Navkljub vsem blišču in ugodnih ponudbah,s katerimi se Hofer tako širokousti,vam zdaj iz prve roke povem, da nikar ne nasedajte tej predstavi,ker v primeru,da kupite tehnični predmet v vsakem primeru potegnete kratko...23.09.08 sem v njihovi poslovalnici kupila prenosni računalnik znamke MEDION AKOYA E5010(po njihovih zagotovilih zelo napredna in kvalitetna firma)in seveda dobila 3 letno garancijo.Zame,kot čisto začetnico čisto dovolj.V začetku letošnjega leta,se je računalnik začel pregrevati in izklapljati,zato sem se odločila,da ga dam na popravilo in uveljavim garancijdnesla sem ga v najbližjo poslovalnico,ga
oddala,s prodajalko sva napisali zapisnik.in zame je bila zadeva zaključena...samo še počakam na dostavo in bo vse lepo in prav.POMOTA!!!!!!!!Zapisnik ima datum 12.02.2010,danes 07.04.2010 pa si me še vedno podajajo sem in tja,kot kakšno žogico,odgovornosti,pa ne prevzame nihče...No pa pojdimo od začetka....
ko se je 45 dnevni rok bližal h koncu in se mi je zdelo že malo smešno,da računalnika še vedno ni,sem se 17.03.oglasila v poslovalnici kjer sem ga oddala in odgovornega prosila,če lahko preveri kako vse skupaj kaže...pa mi je gospod odgovoril,da še ni 45 dni,da naj še le počakam kak dan,da se bo že uredilo in me na prav prefinjen način odslovil..dobro,ker datum res še ni pretekel sem se pač sprijaznila z odgovorom in šla.zdaj pa prihaja zanimivi del...19.03 me pokliče gospa iz hoferja v Mariboru in me prijazno povpraša kako sem zadovoljna z popravljenim računalnikom... pa sem ji lepo razložila,da ga sploh še nimam...kakšno presenečenje..obljubila je,da bo zadevo preverila in me obvestila...in res,dva dni kasneje me pokliče in pove,da je bila dostava 6.3.ampak ni bila mogoča,ker ta naslov ne obstaja...torej,ji še enkrat povem naslov in seveda spet zagotovila,da bo zadevo preverila...seveda potem ni več poklicala(takšna preverjanja res vzamejo ogromno časa),zato sem se jaz 26.3 zopet oglasila v poslovalnici in zgodba bi se kmalu ponovila,če ne bi vztrajala naj preveri kje je moj računalnik..po nekaj minutah,je gospod prišel iz pisarne in mi zagotovil,da me bodo obvestili.In spet se ni zgodilo nič..28.3.pa je poteklo 45 dni.In kaj se zgodi???Nič!!!!29.3.sem se odločila,da imam tega počasi dovolj in naj priznajo,da so ga založili,kar pa seveda kategorično zanikajo in še v isti sapi dodajajo,da oni niso nič krivi ali kaj odgovorni,ker so samo prodajalci.Dali so mi telefonsko številko od medionovega predstavništva v Sloveniji in jaz sem seveda poklicala.Gospa mi je prav prijazno dopovedovala,da se opravičujejo,vendar jih je zavedel moj priimek,ki je tako lepo nemški,da sploh niso preverjali naslova ampak so fantje kar določili,da sem iz Avstrije..Torej,je računalnik skoraj mesec dni potoval po vsej evropi..preden so ugotovili,da sem v Sloveniji...in v tem sploh ni videla kaj slabega...seveda se je še pošalila,da je malo potoval po Evropi,zdaj pa bo končno prispel k meni..jaz naivica pa še kar verjela...ker mi je pač obljubila,da bo v dveh dneh vse uredila..gospa me je res poklicala,povedala pa samo to,da je računalnik na Bavarskem in ga bodo zdaj končno pripravili za Slovenijo...malo so mi že odpovedovali živci sploh po tem,ko sem začela malo premišljevati,da so ga skoraj mesec dni prevažali in prelagali,pa verjetno tudi niso bili ravno nežni..kaj vse bo z njim narobe šele zdaj...in sem se odločila,da ga nočem več in naj mi vrnejo kupnino....In Hofer,ki je tako fer,mi je noče izplačati,čeprav smo že 10dni,čez zakonsko predpisani rok o vračilu iz popravila...in zakaj ne???zato,ker ne dovoli medion,ker je paket še vedno na poti in lahko jaz vzamem računalnik,pa še kupnino poberem...res zanimivo...medion pa tudi ni nič kriv,ker je vse skupaj zakuhala dostava,ker niso peljali na pravi naslov...kolikor je meni jasno,dostava ne piše naslovov ampak odpelje kamor je napisano...ali kako????in se vrtimo v krogu,kjer me počasi,že prepričujejo,da sem kriva sama,ker nimam slovenskega priimka ali pa ker jih nisem direktno obvestila,da ga bom dala na servis..in seveda klicala na svoje stroške v Avstrijo..in konec koncev sem si sama kriva tudi zato,ker sem ga sploh kupila v Hoferju...včeraj so me iz hoferja obvestili,da kupnine ne bo do konca praznikov(jih je konec,pa še vedno nič)...sem poklicala na njihovo številko v Ljubljano...in kaj se zgodi???naj vam povem,da sem porabila eno uro,da se je končno javila gospa in mi povedala,da je gospa iz oddelka za reklamacije na kosilu,naj poskusim čez pol ure...poskušala sem več kot dve uri,pa se ni nihče več javil...minute pa tečejo,ker imajo narejeno tako,da dvakrat pozvoni,potem pa začnejo teči minute...res me zanima ali je kaj takšnega sploh dovoljeno,saj ta edina trgovina,ki je tako fer ogromno zasluži kar na tej številki,kdor ne verjame,naj poskusi srečo in pozorno spremlja sekunde,ki ti jih vzamejo..telefon še vedno zvoni,čas pa teče...definitivno bom preverila ali je kaj takšnega sploh dovoljeno...018346600...pokličite in se prepričajte...Poklicala sem tudi na medion(seveda na moje stroške)in gospa mi je razložila,da bom absolutno dobila denar po 45 dneh(čeprav je danes 51)in sicer,mi ga bodo nakazali na tekoči račun(s tem pa se ne strinjam,ker sem ga tudi jaz plačala z denarjem in ne preko trajnika..in si samo kupujejo čas in čisto nič drugega),takoj ko bom na vrsti na reklamacijah...ma,pa prosim vas...kot zanimivost še natrosi,da je računalnik 1.4 ob 14:38 uri zapusil Maribor in mi ga bodo dostavili v roku parih ur.Naj povem,da sem doma iz Velenja,pa dostavi,še vedno ni uspelo priti na moj naslov.in da naj ga kar lepo prevzamem in ga takoj nesem nazaj v trgovino,da mi bodo izplačali denar.Končno sem se odločila,da bom to svinjarijo,ki se dogaja..in za katero ni nihče nič kriv,predstavila tudi tukaj..njim je pač vseeno,če sem jaz brez računalnika,za katerega sem plačala,niti jih ne gane zdaj,ko prosim naj mi vrnejo moj denar,ker so očitno vsi nedotakljivi..jaz pa sem konec koncev ostala brez računalnika in brez denarja...to je zame navadna kraja in sprenevedanje!!!Zato ljudje,če se imate vsaj malo radi,NIKAR V Hofer po Medion računalnike!!
Prosim,če mi razložite,kdo je odgovoren za nastalo situacijo.Ali Hofer,ki te izdelke prodaja ali medion,ki jih izdeluje?Meni ni več jasno...
Kako bi v takem primeru odreagirali vi??'Odločila sem se,da bom zadevo prijavila ustreznim organom in tudi zahtevala odškodnino,ker se enostavno ne strinjam s takšnim načinom manipuliranja...vsekakor jim bom predložila tudi račune za telefon,ker imam dovolj te njihove arogance...
To,da sem blazno naivna že vem..ali sem mogoče tudi preobčutljiva?
oddala,s prodajalko sva napisali zapisnik.in zame je bila zadeva zaključena...samo še počakam na dostavo in bo vse lepo in prav.POMOTA!!!!!!!!Zapisnik ima datum 12.02.2010,danes 07.04.2010 pa si me še vedno podajajo sem in tja,kot kakšno žogico,odgovornosti,pa ne prevzame nihče...No pa pojdimo od začetka....
ko se je 45 dnevni rok bližal h koncu in se mi je zdelo že malo smešno,da računalnika še vedno ni,sem se 17.03.oglasila v poslovalnici kjer sem ga oddala in odgovornega prosila,če lahko preveri kako vse skupaj kaže...pa mi je gospod odgovoril,da še ni 45 dni,da naj še le počakam kak dan,da se bo že uredilo in me na prav prefinjen način odslovil..dobro,ker datum res še ni pretekel sem se pač sprijaznila z odgovorom in šla.zdaj pa prihaja zanimivi del...19.03 me pokliče gospa iz hoferja v Mariboru in me prijazno povpraša kako sem zadovoljna z popravljenim računalnikom... pa sem ji lepo razložila,da ga sploh še nimam...kakšno presenečenje..obljubila je,da bo zadevo preverila in me obvestila...in res,dva dni kasneje me pokliče in pove,da je bila dostava 6.3.ampak ni bila mogoča,ker ta naslov ne obstaja...torej,ji še enkrat povem naslov in seveda spet zagotovila,da bo zadevo preverila...seveda potem ni več poklicala(takšna preverjanja res vzamejo ogromno časa),zato sem se jaz 26.3 zopet oglasila v poslovalnici in zgodba bi se kmalu ponovila,če ne bi vztrajala naj preveri kje je moj računalnik..po nekaj minutah,je gospod prišel iz pisarne in mi zagotovil,da me bodo obvestili.In spet se ni zgodilo nič..28.3.pa je poteklo 45 dni.In kaj se zgodi???Nič!!!!29.3.sem se odločila,da imam tega počasi dovolj in naj priznajo,da so ga založili,kar pa seveda kategorično zanikajo in še v isti sapi dodajajo,da oni niso nič krivi ali kaj odgovorni,ker so samo prodajalci.Dali so mi telefonsko številko od medionovega predstavništva v Sloveniji in jaz sem seveda poklicala.Gospa mi je prav prijazno dopovedovala,da se opravičujejo,vendar jih je zavedel moj priimek,ki je tako lepo nemški,da sploh niso preverjali naslova ampak so fantje kar določili,da sem iz Avstrije..Torej,je računalnik skoraj mesec dni potoval po vsej evropi..preden so ugotovili,da sem v Sloveniji...in v tem sploh ni videla kaj slabega...seveda se je še pošalila,da je malo potoval po Evropi,zdaj pa bo končno prispel k meni..jaz naivica pa še kar verjela...ker mi je pač obljubila,da bo v dveh dneh vse uredila..gospa me je res poklicala,povedala pa samo to,da je računalnik na Bavarskem in ga bodo zdaj končno pripravili za Slovenijo...malo so mi že odpovedovali živci sploh po tem,ko sem začela malo premišljevati,da so ga skoraj mesec dni prevažali in prelagali,pa verjetno tudi niso bili ravno nežni..kaj vse bo z njim narobe šele zdaj...in sem se odločila,da ga nočem več in naj mi vrnejo kupnino....In Hofer,ki je tako fer,mi je noče izplačati,čeprav smo že 10dni,čez zakonsko predpisani rok o vračilu iz popravila...in zakaj ne???zato,ker ne dovoli medion,ker je paket še vedno na poti in lahko jaz vzamem računalnik,pa še kupnino poberem...res zanimivo...medion pa tudi ni nič kriv,ker je vse skupaj zakuhala dostava,ker niso peljali na pravi naslov...kolikor je meni jasno,dostava ne piše naslovov ampak odpelje kamor je napisano...ali kako????in se vrtimo v krogu,kjer me počasi,že prepričujejo,da sem kriva sama,ker nimam slovenskega priimka ali pa ker jih nisem direktno obvestila,da ga bom dala na servis..in seveda klicala na svoje stroške v Avstrijo..in konec koncev sem si sama kriva tudi zato,ker sem ga sploh kupila v Hoferju...včeraj so me iz hoferja obvestili,da kupnine ne bo do konca praznikov(jih je konec,pa še vedno nič)...sem poklicala na njihovo številko v Ljubljano...in kaj se zgodi???naj vam povem,da sem porabila eno uro,da se je končno javila gospa in mi povedala,da je gospa iz oddelka za reklamacije na kosilu,naj poskusim čez pol ure...poskušala sem več kot dve uri,pa se ni nihče več javil...minute pa tečejo,ker imajo narejeno tako,da dvakrat pozvoni,potem pa začnejo teči minute...res me zanima ali je kaj takšnega sploh dovoljeno,saj ta edina trgovina,ki je tako fer ogromno zasluži kar na tej številki,kdor ne verjame,naj poskusi srečo in pozorno spremlja sekunde,ki ti jih vzamejo..telefon še vedno zvoni,čas pa teče...definitivno bom preverila ali je kaj takšnega sploh dovoljeno...018346600...pokličite in se prepričajte...Poklicala sem tudi na medion(seveda na moje stroške)in gospa mi je razložila,da bom absolutno dobila denar po 45 dneh(čeprav je danes 51)in sicer,mi ga bodo nakazali na tekoči račun(s tem pa se ne strinjam,ker sem ga tudi jaz plačala z denarjem in ne preko trajnika..in si samo kupujejo čas in čisto nič drugega),takoj ko bom na vrsti na reklamacijah...ma,pa prosim vas...kot zanimivost še natrosi,da je računalnik 1.4 ob 14:38 uri zapusil Maribor in mi ga bodo dostavili v roku parih ur.Naj povem,da sem doma iz Velenja,pa dostavi,še vedno ni uspelo priti na moj naslov.in da naj ga kar lepo prevzamem in ga takoj nesem nazaj v trgovino,da mi bodo izplačali denar.Končno sem se odločila,da bom to svinjarijo,ki se dogaja..in za katero ni nihče nič kriv,predstavila tudi tukaj..njim je pač vseeno,če sem jaz brez računalnika,za katerega sem plačala,niti jih ne gane zdaj,ko prosim naj mi vrnejo moj denar,ker so očitno vsi nedotakljivi..jaz pa sem konec koncev ostala brez računalnika in brez denarja...to je zame navadna kraja in sprenevedanje!!!Zato ljudje,če se imate vsaj malo radi,NIKAR V Hofer po Medion računalnike!!
Prosim,če mi razložite,kdo je odgovoren za nastalo situacijo.Ali Hofer,ki te izdelke prodaja ali medion,ki jih izdeluje?Meni ni več jasno...
Kako bi v takem primeru odreagirali vi??'Odločila sem se,da bom zadevo prijavila ustreznim organom in tudi zahtevala odškodnino,ker se enostavno ne strinjam s takšnim načinom manipuliranja...vsekakor jim bom predložila tudi račune za telefon,ker imam dovolj te njihove arogance...
To,da sem blazno naivna že vem..ali sem mogoče tudi preobčutljiva?