ksz...
Na žalost je velikokrat tako, da so nekateri "sposobni" presoditi, kdaj morajo dati smernik, kdaj pa ne. Prav tako lahko presodijo, kdaj lahko vozijo hitreje od dovoljene hitrosti, koliko čez mejo lahko popijejo, pa so še vedno trezni in sposobni vožnje,...
Potem pa pride do hujše nezgode, ko so poškodovani ljudje ali pa celo smrtne žrtve, in se taisti izgovarjajo, da so naredili neumnost nevede, zaradi trenutka nepazljivosti, zaradi enega pive čez mejo, zaradi samo 10 kmh prehitro,...
Po bitko biti pameten je prepozno, posledice so lahko hude in ni važno ali je bila napaka storjena namerno ali nenamerno.
Avtor teme verjetno ni odprl teme, ker je videl avto, ki bi menjaval vozne pasove na prazni cesti in takšne vseznalce dnevno videvam tudi jaz. Iz vključevalnega pasa se ti s 80 na uro vključi na avtocesto, ti zadaj pa bremzaj ko budala. Mi nič ne pomaga, če bo on kriv. Če bi pacienti vsaj dali smernik, bi vedel, da se bo vključil na vozni pas že isti meter, ko se vključevalni pas zravna.
O dogodivščinah, ki jih človek doživi kot voznik motorja, pa bi lahko vsako sezono napisal knjigo.
@sjtv1: nisem prepričan, ampak če se ne motim, delaš teste za eno od slovenkih avtomobilističnih revij. Glede na to, da takšne revije bere veliko še neizdelanih profilov šoferjev, bi od tebe pričakoval toliko odgovornosti, da ne bi javno razglašal, da nakažeš smer samo takrat, ko se tebi zdi primerno, in da bi vsaj načeloma zagovarjal vožnjo po pravilih, pa čeprav se v praksi tega ne držiš.