Izbira avtomobilov, mnenje?

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Honda ima za to (zunanjo) velikost absolutno premajhen prtljažnik. Še celo Civic ima večjega.
crazy1.gif

Meni osebno je prtljažnik Accorda premajhen, zato bi slednji izpadel iz igre.

Off the topic: jaz bi za ta denar izbral Superba Combi in si ga naloudal z vso mogočo opremo.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Eh za insignio sem pa itak slišal sama slaba mnenja!

Hvalijo pa se da je Isignia najboljši avto, kar so jih naredili. Kakšni so le tisti drugi od Opla, če je Isignia najboljša?



Nazaj k temi. Zaradi DSG menjalnika in velikosti prtljažnika bi izbral Passata. Če pa bi kombinirali dobre lastnosti Accorda in Passata bi dobili idealen avto.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Tudi fifth gear so zelo pohvalili insignio......

Drugače bi jaz osebno izbral med passatom in hondo slednjo, ker zadnje čase je VW zelo slab pri kvaliteti in zanesljivosti (v mislih imam prejšnji model passata, ampak znamka se ti pač zameri).

LP
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
1 v zagovor insignie

http://www.siol.net/avtomoto/n..._v_nemciji.aspx

...čeprav govori in piše se pa svašta.......


seveda da se pise svasta in to iz strani velikih znalcev ki vozijo fiate in VW, takim pa se vsi strinjamo ne gre zamerit :D

Edino kar je pri Insigniji res motece (prve serije) skripanje centralne konzole pa tudi to ti na servisu lepo resijo.

Kakorkoli...vi kar kupujte passate in ostalo marketinsko skomercializirano saro...bomo spet tisti, ki pogledamo malcetudi izven plasnic, dobili dober avto za dober denar.

Pred 10-timi leti sem tako dobil krasno Vectro B - 100 letnica opla z vso mozno opremo tretjino ceneje od primerljivega passata ..a moram se omenit, da so tisti pasati se na roko vrteli okna....

Vsi so govorili ajoj to bo v enem letu zgnil (seveda oca so povedali) avto po 8 letih mojega lastnistva in mojih 200Kkm brez enega samega problema in rje (pikice spredaj na haubi), vmes so pa na pasatih ko po tekocem traku menjal roke in dajal blazne denarje
hysterical-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Nisem nameraval ampak moram.

Tudi Ople je vozil Fiat-ov motor- le zakaj? Ker Opel ni bil sposoben razviti kolikor toliko spodobnega dizla.

Kupiš nov model za 25.000€ pa škriplje centralna konzola. To se ne dogaja niti na mojem starem fiatu z 200.000 km.

Skomercializiran je od naštetih znamk edino Opel, ki vsiljuje svoje polizdelke z do 1500€ več za vaš rabljeni avto. No OK isignia naj nebi bila pol izdelek vse drugo pa je
bonk.gif

(na novi astri GTC je leta 2007 v kabini smrdelo po bencinu in nobeden ni vedel zakaj)

Vectre B so eden najbolj rjavečih avtomobilov in to v 21.stoletju. Volanski mehanizem pri teh avtomobilih si ne zasluži ime volanski mehanizem, 1.6 16V motor katastrofa od katastrofe, nobenga pametnega dizla. Logično da je takrat stala 1/3 manj kot Passat. Saj drugače nebi nobeden kupil opla. Passat izpred 10 let je še zdaj avto in pol s tem da za Vectro B in C tega ne morem trditi.

Vidiš tudi moj Stilo ima pikice od kamenčkov pa porov motorja ne rjavi. Barva je popikana to pa je tudi vse.

Če so na Passatih menjavali roke in končnike je to kvečjemu posledica slabih cest pri nas in nobeden tako velik denar ni bil temu namenjen. Na vectrah se je moralo zaradi slabih cest zamenjati polovico krmilnega mehanizma in pol podvozja.

Opel žal nikoli ne bo dosegel slave kot jo je imel časih Kadetta, Ascone, 1 serije Corse, Mante, .....
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
toliko neumnosti na kupu pa ze dogo ne...naj te potolazim...ko se bos zbudil bos se vedno isti..zal
priden.gif
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Edini minus accorda je po mojem mnenju slabši avtomatski menjalnik kot DSG. Čeprav po drugi strani pa DSG ne slovi po neki zanesljivosti. Je kar konkreten strošek ko ti kaj gre. Ampak to ni problem, ker govorimo o novem avtomobilu in ima garancijo... Sam bi se odločil za Accorda saj je izdelava in kvaliteta novega modela res vrhunska. Že pri prejšnjem modelu je bila super. Avto se z 200k km pelje, kot nov brez, da bi menjali že pol avtomobila....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
toliko neumnosti na kupu pa ze dogo ne...naj te potolazim...ko se bos zbudil bos se vedno isti..zal
priden.gif

No in kaj v napisanem je po tvoje neumnost?
Tudi ti si se zbudil pa si še vedno isti.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik Jordan pravi:
Eh za insignio sem pa itak slišal sama slaba mnenja!

Le zakaj je potem prva po statistiki okvar v svojem razredu v Nemčiji? V pozitivnem smislu, da ne bo pomote.

Jaz bi tudi raje vzel Insignio, če bi izbiral med temi tremi.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
toliko neumnosti na kupu pa ze dogo ne...naj te potolazim...ko se bos zbudil bos se vedno isti..zal
priden.gif

No in kaj v napisanem je po tvoje neumnost?
Tudi ti si se zbudil pa si še vedno isti.

Naj ti bo, ker sem se res dobro naspal in sem celo zmozen prenesti taksen bullshit kot si ga nalozil:

Citat:

Tudi Ople je vozil Fiat-ov motor- le zakaj? Ker Opel ni bil sposoben razviti kolikor toliko spodobnega dizla.

ce govoris o JTD so motorji, se strinjam da so res dobri so pa se kje drugje ne samo v Fiatu in Saab-u, kot pa vsaka stvar imajo tudi ti motorji dolocene probleme ( se posebaj 16v). Torej naj izbiro teh motorjev stejem za slabo Oplu? Opel je v prejsni generaciji imel zelo dobre 2.0 in 2.2 DTI diesel motorje ki so bili za tisti cas zelo varcni in vzdrzljivo (gnani z verigo in ne jermenom)

Citat:
Kupiš nov model za 25.000€ pa škriplje centralna konzola. To se ne dogaja niti na mojem starem fiatu z 200.000 km.

Skripanje, ki sem ga omenil je bilo res prisotno pri prvih serijah so ga pa na servisu brezplacno odpravili. Ce pa smo ze pri tem je taksen ali drugacen cricek prisoten skorajda v vsakem avtu. PA nikar se ne boj, ce vozis Fiat-a, ti cricka v Insigniji sploh slisal ne bos, saj pojem skripanja v Fiatu ne mores enaciti s crickom, ki ga omenjam.


Citat:
Skomercializiran je od naštetih znamk edino Opel, ki vsiljuje svoje polizdelke z do 1500€ več za vaš rabljeni avto. No OK isignia naj nebi bila pol izdelek vse drugo pa je
(na novi astri GTC je leta 2007 v kabini smrdelo po bencinu in nobeden ni vedel zakaj)

Ce ocenjujes kvaliteto avta po popustu ki ti ga da trgovec potem ti ne morem pomagati lahko pa si potem ustvaris svoje mnenje o Fiatu, ki za avto vrede 11.000€ daje popust 2.300€ (Bravo).

Citat:
Vectre B so eden najbolj rjavečih avtomobilov in to v 21.stoletju. Volanski mehanizem pri teh avtomobilih si ne zasluži ime volanski mehanizem, 1.6 16V motor katastrofa od katastrofe, nobenga pametnega dizla. Logično da je takrat stala 1/3 manj kot Passat. Saj drugače nebi nobeden kupil opla. Passat izpred 10 let je še zdaj avto in pol s tem da za Vectro B in C tega ne morem trditi.

Vectra B je z faceliftom letnika98/99 bila vsa pocinkana (prejsni modeli so res imeli hibo rjavenja po blatniku) in ravno zato je trg tem avtom zbil ceno kar je za nekoga, ki je vedel kaj kupuje bilo super. Kot sem rekel moja faceliftana Vectra B+ po koncnih 280Kkm in 11-ih letih ni imel nic rje pa se je konstantno kotalila po hribovitih cestah ki so bile pozimi izdatno soljene in posute s peskom.
Edini problem sem imel z vzigalno tuljavo, ki me je stala 100€ original vse ostalo je bil redni servis ter potrosni material.
Kolega, ki je istocasno kupil passata za tretjino vec, pa je imel grozne probleme, ki so rezultirali v visokih zneskih na servisu. Roke na passatih letnika 2000 je znano da so bile problem vse ostalo kar je se imel problemov pac pripisujem nesrecni izbiri...je pa dejstvo da je nad avtom obupal in ga prodal.
O problemih z volanskim mehanizmom slisim prvic, motor 1.6 16V pa sem imel sam v avtu in ti lahko povem da je ob mocnem priganjanju (vecinoma nad 3500) obrati pil 8 l/100 relacije in to v relativno tezkem karavanu in razen tuljave v vsem obdobju brez problema.

Citat:
Če so na Passatih menjavali roke in končnike je to kvečjemu posledica slabih cest pri nas in nobeden tako velik denar ni bil temu namenjen. Na vectrah se je moralo zaradi slabih cest zamenjati polovico krmilnega mehanizma in pol podvozja.

kot sem povedal vozim po hriboviti in ovinkasti cesti in tudi podlaga je dalec od idealne. Na podvozju sem pri 170Kkm moral menjati edino gumi clene na stabilizatorjih kar me je kostalo cca 150€ na pooblascenem servisu, pa se to sem menjal samo zato ker je na lezecih policajih zaropotalo, na voznjo samo ni vplivalo popolnoma nic.

Citat:
Opel žal nikoli ne bo dosegel slave kot jo je imel časih Kadetta, Ascone, 1 serije Corse, Mante, .....

tukaj si popolnoma ustrelil mimo saj se trzni delez Opla povecuje , prej si hotel reci da Fiat ne bo vec drzal statusa v nizjem segment avtomobilov kot ga je pred 15 leti imel z Unom/Puntotom in mogoce Bravom..da o visjem segmentu kjer nima nic raje ne govorim.

Pa da se razumeva...nimam popolnoma nic proti Fiatu (imeli doma Fiat 500) samo ne maram pavsalnega udrihanja v stilu "oca so mi povedali" po znamkah ki jih zelimo avtorju teme ponuditi kot alternativo pri razmisleku.

Avtorju teme pa toplo priporocam , da se preprica o zadovoljstvu z Insignio pri nekomu, ki jo ima (plusi in minusi) in pretehta se to moznost, saj zakoreninjeno misljenje in prodajanje le tega po forumih, vcasih morda zaradi zavisti ali neinformiranosti, naredi vec skode kot koristi.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Zdaj pa si me razkrinkal, ni mi več pomoči ........

Avtorju teme:

Isignie se v velikem loku izogni, ker ima opel očitno komercialiste tudi na Alterju. Nikoli ne kupuj tisto, kar ti vsiljujejo.

Izbiraj med tema dvema, ki si ju omenil ne moreš zgrešiti ne pri enem ne pri drugem.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.275
3.912
113
No jaz mam popolnoma nasprotno izkušnjo od tebe. Ne da se mi na dolgo in široko ker sem o problemih že sproti pisal, takrat še na suxu. Skratka, prva vectra B (kupljena nova) mi je do prvih 100k zaribala, se vžgala, abšlesala,...do 150k je potem crknilo praktično vse kar je manj kot 1 meter okoli motorja. Z naslednjo (spet vectro B, spet 1.8), sem naredil še enih 80k, v tem času se ni vžgala, niti zaribala, je bila pa bolj ali manj 2x mesečno na servisu zaradi menjave potrošnega materiala kot so senzorji, alternator in podobno, na update softwara pa je bilo (kot pri prvi) treba pogosteje kot tankat. Da po vogalih rjavi mi je bila ob vseh drugih problemih še najmanjša skrb. V naslednjih letih sem potem s passatom letnika 1999 naredil 350k, vmes zamenjal dva para sprednjih rok in en LMM (pa seveda 3x jermen, ampak to je vzdrževanje, ne izredni servis).

Na avtorja teme: Passata. Ampak letnik 2003.
 

top_shit

Pripravnik
13. maj 2011
555
0
16
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
toliko neumnosti na kupu pa ze dogo ne...naj te potolazim...ko se bos zbudil bos se vedno isti..zal
priden.gif

No in kaj v napisanem je po tvoje neumnost?
Tudi ti si se zbudil pa si še vedno isti.


Če vama kaj pomaga: enkrat se pač ne bosta zbudila. Mogoče bo takrat bolje za vaju ...

Sicer pa: passat vs. accord . Kje je tu insignia, nimam pojma (avtor je ne omenja).

Moj glas gre za Passata. Če bi bil bencinar pa za Hondo (ampak ni bencinar).