Hyundai Ioniq 5

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je Hyundai dal ven kakšne cifre koliko jih bodo naredili na leto? Če gledamo njihove lanske dosežke:
- Hyundai Kona: 65.075
- Kia E-Niro: 37.676
- IONIQ ni med top 20

Torej so nekje na 110.000 kosih/letno.

Tesla je 2020 prodala 500.000 avtomobilov, analitiki DB za 2021 napovedujejo 800.000.

Prekleto veliko influencerjev kupuje tele Tesle.

Hyundai ima vsaj dva izziva:
- zagotoviti dobavo zadostne količine baterij, sploh glede na tele lepe odnose, ki jih je pokazala z LG (gorljive Kone)
- dobiti dovolj kupcev pri cenah kjer ne bodo tolkli izgube (Hyundai ima že tako zelo tanke marže)

Bo še zanimivo videti kako se bo tole razpletalo.


Hyundiću je naslednjih 5 let dovolj, da si zbija emisijske davke v EU ter drugje po svetu in si obenem ne zbije preveč prodaje fosilcev.
Zato po mojem premik Ioniq EV linije v premijski segment.

Fosilce bo pa v naslednjih 5ih letih tudi imel že vse tudi hibridizirane. In fosilci bodo za večino še vedno cenovno najbolj ugodna reč za naslednjih 5 let.

Za obdobje 5 let plus si pa noben ne upa napovedovat, kam bosta tehnologija in družba napredovali. Treba se je zavedat, da bo za visoke stopnje EV na cestah treba naredit kaj več kot narest in prodat električni avto. Predvsem govorimo o javni polnilni infrastrukturi. Sploh v urbanih sredinah, blokarskih naseljih. Pa tudi za tranzit bogatih vaščanov z bajtami bo treba povečat kapacitete javnih ultra hitrih polnilnic za nekajkrat. In ne, pri 0,8 EUR na kWh iz ultra hitre polnilnice, masovnega navala ne bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
sem prepričan, da zamenjanih baterij ne bojo metali proč ampak jih reciklirali. v kakšnih cenejših električarjih :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Prej verjetno v giga baterijah za elektro omrežje. V avtih bi jih spet "vpoklicali".
Pa še povpraševanje je po giga baterijski robi.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.666
6.526
113
če sem prav razumel je težava v pakiranju in logiki in ne v samih celicah. to se verjetno da podret?

sicer pa itak, giga baterije so mi prve padle na pamet. samo za tja je škoda praktično novih celic.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Težav je očitno več. LGjeve celice iz kitajske fabrike narejene v nekem obdobju ter Hyundai BMS za nekatere trge.
Kaj bodo menjavali v Sloveniji, je pa za počakat, da se detajli skristalizirajo.