Izobraževanje za MSP na EF

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Ja, ja te čisto razumem. Nas je 5 v skupini. Vsak ima nalogo, da grobo povpraša o mnenjih, da si ustvarimo neko grobo sliko. Seveda bomo zbirali mnenja tudi po podjetjih, vendar si želimo tudi na splošno malo informacij - zadeva ni projekt za 1 mesec. Počasi do informacij, vmes pa iskanje v medijih. Ne moremo pa priti do direktorjev totalni bučmani. Treba je imeti vse, da prideš do intervjuja.


Male skupine so obvezne. To se strinjam.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Ni važno. Vsega po malo. Tukaj ni omejitve
wink-1.gif
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Za to se mormo pa še odločit. Vprašalnik je načeloma bolj logičen, ker pokriva večje število ljudi. Intrevju pa ti daje več odgovorov in zamisli. Mogoče bomo tko 50/50. Bomo videli. O tem bo razprava drug teden.

A si direktor? iii, a boš pomagal
priden.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Nasvet. Z vprašalnikom boš lažje kaj dosegla, ker intervjuje je zelo težko organizirati. Malo zaradi časa, malo zaradi nivoja dostopa, malo zaradi tega, ker se jim ne da.

Ne, middle management. Če boš imela vprašalnike jih zagotovo dobiš nazaj izpolnjene, intervjuje pa ne bom urejal, žal.
 

Maxi25

Fizikalc
4. maj 2009
2.341
0
36
Ja, čas je problem. Hvala ti drgač. Imam te v mislih, če se odločimo za to vrsto raziskave.

Sicer pa smo imeli za nek drug projekt, da moramo najti podjetje (do 75 zaposlenih - min 7), ki je raztoče, po možnosti z gazelo
crazy1.gif
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.434
3.825
113
davorinm.wordpress.com
Citat:
Uporabnik Maxi25 pravi:
Blizu.

Analize imamo in tudi obris imamo. Ampak vi nekako nočte razumet, da ne delamo vsi MBA-ja in, da nimamo svojih podjetij, zato je težje to gledati s praktičnega vidika. Ja?? Naša ciljna skupina so direktorji, amanagerji, vodje...blaaa, tukaj pa žal nekateri še nimamo izkušenj. Zato sem spraševala vas, kot direktorji in razni profiji, kaj bi vas pritegnilo, da bi šli študirat na EF MBA.

Ampak tukaj se oglašajo tisti, k MBA še od blizu vidl niso, al pa so samo navadno zaposleni, k jih firma nima namena kaj pretirano izobraževat. Smo si zdaj na jasnem? Pa ne mi prosim pameti solit, kako naj se lotim dela. To menda ja vem. Jaz vas čisto splošno sprašujem, če pade kaka ideja.

Ne delajte iz muhe slona. To je le alter in ne pričakujem nekega profesionalnega odziva. Sem pa pričakovala, da se bo oglasu kdo, ki ima s takimi izobraževanji izkušnje oziroma nekdo, ki bi rad jih imel.

A bo šlo zdej? Al bom dobila pod nos, naj analizo prilepim na forum, da boste vi profiji potem povedali kaj pa kako. NE!!! Podobno, kot če bi imeli otroka in vam rečejo da bodo odprli nov vrtec, pa vam dajo možnost da podate ideje kaj bi lahko tak vrtec vseboval. Ideje pač...

Oprosti mogoče sem preostro reagiral. Sam delam v marketinškem svetovanju in me je zbodlo to, da pač ti "ne veš o tem veliko"

Jaz sem delal na projektih za jogurte, bencin, banke, zavarovalnice, pokojninske sklade, telekome, mobitele, prodajo pohištva, prodajo bioloških testiranj, kozmetike, pralnih praškov, hotelskih storitev, itd...itd...itd...itd..itd...

Pa nisem strokovnjak na nobenem področju z izjemo mogoče telekomunikacijskega trga, kjer sem bolj specializiran. Zgleda pa zadeva tako. Dobiš projekt (podoben tvojemu) na mizo, opišejo ti problem, potem ga pa reši. Iz glave je res težko vedeti nekaj o stvari, o kateri nič ne veš. Je pa vsaj postopek podoben, ki sem ga že zgoraj opisal.

Ankete ti odsvetujem, ker je nišna ciljna skupina in ne boš nikakor dobila zadosti velik vzorec za neke kredibilne podatke. Raje usmerjene intervjuje z 10-15 osebami (na pravih skuinah oseb!) Pred tem pa skrbno postavit tezo, raziskovalna vprašanja, scenarij za intervjuje itd... Da se ne dela trženjsko raziskavo, samo zato da se jo naredi, ampak da se točno ve zakaj se dela tako raziskavo. JE pa težje si vzet 1 uro časa za intervju, če si nek direktor ipd... Mogoče lahko uredite, da dobi vsak intervjuvanec darilo s strani EF (1 letno članstvo v knjižnici ipd..)

Še vedno pa pravim, da lahko z analizo domačega in tujega trga pridobiš 80% vseh koristnih informacij. Tistih 20% pa so informacije na strani povpraševanja o katerih lahko bodisi sklepaš, bodisi pa narediš raziskavo.

Pa 5 vas je. Mala šala.
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno: