Je to ta "smetana" ?

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Predvidevam da to pomeni da bo treba motor odpret in mal pošravfati
grin1.gif


Avto je letnik 97, Polo 1.0 motor, prevoženih 40.000km ( samo kratke vožnje,verjetno se avto sploh ne ogreje nikoli) , voznik je pa deda v dobrih 80 letih
grin1.gif
.

Skratka, avto mu prejle nikakor ni hotel vžgat, po dolgem in vztrajnem verglanju je le začel kašljati in ščasoma vžgal,ampak ne z pravim zvokom, pa iz auspuha teče črno vn, ob pritisku na gas se pa bel dim pokadi ( ki zgleda sicer kot izparevanje ) in zgine v momentu. Ni tista klasicna bela zavesa dima .

Pomeni to da je šlo tesnilo glave? Voda je zaenkrat OK in tudi na nivoju.

Mogoče kakšna ocenitev stroška popravila?
 

Priponke

  • 1163686-1000000034.jpeg
    142,2 KB · Ogledi: 335
Nazadnje urejeno:

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.600
1.128
113
Titograd
Je avto ob vžigu kaj delal po treh cilindrih? Meni ni pilo vode, niti smetane nisem imel, samo ko je bil hladen je par sekund delal po treh cilindrih, pa je bilo tesnilo zanič
smile-1.gif


No, pa seveda nekje malo olje ven curi......
 

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
to je to. dihtunga lahk pa tud počena glava - mogoče ga je deda preveč mrzlega žgal

lohk je pa samo kondenz - avto zgleda da več stoji k vozi
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
Ma ½pomojem½ to ni nič, če je tesnilo zanič bo vode zmanjkovalo (ni nujno, ker lahko drugje pušča), ali pa se meša z oljem, lahko tud test narediš, mehurčki v tej posodi za tekočino po ogretem motorju.

Tekočino spremlja naj
 

prjatu

Pripravnik
24. jul 2007
413
9
18
Ker praviš, da je vode dovolj in da se avto ponavadi niti ne segreje, ga pred obiskom mehanika odpelji še na daljši sprehod in ponovno preveri nivo vode in pokrovček. Tudi ogromno kondenza v izpuhu je pri kratkih relacijah čisto normalno, na relaciji pa voda izpari.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.053
457
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik prjatu pravi:
Ker praviš, da je vode dovolj in da se avto ponavadi niti ne segreje, ga pred obiskom mehanika odpelji še na daljši sprehod in ponovno preveri nivo vode in pokrovček. Tudi ogromno kondenza v izpuhu je pri kratkih relacijah čisto normalno, na relaciji pa voda izpari.
Sem ravno mislil to svetovati. Tudi meni se je sčasoma nabrala taka smetana na pokrovu za dolivanje olja. Pač kratke relacije, motor se še segreje ne v redu, že ugasneš... Potem sem pa začel delati daljše relacije (služba malo dlje), pa tega ni bilo več. Tako, da bodo kar kratke relacije vzrok. Po moje.
Aja, pa ono cevko za oljne pare malo poglej -ziher je zabita s tako smetano. Pri meni je bila. Razlika potem, ko očistiš, je očitna.
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Dobr prekočte smetano, avto vseeno ne dela kot bi moral. zjutraj mu je lepo vzgal, popoldne pa sem ga moral jaz minuto skup verglat, da je sploh začel kašljati...zdej sicer vzge "s prve" , ampak nekaj cudno zatrokira prvo sekundo vžiga, iz izpuha teče vn črna voda, pa ob dodajanju gasa se dela dimna zavesa ki takoj izpari.

jutr bom preveril se mehurcke v posodi z vodo in pa sel en krog ter ga razpihal...pa upal da kje ne ostanem z njim.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Krivec za to smetano sploh ni nujno, da je počena glava oz. dotrajano tesnilo, ampak kar olje samo. Nekatera olja puščajo tako smetano na pokrovčkih, to ni nič tragičnega.
 

suzica

hođa
21. jan 2011
1.914
0
36
48
PLANET ČVIČK
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
..zdej sicer vzge "s prve" , ampak nekaj cudno zatrokira prvo sekundo vžiga,
Voda na vrhu bata. Al je dihtenga fuč al pa glava počena.
Meni je to delalo na opel astri skorajda en mesec, bila je malenkost fuč dihtenga.
Ko je bil motor vroč ni bilo problena---ko se je pa ponoči motor shladil in je dihtenga dobila luft-je voda počasi kapljala na en bat.
Zjutraj ob vžigu, ko je moral bat vodo ven porinit-je pa tako zgledalo kot bi bil štarter fuč.

Mehanik mi je rekel , da sem imel srečo , da nisem zvil ojne gredi
shocked-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.534
113
Je to že AER motor?

Na suxu smo o tem "problem" že imeli veliko napisanega... Skratka, tale majoneza (ponavadi je bila sicer nekoliko temnejše barve
confused-1.gif
) je na teh motorjih popolnoma normalna, gre pa za kondenz v olju, ker je pač oddušek motorja nekoliko nesrečno skonstruiran. Zadeva je popolnoma normalna, naj bi jo pa odpravila kakšna daljša vožnja - no, po mojih izkušnjah pomagajo šele prave poletne temperature.

Skratka, če ti ne zmanjkuje vode kot noro, ni nič narobe in pozabi na vse skupaj.
 

masterr

Fizikalc
14. apr 2010
1.502
0
36
ok. Cerkno
To, da iz avspuha kaplja nekaj ali belo kadi je normalno so še hladna jutra, ampak očitno je res tesnilo, ker sem imel tud sam na golf 2 d problem z vžiganjem, šlo je tesnilo...pa vodo je metalo ven.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ne posluš pametnjakovičev. kratke vožnje in predober izkoristek motorja , posledično kondenz kateri ne shlapi....
Foter je imel pri Hrošču kateri ima zračno hlajen motor skoz smeteno na pokrovčku.... Upam da ti je jasno.
najlažje boš probal če odviješ pokrovček expanzijske posode in če pušča dihtnga ali glava iz smeri cilindra na vodo bo v Expanzijski nabijalo tlak.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Ce je palcka/sipka od olja normalna ni nobene panike, vozi in pelji eno relacijo.