Tisto je bilo skorajda kontaktno polnjenje. Par mm razmaka. Baje je bilo OK.Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kako pa je bilo s tistimi induktivnimi paddli, ki jih je uporabljal EV1 in ga se vedno uporabljajo Toyote Rav4EV?
Koliko pa imajo danes izkoristek avtomobili z notranjim izgorevanjem? Če bi bil izkoristek takšnega načina polnjenja tam 60% bi prihranili kar nekaj ogljikovodikov na leto, pa če bi elektriko delali kar iz bencinaCitat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Vprašanje je če je celoten sklop z 85 % izkoristkom.
Sicer pa če pri zobni krtački pri dveh vatih vržeš ven polovico, je to pač en bogi vat. Pri polnjenju avtomobila z 50 % izkoristkom, pa hitro mečeš energijo stran. Vse kar je pod 90% izkoristkom je švoh.
Saj načeloma se lepo sliši to induktivno filanje. Samo na koncu koncev, a je res problem reč pritaknit na en štekar?
A elektrika se pa po novem proizvaja s 100% izkoristkom? Transformacija in prenos je pa tudi brez izgubCitat:
Uporabnik telex pravi:
Koliko pa imajo danes izkoristek avtomobili z notranjim izgorevanjem? Če bi bil izkoristek takšnega načina polnjenja tam 60% bi prihranili kar nekaj ogljikovodikov na leto, pa če bi elektriko delali kar iz bencinaCitat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Vprašanje je če je celoten sklop z 85 % izkoristkom.
Sicer pa če pri zobni krtački pri dveh vatih vržeš ven polovico, je to pač en bogi vat. Pri polnjenju avtomobila z 50 % izkoristkom, pa hitro mečeš energijo stran. Vse kar je pod 90% izkoristkom je švoh.
Saj načeloma se lepo sliši to induktivno filanje. Samo na koncu koncev, a je res problem reč pritaknit na en štekar?. Da hrupu, izpušnih plinih, onesnaženju podtalnice... niti ne zgubljam besed