IMT 533 in motor od viličarja INDOS

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
ksz
ups, lojtra je prav napisal, imt ima se"ta staro" izvedbo.
Novejsi vsaj makaronarji in cehi imajo lepo.rocico za kardan sklopko poleg sedeza.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.552
2.946
113
v lokalni ostariji
torpedotu je kvaliteta drastično padla po letu 1984... je pa težava v zavorah, menjalniku... zavore so v reki malo "modificirali" pa so pojahal sistem...

motor je pa biser. to dela...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Hja no, zavore so, kot so, jaz z njim še zmeraj vozim navzdol proti glavni cesti s cisterno 7000 L in se pred cesto varno ustavim, imam pa za vsak slučaj hidravlične zavore cisterne zmeraj vklopljene v hidravliko traktorja, če bi že kaj odpovedalo, da lahko zadevo ustavim. Drugače mi z zavorami nekih težav nismo imeli, mogoče je kdaj kaka vzmet popustila in so prehitro blokirale, pri menjalniku pa po poti navzdol včasih vrže iz brzine, a na vse to se navadiš, tako da ni noben problem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
7000 pelješ s kakšnim traktorjem? Rad bi videl jugodojca pa pošten klanec pa 7000 zadaj pa zavore samo za vsak primer na kiper ventilu.
Če pa je samo 6000 notri je pa sploh zmaga. Februarja te vabim na razvoz gnojevke. Jaz ne grem več z 85 konji in 2200. Sem se dovolj trikrat sankal, na srečo sem se pred robom ustavil( malo ravnine), sicer....
Sedaj je 4000 pripeto pa tudi gledaš kje boš vozil, najraje kar s ceste s topom.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
a si ti vidu njive v vojvodini in banatu?

jaz sem jih videl
smile-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
to je brezveze vmes hodit domov, boje da ti nekdo z jugecem pripelje nafto pa malico pa rakijo od dunje
smile-1.gif
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Hanzi, tale moj navzdol ni kilometerski klanec, ampak le nekoliko nagnjena stranska cesta, ki se potem priključi na glavno cesto. Nisem rekel ,da bi kaj takega z Torpedom počel v hribih, ker je menda vsakemu normalnemu jasno, da tole ne bi šlo. Smo pač na ravnini kar je v tem primeru prednost. Drugače sem se tudi sam že dvakrat sankal po pašniku, ko sem malce precenil oprijem koles traktorja.

V kateri kraj vabiš na razvoz?
smile-1.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.552
2.946
113
v lokalni ostariji
drugače pa to, da meče iz brzine je lahko usdno nevarno! je pa to standard težava torpedov... pa bremze in hidravlika...

bremze če je kdo šraufu ve kakšne so originalne in kakšne torpedotove... koliko "mesa" itd majo
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
Za bremze kake so original sicer ne vem, se pa da tam nekje okrog Poljčan narihtati nove zavorne obloge na stare zavorne ploščice. To ko ven meče iz brzine vem, da je nevarno ampak kot pravim sem na ravnini in pri meni ni tak problem kje drugje bi pa lahko bil.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.552
2.946
113
v lokalni ostariji
original mislim od deutza (nemške) se močno razlikujejo od torpedo (hrvaške) ne obloge ampak sama konstrukcija je drugačna, modificirana! stanjšani materiali itd...

sam sem dosti torpedov zamenjal s original bremzami... iin je bila razlika huda...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.774
6.761
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Daniel pravi:
Hanzi, tale moj navzdol ni kilometerski klanec, ampak le nekoliko nagnjena stranska cesta, ki se potem priključi na glavno cesto. Nisem rekel ,da bi kaj takega z Torpedom počel v hribih, ker je menda vsakemu normalnemu jasno, da tole ne bi šlo. Smo pač na ravnini kar je v tem primeru prednost. Drugače sem se tudi sam že dvakrat sankal po pašniku, ko sem malce precenil oprijem koles traktorja.

V kateri kraj vabiš na razvoz?
smile-1.gif
Središče slovenije.
Sicer pa brega sploh ni nobenega. Poleti bi s se še busom vozil po travniku, lahko bi celo kak športni avion zasilno pristal. februarja ko je zamrznjeno ali pa samo zgornja plast odtrgana je pa noro.... nisem mogel verjet dokler se nisem nekaj 10 m navzdol po travniku bočno drsal z 2000 cisterno, 85 konjskim traktorjem s pogonom in zavorami na vse štiri.
Takrat pa samo gledaš ali se boš ustavil pred robom ali boš šel čez njega ko kepa snega.

Bog ne daj da si polijes in da po politem peljes.
V njivo ne gres s 7000 in torpedom ker boš ostal v brazdah garantirano.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Poleta s polnim trosilcem po bregu navzdol si ne želim več ponoviti, zgodil se je pa kljub zategnjenim bremzam na trosilcu,šperi na traktorju..... Nisem upošteval dejstva da je tam bila trava pri zadni košnji v jeseni nepokošena, (jasno premajhna je bila) in da je prej padla ena ploha. Ko traktor enkrat skoči ni šans da se rešiš ven iz kabine, do takrat sem zmotno verjel v to, ampak ostaneš not in kamor gre traktor greš tud ti.
Mene sta rešile roke hidravlike kateri sta se zagozdili pod priklop trosilca tako da nisem padel na bok ko sem drsel po bregu navzdol najprej po desnem kolesnem paru , ko sem pa poskušal reševat me je pa zarobilo kontra , potem sem pa letel še po levem paru.Nižje v dolini se je vse skup ustavilo.
Takih poletov ne priporočam
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
@alkoholik
Kje si nabavil material za originalne bremze?

@Hanzi
To ti pa verjamem, če si vozil po zamrznjenem, da te je odneslo. No pri nas ima to za posledico le, da se traktor kratkomalo ustavi na ravnici in se kolesa vrtijo v prazno. Drugače pa s Torpedom na preorano mokro zemljo ne vozim, na suho pa brez problema (preorano) me je pa enkrat rahlo zavedlo, ker je bil le del njive suh drugi del pa je bil zgoraj suh spodaj pa moker in tam se je vse skupaj lepo počasi pogreznilo v zemljo (smo potegnili ven in vozili naprej). Za preorano zemljo bi sicer Torpedo rabil kakšnega konjiča več, da bi bilo tako kot mora biti, 75 konjev je absolutni minimum.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.552
2.946
113
v lokalni ostariji
daniel bremze sem včasih dobival pri nejcu... zdej pa tud on nima več robe:)))

tko da ti ostane samo še menjanje vseh puš, oblog, drejanje bobna.... pol je za silo bolš