Iskanje po excelu

kapadimul

Fizikalc
10. avg 2007
656
27
28
Dravograd
Pozdravljeni
Muči me iskanje po excelu. Imam en dokument z več kot 60 zavihki. Sedaj bi pa rad iskal po vseh zavihkih vedno pa v enaki celici (npr.: a9-v vsakem zavihku bi iskal podatek iz te celice ali pa pa npr.: iz celiceB12 ) v prvi celici bi bile vedno le številke 123456789 ali oznaka npr.:le7 ..... v drugi celici, po kateri bi rad iskal pa bi bilo besedilo z številko npr.: letvica za vrata dolžine 2000mm. za prvo bi se vpisal točen podatek točno tak kot je v velici a9, za drugo pa bi napisal samo številko pa da bi potem poiskalo vse z temi številkami.
ali je to izvedljivi v excelu?
upam da nisem preveč zakompliciral, hvala za pomoč
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Nared podatkovno bazo v accessu. Menda ni težko iz excela v access pretvorit, malo po googlaj.
 

kapadimul

Fizikalc
10. avg 2007
656
27
28
Dravograd
A bi blo to veliko dela? Ker bi rabo tako narejeno,da ko najde iskani podatek-pač ko preišče vse zavihke, da bi mi potem ta zavihek odprlo da lahko potem to natisnem. Gre se za tiskanje več črtnih kod na formatu A5, vbistvu take nalepke z besedilom in črtnimi kodami.
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Iskreno povedano ne vem koliko dela bi bilo potrebnega. Ampak, je pa taka baza v accesssu idealna za take stvari. Pač narediš poizvedbe in dobiš želene podatke in jih natisneš.
 

kapadimul

Fizikalc
10. avg 2007
656
27
28
Dravograd
hmm, mogoče se pa lotim,če ne bo šlo drugače
smile-1.gif
hvala