Izkušnje s pritožbo/reklamacijo

PetarG

Zelenc'
12. nov 2016
4
0
1
Pozdravljeni, v okviru priprave magistrskega dela na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani izvajam anketo o izkušnjah uporabnikov telekomunikacij (mobilne, internetne, televizijske in storitve fiksne telefonije) z reševanjem pritožb in reklamacij. V kolikor ste se v obdobju zadnjih 6 mesecev pritožili vašemu ponudniku in prejeli dokončen odgovor, s katerim se je pritožbeni postopek zaključil, vas prosim, da si vzamete nekaj minut in sodelujete v anketi. V anketi lahko sodelujete ne glede na način (telefonsko, email, pismo, spletna stran, osebno v poslovalnici, itd.) ali predmet (reklamacija, nedelujoče strotive, itd.) pritožbe. Do vprašalnika pridete s klikom na tole povezavo: https://www.1ka.si/a/108202?Q1=8589675

Za sodelovanje se vam že v naprej zahvaljujem!
 

PetarG

Zelenc'
12. nov 2016
4
0
1
Kebab, najlepša hvala za sodelovanje!

Menim, da bom na podlagi ugotovitev raziskave lahko podal konkretna priporočila telekomunikacijskim operaterjem, kako naj izboljšajo ravnanje s pritožbami, kar je zagotovo tudi v interesu uporabnikov. Zato prosim tudi druge, ki morda še niso imeli časa ali priložnosti izpolniti vprašalnika in imajo nedavne izkušnje s pritožbo/reklamacijo, naj sodelujejo!