Tele letošnje novoletne počitnice so bile dejansko dolge in med tem časom sem imel v hiši dva strojnika - dijaka 3. letnika. Oba sta neizmerno pojamrala, kako učitelji niso v redu.
- "V čem rišete?" - "Creo."
-"Super, bivši Pro ingenir." - "Kaj nam nuca, če pa nimamo pojma! Učitelj reče: "pritisni tole, pa tole ...", ko vprašamo zakaj, pa ne zna povedat."
Kako spraviš risbo na mašino ( ???
) , kaj je G koda ...
Pravi fant : "Smo nekaj šraufali, pa je s ključem šponal itd, potem pa jaz in sem takoj ugotovil, da je levi navoj. "
- "Pa veš, kako je označen "levi navoj?"
Oba fanta me zeleno gledata...
- "Ja takole zarezo ima v glavi."
- "
"
Oprostite, predmet prvega letnika srednje tehniške strojne šole "Strojni elementi, Tehnično risanje, Savnik".
Naprej : dobijo nalogo narediti kopijo šraufštoka, primeža. Na njem špindel, ki so ga fantje izmerili fi 19,74 mm. Druga skupina fantov je premerila matico špindla, ki je bila ... ne vem koliko.
Obe skupini neodvisno ena od druge morata narediti ta dva strojna elementa, kopiji torej, da bo delovalo. Učitelj jim NI ZNAL povedati, da gre za standardni strojni element z navojem fi 20 in pripadajočimi tolerancami!
Sorry, tretji letnik srednje strojne šole!!!
Sta rekla, da bosta po maturi šla delat na kombinirko, kopat jarke itd. Sploh ne vesta, da sta dijaka ene najmočnejših izobrazb, kolikor jih današnja tehnika premore
! Krivi so pa učitelji, ki ne obvladajo.