Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Tole so naredili namenoma. Izpustili nekaj zraka iz gum in voznik je priznal, da so preobtežili vozilo. Ratalo jim je samo enkrat, ko so želeli »ponoviti« z drugimi pričami, je bilo vse v redu. Zgleda so želeli malo reklame za časopis.
Auto Motor und Sport je tudi naredil tak test.
http://www.auto-motor-und-spor...st-5305076.html
http://www.autoblog.com/2012/07/29/2012-jeep-grand-cherokee-passes-german-moose-test/
Citat:
After the car went up on two wheels in that initial test, Chrysler then apparently sent engineers to meet the magazine editors and made numerous attempts to reproduce the wheel-lift in a properly loaded vehicle. Extensive testing produced no such result. Three vehicles performed 11 runs on a course prepared by the magazine. None reproduced the original stunt, although the magazine points out that several of them suffered from burst tyres.
Citat:
However, in a new bit of news, famous German magazine Auto Motor und Sport recently conducted the same moose test and failed to find fault with the Jeep. The Grand Cherokee already was awarded a “Top Safety Pick” by the U.S. Insurance Institute for Highway Safety and was awarded a four-star safety rating by Euro NCAP, with no rollover issues mentioned.
Citat:
Toyota halts sales of new Lexus SUV over 'safety risk' - Telegraph
Hm. This is the Lexus GX460 which is sold in Europe and elsewhere as the Toyota Land Cruiser.
Now I have the preceding model which is 2.5 tonnes of ladder chassis long travel suspension off roadyness and not terribly different bar styling. So why is this one deemed "unsafe"?
Well, because if you stick on a track (not the natural environment for such vehicles) hoon it into a corner way too fast and then suddenly lift off mid corner (presumably to simulate the utter lack of common sense and totally crap driving skills of some US owners) the back end "slid out until the vehicle was almost sideways before the electronic stability-control system was able to regain control".
Did it roll over? No.
Did it crash? No.
Did the ESP, given the laws of physics, large rotational forces, a high mass high centre of gravity off road vehicle being driven as if a moron was at the wheel, actually recover the situation? Yes.
Essentially this consumer group is saying that any vehicle without ESP must automatically be deemed wholly unsafe. Brilliant.
A si opazil Tuarega in XC90?Citat:
...Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo...
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
A si opazil Tuarega in XC90?Citat:
...Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo...
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.
Aja, pred SUV se pač ne more pojaviti nepričakovana ovira, ne?
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Citat:
Uporabnik Gavran pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov.
Aja, pred SUV se pač ne more pojaviti nepričakovana ovira, ne?
SUV gre skozi oviro
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
SUV gre skozi oviro
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
No, res je, da je tudi negativna reklama reklama, ampak tole je kar konkretno pljuvanje v svojo skledo. Sicer v člankih, ki si jih linkal, piše, da je bil preobtežen, ampak a je bilo res treba na koncu videa pisat "don't buy..."?
Mogoče sem malo pristranski, ampak dejstvo je, da gre pri vseh terenskih vozilih za podoben problem - visoko težišče. Saj tudi toyota Hilux je padla, pa se je kdo obešal na to?
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/aZF8N9NItHI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Če vse to drži, so se Švedi konkretno blamirali. Terenskega vozila se pač ne da obravnavati enako kot običajno vozilo, žal pa to voznikom običajno ni preveč jasno, ker je SUV pač fajn za parkirat tudi na malo bolj visokih robnikih, za kar jih - če smo pošteni - uporablja velika večina lastnikov. Tisti, ki imajo / imamo željo izkoristit potenciale takšnega vozila, se morajo najprej zavedati njegovih pomanjkljivosti, med katerimi je prva ravno visoka oddaljenost od tal in posledično višje tveganje za rollover. Kar je dobro za en namen, ni nujno dobro za kakšen drug.
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Če bi tudi ti prebral vse, bi vedel, da kasneje tega pojava Nemci niso mogli ponoviti. Ne trdim, da je vse črno-belo, ampak mogoče bi morala test ponoviti še neka tretja stran, če hočemo neke dokončne rezultate.