lahko da je že staro, to sem dobil na mail;
Pozdravljeni!
Rada vas bi opozorila na svojo slabo izkušnjo, ki sem si jo nehote "pridelala" sama.
V trgovini sem izpolnila listek za nagradno žrebanje za avtomobil. Tega lahko izpolnite v Tušu, Leclerku, Nami in še kje. Listek sem izpolnila po predpisih, ga seveda podpisala in na njem pustila svojo mobi številko. Po tistem sem začela dobivati na telefon neka posebna "komercialna" sporočila, ki so me doslej stala že čez 100 evrov, pa še nekaj me bodo.
Prvi mesec sem se znesku le čudila in vse skupaj celo zanemarila. Ko pa sem naslednji mesec končno ugotovila, da nekaj ni v redu, je bilo že zelo pozno oz. prepozno. Takoj sem klicala operaterja - v mojem primeru Simobil, kjer mi je uslužbenka zablokirala vsa komercialna sporočila na moji številki. In to je edini način, da se izognete tej kraji.
Včeraj sem dobila ponovno račun. Spet sem lažja za 40 evrov, saj je bil moj včerajšnji račun okoli 60 evrov, sicer pa je bil običajno (v "normalnih" mesecih) težak okoli 20 evrov . Ponovno sem klicala na Simobil in jih prosila, da to krajo objavijo v medijih. Vprašala sem operaterko, zakaj nič ne naredijo, pa mi je prijazno razložila, da je spodaj na listku droben tisk, s katerim smo sami dovolili, da našo številko uporabjo v komercialne namene. In tako so pred zakonom sami kriti.
In še nekaj. Operaterka mi je povedala, da je sedaj te kraje ogromno in se hitro širi.
Samo danes sta se mi javili dve prijateljici z istimi težavami. Naj povem, da se to ne dogaja le Simobilovim uporabnikom, temveč tudi uporabnikom ostalih operaterjev.
Očitno pa sem bila sama ena od bolj začetnih "srečnic", ki se mi je to zgodilo, zato to sporočilo pošiljam vsem svojim prijateljem, da lahko to krajo pri sebi preprečijo.
Srečno
Pozdravljeni!
Rada vas bi opozorila na svojo slabo izkušnjo, ki sem si jo nehote "pridelala" sama.
V trgovini sem izpolnila listek za nagradno žrebanje za avtomobil. Tega lahko izpolnite v Tušu, Leclerku, Nami in še kje. Listek sem izpolnila po predpisih, ga seveda podpisala in na njem pustila svojo mobi številko. Po tistem sem začela dobivati na telefon neka posebna "komercialna" sporočila, ki so me doslej stala že čez 100 evrov, pa še nekaj me bodo.
Prvi mesec sem se znesku le čudila in vse skupaj celo zanemarila. Ko pa sem naslednji mesec končno ugotovila, da nekaj ni v redu, je bilo že zelo pozno oz. prepozno. Takoj sem klicala operaterja - v mojem primeru Simobil, kjer mi je uslužbenka zablokirala vsa komercialna sporočila na moji številki. In to je edini način, da se izognete tej kraji.
Včeraj sem dobila ponovno račun. Spet sem lažja za 40 evrov, saj je bil moj včerajšnji račun okoli 60 evrov, sicer pa je bil običajno (v "normalnih" mesecih) težak okoli 20 evrov . Ponovno sem klicala na Simobil in jih prosila, da to krajo objavijo v medijih. Vprašala sem operaterko, zakaj nič ne naredijo, pa mi je prijazno razložila, da je spodaj na listku droben tisk, s katerim smo sami dovolili, da našo številko uporabjo v komercialne namene. In tako so pred zakonom sami kriti.
In še nekaj. Operaterka mi je povedala, da je sedaj te kraje ogromno in se hitro širi.
Samo danes sta se mi javili dve prijateljici z istimi težavami. Naj povem, da se to ne dogaja le Simobilovim uporabnikom, temveč tudi uporabnikom ostalih operaterjev.
Očitno pa sem bila sama ena od bolj začetnih "srečnic", ki se mi je to zgodilo, zato to sporočilo pošiljam vsem svojim prijateljem, da lahko to krajo pri sebi preprečijo.
Srečno