Jeep Grand Cherokee losov test

Moongoose

Pripravnik
12. apr 2008
718
1
16
41
Dobri rezultati ni kaj
crazy1.gif




 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Škoda, da ni to kakšen uraden test, da bi v takšnem primeru prepovedali prodajo.

Lahko recimo EuroNCAP prepove prodajo določenega modela?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Tole so naredili namenoma. Izpustili nekaj zraka iz gum in voznik je priznal, da so preobtežili vozilo. Ratalo jim je samo enkrat, ko so želeli »ponoviti« z drugimi pričami, je bilo vse v redu. Zgleda so želeli malo reklame za časopis.

Auto Motor und Sport je tudi naredil tak test.
http://www.auto-motor-und-spor...st-5305076.html

http://www.autoblog.com/2012/07/29/2012-jeep-grand-cherokee-passes-german-moose-test/

No, jaz pa mislim, da ima korporacija kot je Chrysler dovolj denarja za eno kamero, ki bi tak ponovljen test posnela in bi ga objavili na netu. Tako pa zmorejo samo izjavo ja tisk. Hmm...

Poleg tega so Švedi navedli obremenitve, pri pokanju pnevmatik, pa je bil avto obremenjen 132 pod dovoljeno težo.

Če prav razumem, so Švedi najprej 2x testirali (prvi del videa), nato je Chrysler zanikal (press release), nato pa so test ponovili skupaj (z manj obremenjenim vozilom) in so pnevmatike pokale (2. del videa)
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
No, res je, da je tudi negativna reklama reklama, ampak tole je kar konkretno pljuvanje v svojo skledo. Sicer v člankih, ki si jih linkal, piše, da je bil preobtežen, ampak a je bilo res treba na koncu videa pisat "don't buy..."?
Mogoče sem malo pristranski, ampak dejstvo je, da gre pri vseh terenskih vozilih za podoben problem - visoko težišče. Saj tudi toyota Hilux je padla, pa se je kdo obešal na to?

Pa še en članek na to temo, v angleščini klik .
Citat:
After the car went up on two wheels in that initial test, Chrysler then apparently sent engineers to meet the magazine editors and made numerous attempts to reproduce the wheel-lift in a properly loaded vehicle. Extensive testing produced no such result. Three vehicles performed 11 runs on a course prepared by the magazine. None reproduced the original stunt, although the magazine points out that several of them suffered from burst tyres.

Citat:
However, in a new bit of news, famous German magazine Auto Motor und Sport recently conducted the same moose test and failed to find fault with the Jeep. The Grand Cherokee already was awarded a “Top Safety Pick” by the U.S. Insurance Institute for Highway Safety and was awarded a four-star safety rating by Euro NCAP, with no rollover issues mentioned.

Pa še nekaj branja na to temo... klik .

Citat:
Toyota halts sales of new Lexus SUV over 'safety risk' - Telegraph

Hm. This is the Lexus GX460 which is sold in Europe and elsewhere as the Toyota Land Cruiser.

Now I have the preceding model which is 2.5 tonnes of ladder chassis long travel suspension off roadyness and not terribly different bar styling. So why is this one deemed "unsafe"?

Well, because if you stick on a track (not the natural environment for such vehicles) hoon it into a corner way too fast and then suddenly lift off mid corner (presumably to simulate the utter lack of common sense and totally crap driving skills of some US owners) the back end "slid out until the vehicle was almost sideways before the electronic stability-control system was able to regain control".

Did it roll over? No.

Did it crash? No.

Did the ESP, given the laws of physics, large rotational forces, a high mass high centre of gravity off road vehicle being driven as if a moron was at the wheel, actually recover the situation? Yes.

Essentially this consumer group is saying that any vehicle without ESP must automatically be deemed wholly unsafe. Brilliant.


Če vse to drži, so se Švedi konkretno blamirali. Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov. Tisti, ki imajo / imamo željo izkoristit potenciale takšnega vozila, se morajo najprej zavedati njegovih pomanjkljivosti, med katerimi je prva ravno visoka oddaljenost od tal in posledično višje tveganje za rollover. Kar je dobro za en namen, ni nujno dobro za kakšen drug.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
...Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo...
A si opazil Tuarega in XC90?

In ko so ponavljali test, o je prihajalo do pokanja gum, je bil avto obremenjen 135 kg pod dovoljeno skupno maso - za razliko od testa, ko je prišlo do dviganja koles
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.135
5.078
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.

Aja, pred SUV se pač ne more pojaviti nepričakovana ovira, ne?
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.

Aja, pred SUV se pač ne more pojaviti nepričakovana ovira, ne?

SUV gre skozi oviro
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.

Aja, pred SUV se pač ne more pojaviti nepričakovana ovira, ne?

SUV gre skozi oviro
aplauz.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
SUV gre skozi oviro
hysterical-1.gif


Sicer pa mene pri tem videu nekaj drugega zanima: a so ESP izključili? Ker avto je dobesedno premaknilo za kar nekaj deset cm. Kaj hudiča je delala elektronika? Ali imajo tako zanič ESP noter? Tisti zdrs celotnega avtomobila (še posebej zadka) bi morala elektronika za malo malico korigirat, sploh glede na to, da gre za avto letnik 2012. Moje več kot 10 let stare gare skorigirajo take stvari brez da bi čutil, zgolj lučka sveti. In v tem primeru sploh ne bi prišlo do dviga na dve kolesi.

PS: kvazi varen SUV
grin1.gif
.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
No, res je, da je tudi negativna reklama reklama, ampak tole je kar konkretno pljuvanje v svojo skledo. Sicer v člankih, ki si jih linkal, piše, da je bil preobtežen, ampak a je bilo res treba na koncu videa pisat "don't buy..."?
Mogoče sem malo pristranski, ampak dejstvo je, da gre pri vseh terenskih vozilih za podoben problem - visoko težišče. Saj tudi toyota Hilux je padla, pa se je kdo obešal na to?
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/aZF8N9NItHI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Če vse to drži, so se Švedi konkretno blamirali. Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov. Tisti, ki imajo / imamo željo izkoristit potenciale takšnega vozila, se morajo najprej zavedati njegovih pomanjkljivosti, med katerimi je prva ravno visoka oddaljenost od tal in posledično višje tveganje za rollover. Kar je dobro za en namen, ni nujno dobro za kakšen drug.

Če si prbral vse, bi vedel, da uradno ni bil preveč naložen. Bil je toliko, kot piše v originalnih homolgacijskih papirji, navodili, prometni ipd -100 kil.
99% tekmecev nima problema, ki se ga vidi na videu.
Hilux s 16-colskimi gumami so takoj po tem testu umaknili iz prodaje.

In tudi terenska vozila morajo biti v ekstremnih voznih razmerah, ki nastanejo pri izogibanju nesreči (med njimi je tudi losov test) varna.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Če bi tudi ti prebral vse, bi vedel, da kasneje tega pojava Nemci niso mogli ponoviti. Ne trdim, da je vse črno-belo, ampak mogoče bi morala test ponoviti še neka tretja stran, če hočemo neke dokončne rezultate.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ta v testu je imel zračno vzmetenje. Sicer pa je izbira različnih pogonov čisto običajna, glede na potrebe in finančno zmožnost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Če bi tudi ti prebral vse, bi vedel, da kasneje tega pojava Nemci niso mogli ponoviti. Ne trdim, da je vse črno-belo, ampak mogoče bi morala test ponoviti še neka tretja stran, če hočemo neke dokončne rezultate.

Novene potrebe. Rezultat neodvisnega medija je čisto dovolj jasen. Avto ni OK.