ISO *DELETED*

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Jep... imam izkušnje. Toda tvoje vprašanje ni najbolj jasno in celotno področje ni tako enostavno, da bi se ga dalo reševati preko foruma
wink-1.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Kaj potem sploh sprašuješ, če je tako enostavno? Pri ISO moraš paziti, da si ne zakompliciraš življenja (sebi in zaposlenim) a, da se še vedno zagotovi željena preglednost in posledično kvaliteta.

V kolikor misliš, da ti lahko nekdo preko foruma čim bolj podrobno svetuje kako urediti področje vodenja dokumentacije in to brez, da bi poznal podjetje oz. poslovanje podjetja o katerem je govora potem morda naloge niso predali ustreznemu.
 

Michkena

Pripravnik
4. avg 2007
763
-9
16
No, hotela sem reči, da znamo enostavne stvari včasih preveč zakomplicirati...
S tem, da sem vprašala na forum, nisem imela v mislih, da mi (nam) bo nekdo drug spisal pravilnik, le vodila sem hotela, saj vidim, da različna podjetja zadevo razumejo različno..
Sej veš, več izkušenj, boljši pregled nad zadevo.
Pis
zmaga.gif
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Glede na to, da ne vem za katero področje poslovanja in kakšno poslovanje imate le oporne točke (zelo na splošno)
- Identifikacija nujnih ključnih dokumentov (začetek aktivnosti, potrditev aktivnosti, spremljanje aktivnosti, zaključek aktivnosti)
- Dokumenti naj bodo točno opredeljeni (ne le našteti)
- Opredeliti morate kdo in na kakšen način v procesu dokumentov sprejema kakšne odločitve (potrditev naročila, potrditev projekta, potrditev spremembe, potrditev zaključka)
- Postopek naj bo prikazan z diagramom
- Povezava med procesi in dokumenti v podjetju (odvisnost, vzporednost, omejitve)
- Opredeliti morate kje in na kakšen način se dokumenti hranijo in kdo in na kakšen način ima do njih dostop. Elektronska sled...
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Predvsem pa ne komplicirati in si sami sebi greniti življenja. Naj bodo vsi procesi popisani življensko in naj se potem tako v praksi tako tudi dela, ne pa da je to zgolj napisano na papirju, v praksi je pa .... . Kolikor poznam te zadeve, je povsod panika pred zunanjo in notranjo presojo, se takrat ureja papirlogija za celo leto nazaj. Zato spišite v precese življensko in ne komlicirat.