Poglej, z diagnostičnimi testerji delam dnevno - v povprečju 5 testov na dan. Bolj natančno imamo mi Texa Axone 2000 ter Actia
Multi-Di@g. Oba testerja sta univerzalna, vendar tu še zdaleč ne gre samo za diagnozo po OBD standardu. Dostop do vozil različnih znamk je urejen preko različnih protokolov in seveda programov, kateri sploh omogočajo dostop do kompleksnejših zadev, kot so razne centrale ABS, ESP, BSI, Airbag, Klima naprave, instrumentov in podobnega. Preko samega OBD standarda lahko dostopaš samo do nekaterega (!) dela elektronike vbrizga, pa še tale je običajno povsem oskubljen in le pri redkih vozilih uporaben, če se sploh tester poveže na ECU avtomobila.
Če bi tele zadeve delovale, bi bil jaz blazno vesel, ker namesto vsakoletnih programskih nadgradenj testerjev, ki za oba skupaj znašajo približno 800€, preprosto kupil tri ali štiri takšne testerje. Vendar tako ne gre, ker so te zadeve milorečeno poceni kitajsko sranje. Če bi mogoče rad samo spremljal parametre, pa so morda dobra izbira, vendar se ne čudi, če ti bodo kazali isto kot instrumenti v avtomobilu - hitrost vozila, število obratov, temperaturo motorja in podobne "enostavne" zadeve. Skratka - odsvetujem nakup.