo turbo !...preberi se 1x !
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
Vidim, da stvar obvladaš v nulo. Le izražati bi se lahko naučil.

V zdajšnjem času so vsi dizli turbo in s skupnim vodom. V vsej tvoji 30 letni praksi pa ni bilo tako. Obstajali turbo dizli, pa turbo dizli s sistemom črpalka šoba (PD)

In ne moreš trditi da so vsi turbo motorji z common rail sistemom, ker obstajajo tudi bencinski turbo motorji, ki pa mislim da nimajo skupnega voda( common rail).
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.991
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Common rail motor je vsak turbo, drugace ni mogoce.

Preden se skregate, malo matematičnega pogleda na stvari. Tako, kot si ti napisal, smo večinoma razumeli na ta način:
turbo ---> common rail.
Vidim pa, da si ti hotel dejansko nasprotno trditev:
common rail ---> turbo.

Skratka, nesporazum.
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.100
6.937
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Moj post je bil mišljen @poldo, ki trdi, da je turbo motor lahko samo CR
smile-1.gif

:
Poldo je in se vedno trdi da je coomon rail motor lahko samo turbo !...preberi se 1x !

beri še enkrat laterala ki pravi da je turrbo lahko samo CR, Se pravi ko imaš enkrat turbino je lahko samo CR. KOliko dolgo obstaja turbina in CR?
Tvoja trditev da je CR lahko samo turbo pa seveda drži.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Torej atmosferskega diesel motorja s common rail tehnologijo ni mogoče narediti ?? Ne zveni to malo neumno ? Ne vidim finte. Ne govorim o ekonomski upravičenosti, za katero je kristalno jasno da je ni, ampak o sami tehnologiji.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Jup, prišlo je do nesporazuma.

Poldo je hotel reči, da ne moreš imeti common-rail dizel motorja, ki ne bi imel turbine.

Pa še nekaj popravkov - ravno tako so tudi novejši bencinski motorji z neposrednim vbrizgom "common-rail". Tukaj pa imamo tako take brez turbine (npr. FSI), kot tudi take s turbino (npr. TSI).

Pa nekdo je zgoraj klasicifiral 90 in 110 konjska motorja od VAG-a kot PD motorja, kar ne drži. Ta dva motorja uporabljata Boschevo rotacijsko črpalko.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Torej atmosferskega diesel motorja s common rail tehnologijo ni mogoče narediti ?? Ne zveni to malo neumno ? Ne vidim finte. Ne govorim o ekonomski upravičenosti, za katero je kristalno jasno da je ni, ampak o sami tehnologiji.

Je mogoče narediti, ni pa smiselno. Pri naturally aspirated dizelskem motorju niti približno ni potrebe po 2000 barih in več pri vbrizgavanju goriva.