Hvala za odgovor in navodilo kako pogledam sporočila, ki so označena kot spam. Pravilno ste ugotovili, da sta obe pisali v imenu podjetja Domovanje. Prvo sporočilo, ki ga bi tudi jaz označil kot spamersko, je napisala bivša sodelavka, ki je bila v preteklosti na testu.
Da se ne bom opravičeval ali izmikal, to so aktivnosti, ki smo ji naredili:
- vsi sodelavci so dobili navodilo, da naj pri katerikoli objavi dodajo podpis, da prihajajo iz podjetja Domovanje in
- da naj ne opozarjajo eksplicitno na akcije, ki jih v tistem trenutku imamo.
Se še učimo, kako biti dober član raznih forumov, tako da hvala za feedback.
Glede pritožb na drugih forumih, se mi pa svita o čem govorite. V tisti temi smo na koncu vsi skupaj (upam!) ugotovili, da je bila pritožba neutemeljena. Smo pa na podlagi tega izboljšali, naredili bolj jasno našo komunikacijo oz. obveščanje strank.