Na vrtni kosilnici Husqvarna, je motor Honda GCV 160. Nima ročice za gas, samo je ročica napenjalca jermena za vožnjo naprej. Obrate sama vzdružuje prek regulatorja. To je tisti vzvod na levi strani, kateri ima zapeto vzmet. Na zgornjem delu pod rezervoarjem za bencin isti vzvod ima žico, katera gre vodoravno naprej do vplinjača. Najprej sem mislil, da gre proti veterani loputo, s pomočjo katere zračnim tokom nastavlja obrate. Lopute tam ni videti, torej obrate nastavlja centrifugalni regulator v spodnjem delu ohišja, kjer avtomobili imajo "karter". Meni se je tista vzmet sprodaj odpela, in kosilnica, v nasprotju s tvojo, ni hotela povišati obrate in je delala stalno pod "štandgasom". Preveri tisto dolgo vodoravno žico katera je delno pod pokrovom turbine za hlajenje. Ponavadi turbina vrže kakšno smet med hladilna rebra, in se ta dotika žice in ji moti prosti premik.
Na večji kosilnici (As motor) za visoko travo je motor z več kubiki. GCV 190. Mehanizem in vzvodi so enaki, samo ima dodano "zajlo" za gas za hitro in počasi.
Nastavljene obrate drži tako točno, da imam občutek da krtovinec vidi prej kot jaz in se ustrezno pripravi.
Snemi ohišje filtra in preveri stanje umazanije zunaj okrog vplinjača.