Nisi odgovoril glede dragih, neuporabnih radarjev "žiraf", pa Siemensovega radarja...
Za havbice si samo pozabil omeniti da je bilo potrebno še nova vlečna vozila nabavit, ker obstoječa niso bila dobra. TAM pač ne more vleči izraelske robe, je bilo potrebno meco kupit zraven...Poznam samo delujoče Ground Master (GM) 403. Ti so delujoči in v funkciji.
Zadeve ki je ne poznam ne komentiram. Komentiral si ti izraelsko havbico, ki so še v uporabi. To je pač vse. In dematiral sem te, da niso zanič.
Še enkrat nakup F-16 letal ne moremo komentirati, ker ne vemo točno kakšen je deal. Koliko je garancije, koliko je servis, kakšna je oprema itd... Gre se pa za letala, ki se še izdelujejo, ima rezervne dele in ni zastarelo, ter je v funkciji v mnogih državah, tudi komunajzerskih.
Lahko pa po domače, kot pravi Gatto, kupili so klump, nategnili so se. V pojasnilo njegovi teoriji pa, da se pač spozna. Hrvati pa so priori rorčki in pojma nimajo kaj kupujejo..
To je vsa zadeva, ki je omenjena tukaj.
No dotična letala so dejansko zastarela, z izraelsko opremo in niso zmožna nadgradnje.Še enkrat nakup F-16 letal ne moremo komentirati, ker ne vemo točno kakšen je deal. Koliko je garancije, koliko je servis, kakšna je oprema itd... Gre se pa za letala, ki se še izdelujejo, ima rezervne dele in ni zastarelo, ter je v funkciji v mnogih državah, tudi komunajzerskih.
Mah, pust ti tega realitya, ne šteka pointa objave in nabija v prazno..Dejansko so kupli stare kante. kaj je zadaj za nakupom, kaj bodo s tem pridobili ne ve noben razen njih samih.
Noben ne bo rekel, da visokozmogljivo letalo katero ima po proizvajalčevih navodili življensko dobo 30let in 8000ur naleta, da so v najboljši formi. Ker izraelci jih sigurno niso meli 30let v konzervatu.
Ta letala so "utrujena" sploh, če so bila uporabljena v vojnih poletih in to pomeni ali velike stroške vzdrževanja ali pa nevarnost za pilota kateri jih leti.
Kolk misliš da bojo dali garancije izraelci? to ni avto. Servisni stroški bojo nenormalno visoki.
Ja letala se še izdelujejo vendar so jih vmes posodabljali in proizvajajo nove serije teh letal. to je isto kot bi rekel VW polo (ali vstavi kateri drugi avto ) 30let star ni zastarel in je super nakup ker ga še danes poizvajajo.
Moje mnenje je da so kupli stare kante pa pika.
a niso srbi dobili neki podarjene mige, nekaj pa kupljenih. in en del že dostavljenih. so v prednosti pred šahisti. res pa je, da imajo tudi vućića, ki je prehitel že sam sebe.
No dotična letala so dejansko zastarela, z izraelsko opremo in niso zmožna nadgradnje.
In koliko so srbi dali za te mige?
kaj majo pa tvoji? tepihe?
srbi so sestrelili "nevidnega" in to z rusko raketo-ko sem še jaz delal na njih so že bile "zastarele"
A je fajn živeti v preprostem svetu? nobeden ni rekel, da niso menjali motorjev ipd..(to je skoraj nujno v teh letih, ker če ne, imaš letalo lahko samo za zajčnik), ampak so na letalu tudi druge komponente (trup, krila, celotna konstrukcija, hidravlika ipd) ki se pa gotovo ne menjajo kar tako. In za te stvari se reče, da so stare oz, iztrošene.Torej kar pravite je, da Izraelci niso nikoli zamenjali motorjev, elektronike ali sploh kakršnihkoli delov letal F-16, ki so jih kupili/dobili v dar od ZDA? Ampak so jih imeli 25-30 let v uporabi in jih v originalni konfiguraciji zdaj prodali hrčkom?
V bistvu so notri nametali svojo elektroniko, ki ni glih kompatibilna s tisto od ZDA, zato tudi nadgradnje niso možne(ok teoretično so, ampak bi to bila finančna polomija)Torej kar pravite je, da Izraelci niso nikoli zamenjali motorjev, elektronike ali sploh kakršnihkoli delov letal F-16, ki so jih kupili/dobili v dar od ZDA? Ampak so jih imeli 25-30 let v uporabi in jih v originalni konfiguraciji zdaj prodali hrčkom?