Narobe. Navedeni znamki si delita kvecjemu to da je bil pri obeh diesel motor v osnovi Isuzujev (1.7, za ostale pri Oplu ne vem).
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ljudje veliko govorijo....zadnjič mi je neki 18 letni mulc govoril, da jim je na domačem Meganu 1.6 16 vtec crknil....jaz pa v smeh, bolj sem ga zajebaval, bolj je verjel svoji zgodbi....
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
A je možno, da bi imela Honda in Opel enake/podobne motorje? Sem nekje slišal ..
Če si res zelo pozoren, se včasih čuti, ko kickne, ampak bistveno premalo, da bi porušil protipožarni omet v šentviškem predoru.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Zanimivo...očitno ima res VVT, v teoriji pa ;
1.6 VVT 110 1598 cc DOHC 16v Manual 6 spd 110 hp (82 kW) @ 6000 rpm 151 N·m (111 lb·ft) @ 4250 rpm ;
nič kaj presenetljive performanse
It's a feature not a bug.Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Po vsej verjetnosti ima Renault to mejo precej nizko (napram Hondi)
Pri meni motor cukne (s tem ni mišljeno da mi pribije v sedež, ampak da se za delček sekunde "ustavi" in ponovno malenkost bolje pospeši) nekje okoli 3200 obratov.
Med drugim trajbam tudi dva Renoja, od tega eden v moji lasti. Tako da si lahko vzamem pravico povedat kaj o Renoju. Vse sem pa povedal že zgoraj.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Je rekel nekdo ki vozi kaj?
Zakaj? Prvega zato ker je takrat nudil najboljše razmerje dobljeno za ceno. Tudi po tem, ko sem upošteval dejstvo, da je polizdelek. Drugega, če bi bilo po moje, ga ne bi diral ni štapom. No, ampak je pa zdržal par mesecev in nekaj več kot 20.000 km brez težav.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Glede na mnenje ki ga imaš; zakaj ju sploh še voziš? Malo mi je nelogično to... polizdelek pa še kar vztrajaš pri njem...
Po moje nakladš tako ali drugače...