hybridi in plin

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
To o 45 do 50 % prihranku trdi edino Plineks...
bonk.gif


Pri Prinsu vem da so napovedali kakih 15 % večja poraba. Realno je verjetno res nekaj nad 20%. V Italiji pa je absolutna razlika med plinom in bencinom velika, mislim da je tudi v % bistveno večja razlika kot pri nas.
Pa še subvencije vgradnje imajo, zato je tam ljudem jasno da se splača.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
To o 45 do 50 % prihranku trdi edino Plineks...
bonk.gif


Pri Prinsu vem da so napovedali kakih 15 % večja poraba. Realno je verjetno res nekaj nad 20%.

Sam imam za 20% večjo porabo na plinu kot pa na bencinu.

V roku meseca dni bom dosegel 160.000 km na plin in si bom takrat naredil temeljit izračun vseh stroškov, ki jih bom imel do takrat. Bom pa naredil tudi primerjavo z dizel XP, pa da vidim, na kaj se bo vozil naslednji avto
evil.gif


Drugače pa ima šefe Prinsa Priusa, pa se pri njemu pozanimajte, ali ima predelanega in če, kako se obnese...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
pri plinu je še en hakelc in sicer da vsi ki začnejo vozit na plin začnejo tudi precej šparat, tako da že lažja noga nekaj prinese. Sem še vedno mnenja,da če gremo šparat je to bolje naredit kar z dizlom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nisem podkovan v predelavah
smile-1.gif


Za to sta Peter Pikl, Andrej Pečjak in drugi, specialisti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Plin ima lepše izgorevanje kot bencin zato se izkoristek malenkost popravi(pri motorju z notranjim izgorevanjem).

Tudi kaj druzga "popravi"....ponavad so to ventili
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Mislim da plinska inštalacija z vsemi senzorji in vsemi mapami ne more delvati optimalneje kot tovarniško vgrajen ECU, ki je prilagojen prav za dotično vozilo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Ce nima tekoce faze...expanzija plina v cilindru...nima hladilnega ucinka na ventile...in jih skuri.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
To dodatno "mazanje" naj bi imelo enak ucinek...hladi in puca ventile...

Mam kup znancev ki majo pred kratkim vgrajene sisteme in drugega kot hvalit ne znajo...

Mam kolega ki ima ze dalj casa (Vag 1.8T)...sicer dela ampak prav ce bi se 1x bi pustu tko k je blo v originalu...mal zanihajo temperature pa more nastavlat sistem...jovo na novo...

Vsacga ko vprasam a bo glava zdrzala 10let...mi ne zna dat odgovora
bonk.gif
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Sam imam vgrajen sistem od Prinsa že 4,5let, prevoženih skoraj 160.000 km in bom tudi dobro premislil, če bo naslednji avto še na plin. Če se bo po primerjalnem izračunu pokazalo, da je majhna razlika med LPG in dizlom bom raje vzel dizla.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Vsacga ko vprasam a bo glava zdrzala 10let...mi ne zna dat odgovora
bonk.gif

res da ni 10 let. furajo pa vglavnem vsi mariborski dimnikarji že tudi po 200k km na plin na nekaterih avtih. v glavnem 8v in 16v 1.2 renoji.
avti so v zelo slabem stanju, kaj se vzdrževanja tiče. (nekateri majo plinske filtre tako zabite, da avto na plin ne vleče več) ampak še delajo. Nekateri mlinčki že proti 400k km. Noben o teh ni videl mazanja ventilov. olje sveže pa tudi ne vidijo redno. pa še nismo menjali ventilov na nobenem.
tak, da ja jaz lahko rečem na renoju ti bo držalo 10 let glava. Samo ventile bo treba nastavlat vsaj na 40k km.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.090
5.660
113
Je res da dolocene znamke nimajo tolk problemov...

Naprimer VAG naj bi bolje prenasal plin...samih problemov z motorjem kot sem zastopil pri kolegu ni...bixa mu ga plin...je pa res da ma plin ze ene 2-3leta...tko da najbrz sistem ni vec najnovejsi...ne vem vec katerga ma in ne bom ugibal na pamet da ne bom delal negativne reklame za bv

Se je pa navelical obiskov pri mojstrih...

Ampak po drugi strani pa ga ni Plin mojstra ki bi mi dal 100% garancijo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
jeba je tudi kvaliteta plina. To vidim pri svojem. glede na to, da smo v delavnici včasih to dosti vgrajevali in zdaj bomo kot kaže spet.
Recimo če tankam na petrolu al pa na mb24 se vse skupaj čisto drugače obnaša. Definitivno pa morem na pomlad in jesen vse na novo nastavit, ker se tak plin spremeni. Če nebi bil moj avto bi vse tolerance malo povečal, ampak potem bi motorni računalnik delal trime v skrajne konce +-, kar pa nočem. Hočem met nastavleno tako, da motorni računalnik ne zazna razlike med bencinom in plinom. vedno tankam na mb24 in tudi nastavlen je na mb24. Kak tankam na petrolu mi plinski računalnik javi napako, da mu je zmankalo območja za prilagoditev (-+ 25).
Tako, da ne vedno krivit monterjev. Je dostikrat kvaliteta plina kriva za določene težavice. za težave pa v 90% kriva nek problem na motorju, ki se na bencinu komajda opazi, na plinu pa vsi problemi večinoma pridejo dosti bolj do izraza.

drugače pa gori omenjen 1.8T al pa 1.6 benciner v stari octaviji na plin brez problemov za motor