Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Najprej s krtačo, potem pa k čedalje tršemu. Kaka medeninasta žična ščetka je že max, ampak zelo odvisno od tega, o kaki fasadi je govora. Potem pa kak visokotlačni čistilec in kaka zadeva z belilom. Če so saje že dalj časa zažrte, potem ti itak samo barvanje fasade ostane.
Saj drugače sploh ne gre za velik madež oz. da bi se to dlje časa nalagalo gor ampak pač ne vem ali bi s klasičnim načinom čiščenja zadevo samo še bolj razmazal ali kaj podobnega pa zato rajši prej povprašam po izkušnjah.
Kar se pa golfa 2ke tiče pa kaj ti nej zdej jst, ne moremo lih vsi vozit najnovejših dizlov z vsemi mogočimi in nemogočimi filtri
Ja itak da je od tega. Parkrat sem v rikverc parkiral in ugotovil, da tako le ne bo šlo naprej, saj imam zaradi specifičnega parkiranja potrebo po povišanih obratih tik pred dejanskim zaključkom parkiranja in mi odbije oblakec od tal direkt v steno
Bom najprej poizkusil s štrajfiksom in upal na najboljše
ksz
kakšne "avte" (pogojno) imate to, da vam še na fasadah delajo probleme? poleg težav z : filtri, egr, mdf...ventili, potem turbine, injektorji, dvomasni vztrajniki, čpalke, specialna olja za dizle...itd. Nočem zastonj takega vozila.
@Gatto - 11 let star dizel, ki dela kot švicarska ura. Če bi imel vse tiste filtre, ki jih naštevaš, teh težavic s sajami nebi bilo. No pa saj tudi zdaj jih ni več, ko ne parkiram vzvratno na 2cm stran od fasade
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.