Izpit, kaj je to ???????

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.

Če že imaš take ideje pol vsaj predlagaj razmerje moč/teža..
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
To drugo tudi drži! Se strinjam! Pogoltnost, pa eni projektanti bi si naložili dela več kot ga zmorejo kvalitetno opraviti.
Vendar še zmeraj trdim, da projektant s svojimi predlogi ne uspe, ker gredo vsi predlogi in rešitve skozi razne recenzije, ki jih pa naročnik ni dolžan ali pa noče potrditi!

Je pa svinjarija, da imamo v 21. stol. AC brez odstavnih pasov!

Za moje pojme nesprejemljivo!

Prav je včeraj povedal Kuzmič, da se nam ob takih cestah in vedno večji frekventnosti prometa žal obeta še več nesreč.
Boga daj, da se moti!!!
 

zgrabljenec

Fizikalc
4. sep 2007
1.524
0
36
MS ali LJ
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.

Bul butastega predloga pa še nisem slišu...
bonk.gif


Glede širine pomurske avtoceste pa tole... Smo prejšnji petek stali pred izvozom Lipovci 3 osebni avti v liniji, zaradi zastoja in noben ni bil na bankini pa je še bilo mesto, tak da tole o preozkem vozišču je za lase privlečeno, reševalna vozila se ne morejo prebiti skozi zaradi narave voznikov, ki se samo ustavijo in jih boli k..., če bo kdo lahko prišel mimo ali ne, važno, da oni vidijo kaj se je zgodilo, bognedaj da bi avto postavil tik ob zašæitno ograjo, in naredil mesto na sredini za neoviran prehod reševalnega vozila! In potem se ljudje zgražajo kje so hodili tako dolgo reševalci in pa kako počasi se peljejo, ne vprašajo se pa, da s tem ko hočejo rešiti nekomu življenje, ogrožajo svoje življenje in ob današnji kulturi pomurskih voznikov vedno bolj, saj voznik reš. vozila mora paziti na druge udeležence, ki imajo tisto roza knjižico, samo zato, da jo pokažejo policistu, če jih ustavi, pojma o vožnji pa tak nimajo!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
kaj bi sele bilo ce bi bili kamioni na cesti, ob tej uri se je na sreco zapora, potem bi verjetno rabili celo noc .
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Tole glede naslednjega izvoza/uvoza in nazaj... Predvidevam, da je tam in takrat bila naslednja situacija: reševalna vozila so po recimo 5-ih minutah prispela do točke, kjer so ugotovila, da zaradi nesposobnosti povprečnega slovenskega "voznika" ne morejo na kraj nesreče. Ker so še imeli upanje, so se naslednjih 10 minut poskušali prerinit skozi. Preteklo je torej nekje 15 minut (govorim na pamet). Takrat pa so mogoče celo razmišljali o obvozu, ampak so si rekli: "Z obvozom izgubimo toliko in toliko minut...tukaj smo prišli že do sem...dajmo se prerinit do konca, saj smo že predaleč v gneči in se ne splača vozit naokoli".

Lahko je nam pametovat iz varnega zavetja naslonjača...
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
po domače povedano....vsi so krivi....
kriteriji so znani in lahko so minimalni ali pa maksimalni....
če je pas 3,75m širok potem ni problem če se 2 kamiona srečata.....problem pa je ko je pas širok le 3 metre....
in v zakonodaji je oboje dovoljeno na ac.....
projektant po domače dobi na mizo koliko lahko porabi, nato začne računat in opazi...opssss ja ni tolarčkov za 3,75m...bomo mi lepo kar 3 metre dali...itak piše v zakonu da lahko....
sam kamion hladilnik pa je 2,60 širok, k temu dodamo še ogledala ki so recimo 20cm in vidimo pri čem smo....

država piše zakone, država da dnar, država gradi ceste, država smo mi :D.....
verjetno se splača da umre 100 ljudi kot pa dat kakšnih 100mio €
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
malo prej sem videl posnetke prebijanja, posneto iz policijskega avtomobila. Folk je bil na levi in desni strani, vendar so vmes bili po 2 kombija vštric, občasno tovornjaki itd... in dejansko se ni dalo nikamor. Poleg tega pa so nekateri celo nekateri zapirali pot in nalašč odpeljali na sredino ceste, ko so videli, da se po sredini prebija civilni avtomobil. Čeprav je imel modre luči itd., kar se vidi na posnetku tako, da vsa okolica bliska v modri barvi.

Poleg tega je folk kar brezglavo skakal po avtocesti, namesto, da bi ostal v avtomobilih.



Slovenskih avtomobilov skoraj ni bilo, večinoma tujci.Itak pa je vso slavo požel tovornjak avstrijskih tablic, ki je tovornjak pustil sredi avtoceste, ga zaklenil, ter odšel.



Bom probal objaviti originalne posnetke, ne novinarske, če mi bodo pristojni dovolili.



Tako POP TV kakor RTVSLO sta dobila tudi nekatere posnetke, ki pa sta jih cenzurirala, ter jih nista objavila.



Še ena težava, ki je nastopila, pa je bilo pomanjkanje kadra, ki je bilo tedaj v službi. Pomagati so morali celo mejni policisti iz schengenske meje. Ampak tudi ti so imeli težave, saj jih avtomobilisti niso spuščali nikamor, saj so imeli "civilne avtomobile" in niso mogli nikamor, občasno pa so se celo morali identificirati, da jih je folk spustil Jebiga.. romuni pač... in tega bo vedno več.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.574
336
83
Kras
www.mtl.si
Mah, to je totalno sranje s tem, da se v koloni kam prebije avtomobil (tudi policijski). Vsaj moje izkušnje so, da je folku važen samo avto, bog ne daj, da bi zapeljali s ceste in tako sprostili cesto.

[censored], najbolj na k... mi pa gre, ko ti to narediš, potem te pa slovenske svinje ne spustijo več v kolono
stupid-1.gif
Da jim je... vse po vrsti.



To bi morali s helikopterja policisti snemat, pa samo položnice domov pošiljat. Me zanima, kolikokrat bi potem to še naredili.



Da ne govorimo o AC, ko je odstavni pas prost. Najprej je dejansko prost, potem se pa najde [censored], ki ga seveda izkoristi in od takrat naprej smo zaključili. Se vsujejo za njim še ostali kurčiči. Nakar se nekje spredaj najde še en kurčič, ki mu gre to na jetra in zapre odstavni pas. Pa imamo kolono po vseh treh pasovih. Sedaj pa naj rešilci ali pa policisti pridejo do nesreče. Dejansko je potem edina in najhitrejša varijanta ta, da bi zaprli nasprotno smer in po tistem prišli. V ZDA sem to praktično doživel. Vsa čast organizaciji in policistom tam.
 
Nazadnje urejeno:

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Kolk je sploh kazen vožnje po odstavnem pasu? Ko so prenavljali dolenjsko avtocesto pred leti je bila to stalna praksa, da so se šupki postavl na odstavnga in mimo vse gužve... sicer nekaj so jih policaji odstranil, samo očitno ni dovolj visoka kazen. Tistim, ki se ob nesrečah naserjejo na odstavne pasove bi mogl uzet izpit + konkretna denarna kazen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Tole glede naslednjega izvoza/uvoza in nazaj... Predvidevam, da je tam in takrat bila naslednja situacija: reševalna vozila so po recimo 5-ih minutah prispela do točke, kjer so ugotovila, da zaradi nesposobnosti povprečnega slovenskega "voznika" ne morejo na kraj nesreče. Ker so še imeli upanje, so se naslednjih 10 minut poskušali prerinit skozi. Preteklo je torej nekje 15 minut (govorim na pamet). Takrat pa so mogoče celo razmišljali o obvozu, ampak so si rekli: "Z obvozom izgubimo toliko in toliko minut...tukaj smo prišli že do sem...dajmo se prerinit do konca, saj smo že predaleč v gneči in se ne splača vozit naokoli".

Lahko je nam pametovat iz varnega zavetja naslonjača...
Zelo verjetno imaš prav. AMpak: policaji so tam ravno zato, da se vnaprej zavedajo, da so vozniki butlji in da se bo zgodilo kaj takega. Ker ko prihaja rešil, tam je pa že kilometer ali več kolone, je neodgovorno reskirat in rešilca, še posebej pa gasilce s kamionom pošiljat v to gnečo. Je dovolj, da sta dva kamiona tam že vštric pa gasilci ne bodo prišli vmes, pa če se oba kamiona stiskata v smrt levo in desno. In zato je treba uporabit možgane, pogledat kolk je gužve in takoj zapret nasprotno stran. Človek bi pričakoval, da bodo za take stvari imeli vnaprej izdelan sistem, kdo kaj naredi, kaj se kje zapre itd ... Saj so plačani, da o tem razmišljajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apachi pravi: Ampak tudi ti so imeli težave, saj jih avtomobilisti niso spuščali nikamor, saj so imeli "civilne avtomobile" in niso mogli nikamor, občasno pa so se celo morali identificirati, da jih je folk spustil Jebiga.. romuni pač... in tega bo vedno več.
Tudi slovenci take počnejo, še na tej tabli se najde kak, ki se zna celo pohvalit, da šerifuje in dela red po cesti ...

@MTL: točno tako. Sam sem to ene 2x doživel v nemčiji in stvar je izjemno učinkovita. Je pa menda (podatek od tujih kolegov) da tam to naredijo vsakič, ko niso 100%, da se bodo reševalci lahko prebili skozi gužvo, torej načeloma takrat, ko že vnaprej ocenijo, da je tisti hip obremenitev ceste tolikšna, da je verjetno, da se bo zabasalo do konca in se ne bo dalo priti skozi. Saj ni treba, da so ljudje nekulturni - na koncu te kolone se dostikrat bremza na polno, dovolj je, da se kak kamion malo počez postavi ali se ustavijo 3 avti vštric, za njimi še par njih in evo, zamašek, ki se ga ne da niti ob najboljši volji in kulturi spucat dovolj hitro ...
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Ko boš poznal odseke, o katerih se govori, pa ko boš vedel, kje in kam se moreš peljati, da nekam prideš, ter kje so obvozi, se lahko javljaš.
smile-1.gif


Policist se ne more pripeljati iz severne strani, če se v času trka nahaja na južnem delu AC. Praktično MORA iti do konca AC, obrniti, ter iti nazaj. Ampak se je že zabasalo. Nadomestne poti so bile dolge 17, 22 in 26km. Po avtocesti 4km. Torej?
Isto velja za gasilce. Ljutomerska območna enota gasilcev je imela pač dostop. Oni iz MS so bili drugje. Ponoči pač ni polnih ekip v postavi. Isto velja za policijo. Na razpolago so bile tri ekipe, ki pa niso še zdaleč ne bile dovolj. Priskočili so celo mejaši.

Če mi bo zdravje dopuščalo bom jutri probal urediti posnetek pa boš videl, kaj se je v resnici dogajalo. Na TV so bili konkretno cenzurirani posnetki. Ampak bom moral pred tem še downsamplat itd... ker je posnetek 380mb.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Ko boš poznal odseke, o katerih se govori, pa ko boš vedel, kje in kam se moreš peljati, da nekam prideš, ter kje so obvozi, se lahko javljaš.
smile-1.gif


Policist se ne more pripeljati iz severne strani, če se v času trka nahaja na južnem delu AC. Praktično MORA iti do konca AC, obrniti, ter iti nazaj. Ampak se je že zabasalo. Nadomestne poti so bile dolge 17, 22 in 26km. Po avtocesti 4km. Torej?
Isto velja za gasilce. Ljutomerska območna enota gasilcev je imela pač dostop. Oni iz MS so bili drugje. Ponoči pač ni polnih ekip v postavi. Isto velja za policijo. Na razpolago so bile tri ekipe, ki pa niso še zdaleč ne bile dovolj. Priskočili so celo mejaši.

Če mi bo zdravje dopuščalo bom jutri probal urediti posnetek pa boš videl, kaj se je v resnici dogajalo. Na TV so bili konkretno cenzurirani posnetki. Ampak bom moral pred tem še downsamplat itd... ker je posnetek 380mb.
Ah daj no, v 20 minutah policaji prevozijo (tudi po lokalni cesti) 30, 40 kilometrov.
17 kilometrov v max 10 minutah ... Torej?
Ker dovolj je, da to pot okoli naredi le policaj, ko enkrat zapre AC se lahko ostali pripeljejo v kontra s katerekoli strani ...
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Ja in glih tebi ko si tako pameten ti bo kapnilo v glavo, da če si par km od nesreče, da boš raje šel okoli po 20km poti namesto 4, 5 km... sigurno ja.. poleg tega pa so cesto zaprli, ko je bilo dovolj patrulj v bližini, ampak so začeli voziti tudi avtomobili in tovornjaki iz postajališča sredi AC.
Spet zganjaš teorijo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
jaz bi uvedel da moraš vsakih 5 let naresti ponovno ispit.Prvič najtežje pol pa lažje in lažje.
Mald voznik nebi smel voziti avta večjega od cliota pa močnejšega od 60KM.
Ali pa narest kategorije.Od 30-60KM Kategorija b
od 60-90KM Kategorija b+
od 90-120KM Kategorija b++
od 120-150KM Kategorija b3+
nad 150KM kategorija b4+
Ker dons adrenalin naredi svoje.Ko imaš moč pod pokrovom motorja imaš večji impulz adrenalina.Več adrenaina težja noga.Tko je pri vičini.
A se sploh še lahko kupi nov avto za ''tvoj'' prvi razred? Al bi po tvojem lahko ''B'' izpit kar ukinili? Pa 155KM dizel in 600KM bencinar pa oba v istem?
bonk.gif