, da so zadovoljni kupci na prvem mestu.
Nazadnje ko sem kupil PC za male pare mi je prodajalec takoj povedal, da ima podjetje, ki se ukvarja s prodajo računalnikov in, če bo kaj falilo z računalnikom ga naj pokličem in da vrne gnar nazaj brez težav, povrhu pa še reče, da nebi kaj pisal po netu, da nisi bil zadovoljen z nakupom.
Spet ena ista prigoda pri servisu in tako naprej, privatnikom le ni vseeno, če je stranka nezadovoljna z nakupom.
Še kar nekaj časa nazaj sem ravnotako pisal, da nisem bil 2x zadovoljen z nakupom na vsak forum sem prekopiral moj post, vprašam se samo kolk folka je prebralo moj post in ga vzelo v zakup...
predčasom se je ravnotako na avtomobilizmu pojavila tema, da je stranka peljal avto na servis, čez čas pa ugotovila, da ima avto +700km več in kasneje jo je celo servis napadel, da se naj javno opraviči preko foruma.
Nazadnje ko sem kupil PC za male pare mi je prodajalec takoj povedal, da ima podjetje, ki se ukvarja s prodajo računalnikov in, če bo kaj falilo z računalnikom ga naj pokličem in da vrne gnar nazaj brez težav, povrhu pa še reče, da nebi kaj pisal po netu, da nisi bil zadovoljen z nakupom.
Spet ena ista prigoda pri servisu in tako naprej, privatnikom le ni vseeno, če je stranka nezadovoljna z nakupom.
Še kar nekaj časa nazaj sem ravnotako pisal, da nisem bil 2x zadovoljen z nakupom na vsak forum sem prekopiral moj post, vprašam se samo kolk folka je prebralo moj post in ga vzelo v zakup...
predčasom se je ravnotako na avtomobilizmu pojavila tema, da je stranka peljal avto na servis, čez čas pa ugotovila, da ima avto +700km več in kasneje jo je celo servis napadel, da se naj javno opraviči preko foruma.