Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Toyota s svojo globalno politiki itak dela zmešnjavo v modelih .. to kar je pri nas Landcruser je dejansko "Toyota Prado", pravi Landcruser je pa npr. LC 100 in novejši LC 200 (pri nas se ga dobi kot LC V8). Imaš pa še 4runnerja, ki je dejansko hilux s full size kabino (pri nas ne obstaja).
Veliko proizvajalcev ima različna imena za različne trge. Na trgu so trenutno trije različni modeli landcruiserjev. Najlažje se jih loči po imenu serije (J7, J12, J20). Tule je celotna "evolucijska" lista Landcruiserjev:
Landcrusierji se delijo v tri osnovne skupine: Hevy duty (serija 7), Station wagon (serija 8, 10, 20), Light duty (serija 9, 12). Trenutno se proizvaja serija 7 (ki je bila prenovljena pred dvema letoma), Heavy duty model serije 10 - LC105 (avto, ki ga proizvajajo skoraj izključno samo za UN in podobne uporabnike), serija 20 - LC V8 in serija 12 - LC120/125.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka Toyota ala defender je "Toyota Prado" oz. pri nas klasični Landcruser ... to je edini pravi hard-terenc, s tem da še ta spada med "luksuzne"
Prado je oznaka za bolj "luksuzne" verzije landcruiserjev. Pri nas se ta avto prodaja kot Landcruiser 120/125. Drugače pa je prado verzij še kar nekaj (LC76, LC78, LC90/95 ...) Light duty pa ne gre enačiti s SUV, ker vseeno zmorejo kar nekaj. Lahko iz prve roke povem, da je skupaj z mano kar nekaj Sahare prevozil LC120, ki se (zaenkrat) drži zelo dobro in razen enega loma diferenciala še ni imel večji problemov.
V celoti je heavy duty samo serija 7 Zgleda pa takole:
Obstaja še heavy duty verzija LC100 (predhodnika današnje Landcruiser V8), ki se imenuje LC105. Karoserijsko je enaka seriji 100, le da ima heavy duty podvozje in bolj "špartansko" notranjost. Izgleda pa takole:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Imaš pa še 4runnerja, ki je dejansko hilux s full size kabino (pri nas ne obstaja)
Ne vem odkod jemlješ tele podatke, ampak očitno imaš napačne vire. 4runner s full size kabino se imenuje Fortuner in nima z Hiluxom nobene povezave razen krovne znamke.
O landcruiserjih bi se dalo povedati še ogromno, predvsem o hevy duty verzijah, ki so po svetu veliko bolj razširjene kot Landroverji. V osnovi gre za avto, ki se mehanično ni skoraj nič spreminjal že nekaj generacij. Pred kratkim je doživel le facelift in osveženo motorno paleto, ostalo pa je popolnoma enako kot pri prejšnjih serijah ... stvari, ki delujejo se ne spreminja.