Samo save as daš, pa tam izbereš .csv, bo InDesign to že sam prebavil. Uporabljam CS3.
Having said that, tako zelo enostavno kot merganje excela in worda ni. Jaz tega prav hudo veliko nisem počel, poznam toliko, da vem da obstaja.
Skratka, podatke ti vnese čist po najmanjši liniji odpora - s podpičji iz csv vred...
Zato bi jaz to naredil tako, da vse pripravim že v excelu.
Recimo če imaš stolpce:
ime, priimek, naziv, telefonska številka, email, (naslovno vrstico moraš imeti za vsak stolpec, sicer ti prvega zapisa ne bo upoštevalo se mi zdi).
je dobro, da kar v tekst, direkt pred vsak priimek recimo daš tak znak, ki ga sicer v tekstu ni, npr %
Nato shraniš kot csv, datoteko zapreš (sicer ID do nje ne more dostopati). V ID, v meniju Window imaš opcijo Automation > Data Merge.
V tem okencu imaš zgoraj desno gumb za tak priročni meni. Tam izbereš Select data source. Izbereš csv datoteko, pred tem lahko tudi označiš polje Show Import Options, ampak mislim, da tam nimaš kaj nastavljat.
Nato pač dodaš tekstovno polje, v katerega povlečeš zadevo, ki je medtem nastala v tistem okenčku. V zgornjem primeru nastane "ime;priimek;naziv;..."
V tekstovnem polju nato vidiš:
<<ime;priimek;naziv;telefon;email>>
V Data Merge okenčku pa se je spodaj omogočila spodnja vrstica, med drugim skrajno desni gumbek s puščico in štirimi kvadratki. Tam najprej iz drop downa izbereš Multiple Records in spodaj Preview multiple record layout. Zdaj že vidiš kako zadeva zgleda - grdo.
A z malo domišljije se da popraviti.
Daš ok in se podatki vnesejo na dokument. Edit > Find/Replace in zdaj pride v igro tisti % od zgoraj. Če imaš ime in priimek v eni celici potem to lahko tudi izpustiš, vendar je pa koristno za tiste celice, kjer jih več želiš v isti vrsti.
Skratka v Find what daš ";%" (brez narekovajev), v Change to pa en presledek (ali vejco, kar pač rabiš med tistima dvema poljema), kar bo povzročilo, da se bo ;% med ime in priimek spremenilo v presledek povsod - ko klikneš na change all.
Ker je še vedno vse v isti vrstici, daš zdaj pod Find what samo ; pod Change to pa daš ^n kar pomeni novo vrstico, če klikneš na tisti @ gumbek zraven, lahko izbereš še marsikaj drugega. No če potrdiš, dobiš vsako stvar v svoji vrstici...
Za naprej se pa sam znajdi, saj pravim - malo domišljije...
Če se ti ne da, pa mirno sam naklofaj tistih 180 vizitk, pa bo
lp