Da opišem svojo izkušnjo s hrvaško ciganijo letos. Pred 2 letoma sem vzel VIP prepaid, vse delalo super 2 tedna. Letos vzamem HT prepaid. Vtaknem sim not, ne dela. Drkam po telefonu pol ure, ne dela. Po 1 uri na telefonu stvar rešena. Rešil sem jo sam, ker ovi butl na drugi strani nima pojma, čeprav se dela zelo pametnega. Super. Prvi tedn dela kot mora. Potem hočem podaljšat še za en teden. Opcija se samodejno podaljša, če je gori 80 kun. Sistem za plačilo je super, ni pa opcije za 80 kun. Samo 110. Torej nateg za 30 kun.
Ok, plačam, preživim. Naslednji teden ponovim vajo, da bi se samodejno podaljšalo za še en teden, 2 dni prej naložim gor denar. V soboto zjutraj me pričaka SMS, da opcija ni podaljšana, ker na kartici ni denarja. Dobil sem sms, da je denar bil nakazan, tudi iz mojega Mastercarda je bilo trgano. Ok, nakažem še 1x, ker sem si mislil da mogoče pa sem sam kaj narobe naredil. Nakažem denar, dobim potrditveni sms da je denar bil naložen na kartico. Hočem aktivirat opcijo, piše da gori ni denarja!!
Kličem budale na support, s svojimi generičnimi odgovori mi pomagajo točno 0. Po 1 uri tečnarjenja mi gladko odgovorijo, da mi oni ne morejo pomagati in da se naj oglasim v enem od njihovih centrov. Ok, ga imam ravno 5 min stran. Tam mi budalo arogantno prvo pove da ne razume slovensko. Ok nastavim na angleško.
Ded prebere smse, kjer se vidi da so pare gor, nekaj klika po compu, modro ugotovi, da denarja ni gor. Po 5 min prerekanja mi pove da če denarja ni gor, mi oni tam ne morejo pomagati. Tako se lahko lepo obrišem pod nosom za vse kune, ki sem jih jim nakazal. Kam so šle, njim ne zanima kaj dosti. V glavnem, te ciganije od njihovega telekoma več ne povoham.