izpit za pilota

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
ejad7.jpg


Za takega. Koliko vse skup pride? Izpiti, leti, inštruktor....
 

majaron

Majstr
28. mar 2009
1.044
404
83
Ura letenja je od 120 tja do 180€. Rabil jih boš nekje 20-30 + teoretični del ki je nekje 100€ torej okvirno dobrih 3000€.

Edit: majhna pomota; zgornje cene so za motorna letala tip cesna itd. Sem prehitro pogledal sliko. Se opravičujem.
 
Nazadnje urejeno:

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
ura z inštruktorjem je 120-180?

Potegi so od 20-30€ kar sem videl?
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Najprej malo poglej PPL(A) izpitne pole mogče te bo vsega minilo. Če imaš veselje pa rabiš še:
Potem moraš iti skozi zdravstveni pregled za drugi razred, ki je bolj zahteven kot za avto.
Potem rabiš čas in seveda nenazadnje denar
cenik ene take letalske šole:
Cena vsebuje:
-teoretično usposabljanje
-40 ur praktičnega usposabljanja na letalu C 172
-5 ur praktičnega usposabljanja na simulatorju
-pristajalne takse
-DDV.

Stroški kandidata so samo še
-zdravniški pregled (ca. 100 € za drugi -razred)
-izpitni let (ca 200 €)

Letenje se odvija na letališčih:
LJBL - ALC Lesce – Bled
LJLJ – Jožeta Pučnika Ljubljana
vsa letališča v Sloveniji

Naše šolsko letalo je štirisedežna Cessna 172, eno od najzanesljivejših letal splošne kategorije, ki s svojo prostorno kabino, "airline type" komandami, visoko potovalno hitrostjo, udobnostjo v vseh vremenskih pogojih in svetovljansko držo daje optimalne pogoje za učenje tako osnovnih kot tudi višjih licenc v letalstvu.

Plačilo v štirih obrokih:
- 1 obrok: 1.990 € na začetku
- 2 obrok: 2.000 € po 11 urah
- 3 obrok: 1.500 € po 22 urah
- 4 obrok: 1.500 € po 33 urah

Skupaj: 6990 EUR

Amapk najbolje bo, da greš do najbližjega aerokluba in to bojo najbolj znali povedat pa zrihtaš si kakšen tandem let pa pri tem merkaj, da boš imel sveže štunfe in boš stuširan amapk ne napurfiniran
grin1.gif
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Ej kaj ti cessno not mešaš... poglej prvo sliko
10.gif


za to je pomoje dovolj 20 ur, da bi me naučil kako pristajat z poravnanim giroskopom al kaj je tisto.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Vidim, da je slika iz lesc
smile-1.gif


Samo ravno delam jadralni izpit pa ti lahko razložim.

Teorija stane cirka 250€. Notri so zajeta predavanja in literatura. Predmetov mislim da je okoli 10.

Praktični del pa stane približno 1500€. Tukaj je pokrito osnovno šolanje, se pravi po končanem šolanju si sposoben leteti samostojno. V to ceno je vključenih približno 60 štartov. Jaz sem leširal pri 40ih.

Potem nabiraš samostojne ure. Za prijavo na državni izpit rabiš 30 naletenih samostojnih ur. Nato greš v Lj opraviti teoretični izpit, če narediš, odletiš še praktični del v Lescah s certificiranim (pooblaščenim) inštruktorjem. In če si vse naredil tako kot se zagre, si zmagal in izpit imaš v žepu.

Potem pa nebo ni več ovira
smile-1.gif


Če pa še kaj ni jasno pa vprašaj.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
katerega pa vozis oz. imas ze svoje letalo (15m, 18m, open?) kaksne so sploh cene teh letal.

si letel kaj na simulator (condorju recimo), koliko ti stvar pomaga?
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
katerega pa vozis oz. imas ze svoje letalo (15m, 18m, open?) kaksne so sploh cene teh letal.

si letel kaj na simulator (condorju recimo), koliko ti stvar pomaga?

Ne ne svojega letala nimam. Bi moral precej letet, da bi se splačalo. Profi letalo za tekmovanja so kar draga..Cene gredo lahko tudi čez 100k €. Na simulatorju sem letel, ampak FS X. Nekaj občutka dobiš, ni pa bohve kako primerljivo.

Zaenkrat sem na blaniku L-23, potem kmalu pride L-13, potem pilatus, potem pa počasi plastika..(DG500, ..)
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik majaron pravi:
Ura letenja je od 120 tja do 180€. Rabil jih boš nekje 20-30 + teoretični del ki je nekje 100€ torej okvirno dobrih 3000€.

Edit: majhna pomota; zgornje cene so za motorna letala tip cesna itd. Sem prehitro pogledal sliko. Se opravičujem.

Cena kar drži, ampak da bo prišel do licence motornega pilota (PPL(A) bo rabil minimalno 45 ur, pa mora biti zelo dober. Baje se nekaj govori, da se nove generacije šolajo celo do 60 ur, prej ne gredo na izpit. Tako na hitro pod 7000€ ne bo šlo.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik jtfc pravi:
Potem je vse skup še sprejemljivih 2k€.

Računaj raje kar blizu 3000€.

Sicer pa predno se boš za to odločil, pejdi na letališče, plačaj ne vem 100€ in leti kakšen let. Če ti bo všeč se odločiš za šolanje, drugače ne. Da ne boš negativno presenečen in ti mogoče kaj ne bo odgovarjalo. Osebno poznam kar nekaj takih, ki so precej premožni in so šli v to zaradi tega ker je to baje "fajn". Niso si pa predstavljali, da to ni vedno "fajn" in so potem hitro končali z letalsko kariero. Ne govorim, da si ti takšen, ampak kot rečeno, pojdi naprej probat in potem se odloči.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Vidim, da si "in", zato me prosim popravi, če se motim:
Glede na to da ga zanima, kdaj bo lahko letel to na sliki... a ni tak, da lahko s tem izpitom letiš ono staro neugledno garo od blanika, potem kasneje (?) pa šele te lepe plasične jardalce? Sem se prav zapomnil govorice in če je, zakaj?

Lp
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Ja, pa saj to je logično. Blanik je odlično šolsko letalo, ki marsikaj odpušča, pa tudi dopušča no
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Vidim, da ti je že nekdo odgovoril na vprašanje. Seveda tukaj bolj kot kjerkoli drugje velja "pravilo" - počasi se daleč pride. Saj je logično, da ne moremo iz avtošole kar takoj vozit Ferrarija ...mislim lahko, samo ne dolgo
smile-1.gif
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
108
28
28
ljubljana
Za jadralno licenco si poglej še ostale aeroklube, poleg Lesc. Imajo na vsakem športnem letališču aeroklub, ki se ukvarja s šolanjem. Cene osnovnega tečaja so lahko precej različne. V lescah je cena visoka, ker imajo tečaj organiziran kot tabor kjer se spi na letališču.

Se mi zdi, da povprečen pilot potrebuje približno eno sezono, da pride od tečaja do jadralne licence. Do takrat se leti skoraj izključno na šolskih dvosedih. Ko narediš izpit pa lahko načeloma letiš (glede na znanje) kakršnokoli jadralno letalo od najnovejših plastičnih LS-ov do starih lesenih oldtimerjev. Se pa iz blanika naprej na enosede in kasneje na "poštene" avijone pride, ko po znanju in izkušnjah prerasteš šolska letala. Nebi se bilo preveč smiselno drajsati po hribih okoli letališča s hitro plastiko, ker avijon po sposobnostih presega pilotovo začetniško znanje. Hitri enosedi pridejo na vrsto, ko se začneš odpravljati na prelete.

Cene štarta so nekje okoli 30e za jadranje in okoli 20e ali manj za šolski krog (odvisno od aerokluba, v nekaterih se plača tudi glede na čas letenja). Preden greš jadrat, boš porabil okoli 60šolskih krogov (30-40 z inštruktorjem in okoli 20samostojnih). Za izpit potrebuješ vsaj 30ur, ki jih nabiraš na jadranjih v bližini letališča.


LP Peter
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Treba je tut vedt, da majo nekje še vitle. To močno poceni šolanje. Drugač pa je v lescah letos drugačn sistem. Plačaš šolanje,potem se vozš dokler ne pokuriš. Lahko je v končni fazi tut več kot 60 štartov kar je pošteno.