Ima Toyota v EU tudi hard terenca (ala Defender)?

dreja

Kaliber ekspert
14. okt 2007
326
0
16
Zanima me, ce ima Toyota tudi v EU model hard terenca, kot ima Landrover model Defender ?

Ker sem se zadnjic peljal mimo koncesionarja Toyote v Italiji in sem videl tam parkiranega enega terenca (novega predvidevam), puscavske barve... Sicer nisem bil ravno pozoren vendar mi je nekako ostal v spominu napis Toyota cez masko, bolj "kvadratasta" oblika (vseeno manj kot Defender) in okrogle sprednje luci. Na Toyotinih EU straneh pa takega modela (novega) zal ne najdem
frown-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
FJ Cruiser??



Soory ste me prehtel
grin1.gif
U nemčiji jih imaš na mobile.de kr nekaj..
 
Nazadnje urejeno:

dreja

Kaliber ekspert
14. okt 2007
326
0
16
Ja tnx vsem
smile-1.gif

Na mobile.de jih je res kar nekaj, tudi modeli 2009 v Ita
smile-1.gif


Drugace pa meni zelo zanimiva oblika, je pa zal tudi cena kar zasoljena
frown-1.gif
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
FJ Cruiserja sem že parkrat srečal v Ljubljani. Zgleda, da je za Evropo še vedno nekoliko prefuturističen. Sem pa nekje zasledil, da naj bi jih prodajali v Italiji (sicer za dosti višjo ceno kot v US), mogoče je šlo le kak uvoz.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Toyota FJ Cruser je manj terenska od toyote landcruser, primerjava z defenderjem sploh ni na mestu. Mogoče spominja bolj na kakšnega pimped hummerja ali pa rangeroverja .. pa še proti tema dvema se v terenskih lastnostih lahko skrije. Po definiciji spada med "kompaktne SUVje", kar bi v EU ustrezal model RAV4.

Toyota s svojo globalno politiki itak dela zmešnjavo v modelih .. to kar je pri nas Landcruser je dejansko "Toyota Prado", pravi Landcruser je pa npr. LC 100 in novejši LC 200 (pri nas se ga dobi kot LC V8). Imaš pa še 4runnerja, ki je dejansko hilux s full size kabino (pri nas ne obstaja).

Skratka Toyota ala defender je "Toyota Prado" oz. pri nas klasični Landcruser ... to je edini pravi hard-terenc, s tem da še ta spada med "luksuzne"; lahko pa dobiš tudi Hiluxa ki je pri nas "pickup" oz. gospodarsko vozilo!
cheer.gif


Sicer je pa tudi Defender možen v več oblikah .. od minubusa do pickupa!
tongue-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
FJ kruzer v osnovni verziji nima niti 4WD .. pa tudi s 4WD nima dual-range menjalnika (reduktor). Avto je prvenstveno namenjen šminki, ki se (je) prodajala v USA. Skratka MT gume na spoliranih krom alu platiščih, 20cm+ oddaljenost od tal, bad-look maska in luči, špartanski interior to je za ameriške mestne kavboje skoraj tko rjacig ko pri nas BMW X5 (X6).

LC70 se je nekaj časa dobila po posebnem naročlu nova tudi v EU, verjetno bi se še sedaj če bi bil pripravljen plačat zanjo toliko kot za klasičnega EU landcruserja.
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Toyota s svojo globalno politiki itak dela zmešnjavo v modelih .. to kar je pri nas Landcruser je dejansko "Toyota Prado", pravi Landcruser je pa npr. LC 100 in novejši LC 200 (pri nas se ga dobi kot LC V8). Imaš pa še 4runnerja, ki je dejansko hilux s full size kabino (pri nas ne obstaja).
rolleyes-1.gif
Veliko proizvajalcev ima različna imena za različne trge. Na trgu so trenutno trije različni modeli landcruiserjev. Najlažje se jih loči po imenu serije (J7, J12, J20). Tule je celotna "evolucijska" lista Landcruiserjev:




Landcrusierji se delijo v tri osnovne skupine: Hevy duty (serija 7), Station wagon (serija 8, 10, 20), Light duty (serija 9, 12). Trenutno se proizvaja serija 7 (ki je bila prenovljena pred dvema letoma), Heavy duty model serije 10 - LC105 (avto, ki ga proizvajajo skoraj izključno samo za UN in podobne uporabnike), serija 20 - LC V8 in serija 12 - LC120/125.

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka Toyota ala defender je "Toyota Prado" oz. pri nas klasični Landcruser ... to je edini pravi hard-terenc, s tem da še ta spada med "luksuzne"
ne-ne-1.gif
Prado je oznaka za bolj "luksuzne" verzije landcruiserjev. Pri nas se ta avto prodaja kot Landcruiser 120/125. Drugače pa je prado verzij še kar nekaj (LC76, LC78, LC90/95 ...) Light duty pa ne gre enačiti s SUV, ker vseeno zmorejo kar nekaj. Lahko iz prve roke povem, da je skupaj z mano kar nekaj Sahare prevozil LC120, ki se (zaenkrat) drži zelo dobro in razen enega loma diferenciala še ni imel večji problemov.






V celoti je heavy duty samo serija 7 Zgleda pa takole:




Obstaja še heavy duty verzija LC100 (predhodnika današnje Landcruiser V8), ki se imenuje LC105. Karoserijsko je enaka seriji 100, le da ima heavy duty podvozje in bolj "špartansko" notranjost. Izgleda pa takole:



Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Imaš pa še 4runnerja, ki je dejansko hilux s full size kabino (pri nas ne obstaja)

stupid-1.gif
Ne vem odkod jemlješ tele podatke, ampak očitno imaš napačne vire. 4runner s full size kabino se imenuje Fortuner in nima z Hiluxom nobene povezave razen krovne znamke.



O landcruiserjih bi se dalo povedati še ogromno, predvsem o hevy duty verzijah, ki so po svetu veliko bolj razširjene kot Landroverji. V osnovi gre za avto, ki se mehanično ni skoraj nič spreminjal že nekaj generacij. Pred kratkim je doživel le facelift in osveženo motorno paleto, ostalo pa je popolnoma enako kot pri prejšnjih serijah ... stvari, ki delujejo se ne spreminja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Hvala za razlago .. glede LCja si povedal natanko to kar sem sam. Kakšni LCji se prodajajo v Libiji me ne zanima tako kot ne avtorja te teme: iz tega gre sklepat da sem odgovoril na vprašanje brez dodatnih nebuloz.

Da povzamem: pri nas se dobi Toyota Landcruser (LC-120) in pa Toyota Landcruser V8 (LC-200) .. ostalega Toyota pri nas uradno ne prodaja, se pa za posebne kupce (količina) seveda lahko naroči tudi heavy duty model (serija 70).

Prado je oznaka, ki v nekaterih državah kjer (so) se prodajajo še drugi modeli, označuje luksuzni model. V nekaterih državah se prodaja celo isti model z lexus značko. Seveda je "prado" bila tudi že prej .. na trgih kjer so se prodajale tudi druge landcruserke. PRi nas je bil prado vedno samo Landcruser, ker je bil tudi edini uradni model ... sedaj obstaja še V8 (ki tudi ni uradno ime)!

4runnerja je oznaka, ki ga toyota uporablja za model, ki se ne prodaja pri nas, isto kot se ne prodaja Fortuner. Oba modela sta dejansko "potniški" Hilux (ki seveda sploh ne obstaja nikjer pod tem imenom).

In seveda povsod je govora o TRENUTNIH modelih, ker nekaj tu omenjenih imen (recimo 4runner, Hilux) se je včasih prodajalo na drugih platformah in niso primerljivi.

O tem koliko je toyota LC primerljiva z defenderjem bi pa lahko razglabljali v ločeni temi!
evil.gif
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Hvala za razlago .. glede LCja si povedal natanko to kar sem sam. Kakšni LCji se prodajajo v Libiji me ne zanima tako kot ne avtorja te teme: iz tega gre sklepat da sem odgovoril na vprašanje brez dodatnih nebuloz.
Da povzamem: pri nas se dobi Toyota Landcruser (LC-120) in pa Toyota Landcruser V8 (LC-200) .. ostalega Toyota pri nas uradno ne prodaja, se pa za posebne kupce (količina) seveda lahko naroči tudi heavy duty model (serija 70).

Prvotno vprašanje je bilo:

Citat:

Zanima me, ce ima Toyota tudi v EU model hard terenca, kot ima Landrover model Defender ?

Predvsem se mi ni zdel ustrezen tale odgovor:

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka Toyota ala defender je "Toyota Prado" oz. pri nas klasični Landcruser ... to je edini pravi hard-terenc

V svojem prejšnjem odgovoru sem razložil kateri so Heavy in kateri light duty modeli in ti navajaš light duty modela.


Tvoje povzemanje kaj je na voljo pri nas, je odgovor na ne vem katero vprašanje, ker se je prvotno vprašanje nanašalo na EU prostor.

Kar se Libije tiče - ne vem kje si ravno Libijo našel, je nisem omenjal, niti ne vem, kaj vse je v ponudbi tam doli. Vsa vozila ki sem jih omenjal so na voljo v EU. Nekaj teh vozil je tudi v Sloveniji, ampak so vse, razen enega, uvozili lastniki sami.

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
4runnerja je oznaka, ki ga toyota uporablja za model, ki se ne prodaja pri nas, isto kot se ne prodaja Fortuner. Oba modela sta dejansko "potniški" Hilux (ki seveda sploh ne obstaja nikjer pod tem imenom).
In seveda povsod je govora o TRENUTNIH modelih, ker nekaj tu omenjenih imen (recimo 4runner, Hilux) se je včasih prodajalo na drugih platformah in niso primerljivi.

Pod platformo si jaz prestavljam šasijo, ki je osnova, nadgradnja/karoserija je potem stvar modela. Ko se boš enkrat ulegel pod hiluxa in 4runnerja boš videl razliko. Tudi pri "trenutnih" modelih.


Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
O tem koliko je toyota LC primerljiva z defenderjem bi pa lahko razglabljali v ločeni temi!
evil.gif

Z veseljem bi razpravljal o tem. Sem imel Defenderja (pred tem še serijo III) preden sem preklopil na Landcruiserje.


In še replika na ena tvojo trditev

Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
LC70 se je nekaj časa dobila po posebnem naročlu nova tudi v EU, verjetno bi se še sedaj če bi bil pripravljen plačat zanjo toliko kot za klasičnega EU landcruserja.
Serija 7 (nova vozila) se brez problemo v dobi v EU, trgovcev je sicer bolj malo, so pa avti večinoma na zalogi, ne glede na to ali gre za afriške(euro2) ali EU (euro3) modele. Cena niti pod razno ni primerljiva z "klasičnim EU Landcuiserjem" saj dobiš HZJ 78(ki ninajcenejši model) za malo manj kot 30.000€, najcenejši LC120 stane 38.000€, najcenejši LC200 pa 77.000€
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
landcruiser v cem je razlika v podvozju hiluxa in 4 runnerja. a nimata oba karoserije na sasiji?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Tudi kup Fordov, Chevyjev ipd ima karoserijo na šasiji. A so zaradi tega kar enaki kot 4runner?
In kolikor vem, je 4runner tesen sorodnik Land Cruiserja (120) ... Že pri prejšnji generaciji, pri tej pa tudi.