ibiza 1.4 16V lučka za akumulator

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
stvar je taka: včeraj je delovalo vse normalno. danes pa med vožnjo začne svetit lučka za akumulator in tudi ko avto laufa v prostem teku obrati poskakujejo od 800 do 1200.
kaj naj bi bilo narobe? alternator?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Možno, čimprej k avtoelektrikarju, da ne boš še kam ostal.

Sta pa še dve možnosti: vgrajeni akumulator je ali zelo star (7 let+ in fuč) ali pa na njem piše Topla (in je star leto ali dve, in spet fuč)...
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Možno, čimprej k avtoelektrikarju, da ne boš še kam ostal.

Sta pa še dve možnosti: vgrajeni akumulator je ali zelo star (7 let+ in fuč) ali pa na njem piše Topla (in je star leto ali dve, in spet fuč)...


ja akumulator je še prvi, torej star nekje 7 let-
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
1. Potem pelji avto k avtoelektrikarju in ga opozori, da je akumulator še prvovgradni.

2. Če imaš slučajno volmeter in polnilec pri roki, izmeri, koliko polni alternator akumulator pri prižganem motorju (okrog 14,20V bi bilo idealno, za nadaljno diagnozo predpostavimo da je res tako. Vsaj moralo bi bit tako na 7 let starem avtu.).

Nato izmeri napetost akumulatorja pri odklopljenih klemah, ne sme biti pod 12,50 V. Če je manjša, potem bi jaz najprej šel kupit nov akumulator (znamke Topla se v širokem loku izogni), ker tale ne bo zdržal še ene zime...

3. Če pa imaš voljo eksperimentirati, potem daj akumulator polniti čez noč in zjutraj spet priklopi kleme od avta nazaj in poglej, če bodo težave izginile. In čez dva dni spet izmeri napetost na akumulatorju z odklopljenimi klemami, in če bo ta spet zlezla pod 12,50 V je akumulator absolutno zanič in ga je v vsakem primeru treba zamenjati.

4. Če je napetost, s kateri alternator polni pri vžganem motorju v prostem teku pod 14V (ali nad 14,40V), potem glej prvo točko.